quote:
Sc0tTy doesn't know - wie hij in zn lijst heeftquote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet nie meer wat de nickname van Jor-D hier is maar iig, gefeliciteerd !
Muzik Bizz & Face The Enemyquote:Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 2
Jor-D is van hardtraxxquote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Nice nicequote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef LeonH het volgende:
September gaat een hele mooie maand worden!
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Wellusquote:Op zondag 19 juli 2009 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Sc0tTy doesn't know - wie hij in zn lijst heeft... volgens mij ist geen fokkertje
altijd een paar verrasssingen in hun setsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
Deepack draaien alles. Respect voor die gasten, maar ik zie af en toe toch traxx in hun sets voorbij komen waarvan ik de makers gewoon ken... gastjes van 15 die wel aardige ideeen hebben maar absoluut geen professioneel klinkende sound hebben enzo...
Geweldige setquote:Op maandag 20 juli 2009 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
die van Psyko Punkz ga ik echt wel binnenhalen vanavond
a-Sinn Cityquote:Op zondag 19 juli 2009 23:36 schreef Koepert het volgende:
Laat maar, Assen dus...
OOoeeeiiiiquote:
staan alle HS setjes er op dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw, die defqon sets die o.a. op hardtraxx staan, zijn die beter dan de sets van de dag zelf ( er zitten nml een paar dubbele )
Die is idd wel erg fijnquote:
between worlds ben ik wel heel goed gaan vinden ja..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
A-Lusion_Meets_Scope_DJ-Between_Worlds__Reaching_Out
gvd wat een gruwelijk goeie vinyl is dit toch zeg![]()
![]()
Dat had ik bij ctrl alt delete van de NC.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
soms heeft het wat tijd nodig voordat je een nummer echt kunt waarderen, bij mij tenminste.
ook ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat had ik bij ctrl alt delete van de NC.
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagdquote:maar ook zij lukken het imo niet om een geslaagd hitje (k's choice) lekker HS te maken
x2quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagd.
lang leve de 2GB usb-stick voor in de autoquote:Op maandag 20 juli 2009 17:37 schreef Koepert het volgende:
K mag inmiddels wel weer zo'n cdmapje aanschaffenLiggen inmiddels 10 cds van mn pa in de auto en 20 van mij
Waarom slikt dat ding nou geen data-cd/dvds Of USB aansluiting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |