Peter Pan Speedrockquote:
Ik houd echt van heel erg veel verschillende soorten muziek..vooral hardstyle en pop/rock/folk/punk/hardrock/metalquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Koepert het volgende:
Altijd goed om open-minded te zijn![]()
Die van mij gaat zelfs verder![]()
Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Opera
Folk/Punk/Rock
Metal
Latin
House
Reggaeton
Hiphop/Rap
Nederlandstalig
Piraten
Boerenrock (mooi wark, Normaal, Rowwen Heze)
En voor alles geldt, k luister t , k heb er cd's van (gedownload en/of origineel) ga er soms naar toe, maar vind niet perse alles ervan leuk.....
quote:
Waar zouden we toch zijn zonder muziek.quote:Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Industrial
Trance
Hardtrance
Techno
Progressive
Hiphop/Rap
Reggaeton
Nederlandstalig
Haha echt heerlijk vroeger regelmatig concerten van bezocht..evenals van jovink, bzb, dropkick murphys, flogging mollyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef de_huig het volgende:
edit: rowwen heze gaat natuurlijk wel los als een dolle![]()
![]()
![]()
Ja in t theater of in n tent in een wei in americaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
Rowwen Heze![]()
![]()
![]()
De band waar Limburg trots op op! Ik raad het aan om hun eens in het theater te bezoeken. Kippenvel!
Uiteraard! We drinken en gooien ons er ene op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja in t theater of in n tent in een wei in america![]()
de fok meet staat he leon
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef Da_Ripper het volgende:
TT aangepast, OP komt later
[..]
Verder staat nog open:
Wie weet welke HS-track deze melodie gebruikt?
Een dik jaar geleden hier al getipt door Boy. Heb verder ook nooit meer iets van die DJ gehoord ...
De held, in de matrixx ook gewoon heerlijk op in de muziek.quote:
Presentquote:
Laat ons ff lekker dromen ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Sethje het volgende:
Laten we aub niet gaan praten over iets waar ab-so-luut geen sprake van is.
Eenschquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
wow die verdienen het zeker, zeker weten dat ik daar bij ben
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
Nog één? Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aankomende weken nog een HS. Helaas is al het geld in het huisje gegaan en aan een nieuwe tv
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijkenquote:
idd: https://www.astralmusic.c(...)333;m0=Homepage;pn=2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Brennan Heart album samples @ Astral, zit lekkere shit tussen
quote:
quote:
ow spellingsfout....ha-ha.... het was al laatquote:
hier kun je denk ik antwoord op bijna al je vragen vinden: http://www.12vhifi.nl/faq.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef 16meter het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken naar wat speakers voor in de auto, maar heb weinig kaas gegeten van car audio..
Kun je een beetje degelijk geluid krijgen zonder subwoofer? Zat te denken aan een composetje voor en ovale speakers in de hoedenplank (evt. versterker als dat echt nodig is). Goed geluid vind ik belangrijker dan hard geluid, maar een klein beetje knallen is wel een vereiste. Actieve sub kan altijd later nog.
leuke woonkamer Boyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspattenquote:
Thnx!quote:
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
[..]
Thnx!En hij is nog niet eens af
Dat is toch die nieuwe Samsung LED?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |