Re-airs?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp !
btw worden die re-airs van defqon nog op lsdb gegooit ? zou mooi zijn
ja, ik las ergens iets van 10 oktober??quote:Op maandag 13 juli 2009 14:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er komt wel weer een event in de HMH in oktober overigens. Denk weer Scantraxx ofzo
en dan wij zo vannee "gasje bij ouwe"quote:
die verdienen het 300%quote:
Heruitzendingenquote:
ik ben een keer vroeger dan normaal richting Dangerouzmind @ Lucky Rijssen gegaan omdat hij aan het begin van de avond moest draaienquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ze het bij Q maar uit hun hoofd laten om scantraxx WEER een XQ te geven.. iets meer variatie mag wel.. maar aan de andere kant Q kan het toch niets schelen want die verkopen toch wel alle tickets op deze manier...
Ik irriteer me aan opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn en nergens op slaan waar anderen dan ook nog op gaan reagerenquote:en jongens jullie vervelen je he
echt een held die man, op q-base en inqontrol ook meestampen in het publiek en ouwehoeren met iedereen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heruitzendingen
w0000 die Blackmail is echt mijn held gelijk! Zo wil ik DJ's zien ! Netzoals ik helemaal losch.
Staat ie zonder shirt ook losch te gaan![]()
![]()
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
net als vroegâh: XQ Hollandquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar is
Laat ik hem dan nu ook maar even downloadenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Koepert het volgende:
Zo, k ben 1 dagje werken en die hele zooi word hier volgespamt? sjonge jonge.. Thrillogy en XQlusive: k wacht wel tot er iets meer bekend isFor now: Naar afgetraind mannetje is onze stuiternegert ja
maar zoals eerder gezegd: wel super bezig zo (qua energie ed)
Q-Base ga k sowieso naartoe, maar oh k wild daarvoor eigenlijk ook nog wel n lekker feestje, en dan bedoel ik niet RR zaterdag, hoewel k daar ook wel weer berezin in krijg... NU nog mensen meekrijgen![]()
Oh en onze Khadber-Vakantiemeeneemmix is wel erg lekker hoorProps en Kudos voor jou Eldani
Ik ben ook al druk aan het verzamelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet echt mijn telefoon goed volplempen voor op vakantie![]()
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
uit een setje ergens, of van YT?quote:
denk niet dat ik dat qua ruimte meekrijg in de koffer (of die van m'n meisje) + laptop, adapter, externe schijf en beetje boxen wegen aardig watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxen
alle livesets passen wel gok ik + een hoop losse tracksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef NLS04 het volgende:
Kan trouwens als liveset ook die van de Atmoz fears @ Defqon wel aanraden om mee te nemen naar zonnige oordenGoede eigen producties icm oudere knallers ( Don't Tell Anybody, lockdown
)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |