ja, anders is er vrij weinig aan. Maar per seizoen kijken we wel wie het succesvolst is geweest en die wordt algeheel winnaar van dat seizoen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want de wedstrijd begint weer opnieuw als één club alle cups bemachtigd heeft, als het goed is.
quote:NEC. - FC Utrecht
FC Twente - RKC Waalwijk
VVV-Venlo - FC Groningen
Vitesse - ADO Den Haag
Willem II - Heracles Almelo
Feyenoord - Roda JC
PSV - NAC Breda
Ajax - Sparta Rotterdam
SC Heerenveen - AZ
En Feyenoord wint de twee van Roda JC?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:44 schreef Damzkieee het volgende:
PSV wint die van NAC, verder geen wijzigingen.
me tooquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef dndiek het volgende:
Och, ook deze variant maar even volgen
Yup. ben op weg naar huis. vanavond een update.quote:
Aah, mooiquote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Yup. ben op weg naar huis. vanavond een update.
Feyenoord en PSV kunnen een grote klapper maken.quote:Willem II - FC Groningen
Roda JC - NAC
Heracles Almelo - Sparta Rotterdam
Vitesse - RKC Waalwijk
AZ - NEC
ADO Den Haag - FC Utrecht
VVV-Venlo - Ajax
Feyenoord - PSV
sc Heerenveen - FC Twente
moet het niet Feyenoord OF PSV zijn ?quote:Op zondag 13 september 2009 22:33 schreef Aanvoerder het volgende:
En de verdeling na speelronde 6:
Feyenoord en PSV kunnen een grote klapper maken.
of allebei niet he?quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet het niet Feyenoord OF PSV zijn ?
nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Snap er helemaal geen hol van. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Dus als Twente over (ik dacht) 2 weken van VVV wint en PSV - Feyenoord wordt geen gelijkspel, dan kunnen we een half jaar wachten tot Twente weer tegen PSV of Feyenoord moet?quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef Aanvoerder het volgende:
als je wint van een club die bekers heeft, win je alle bekers die die club in bezit heeft. zo simpel is het.
1 van die clubs kan tussentijds toch ook verliezenquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus als Twente over (ik dacht) 2 weken van VVV wint en PSV - Feyenoord wordt geen gelijkspel, dan kunnen we een half jaar wachten tot Twente weer tegen PSV of Feyenoord moet?
Ik dacht dat je alleen je cup kon verliezen als je tegen een andere club speelt die nog meedoet met de Erdedivisie-cup?quote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
1 van die clubs kan tussentijds toch ook verliezen
Nee, stel Twente verliest van Heerenveen, pakt Heerenveen alle cups van Twentequote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen je cup kon verliezen als je tegen een andere club speelt die nog meedoet met de Erdedivisie-cup?
Aha, volgens mij nu, na anderhalve maand begrijp ik eindelijk dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, stel Twente verliest van Heerenveen, pakt Heerenveen alle cups van Twente
Kom op, beter dan dit kan je het echt niet uitleggen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef Aanvoerder het volgende:
als je wint van een club die bekers heeft, win je alle bekers die die club in bezit heeft. zo simpel is het.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |