abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70924822
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ne comprends pas? .
Dan heb je niet opgelet. .

Sigme heeft alleen een oven als de kachel aan is. De kachel is de oven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:49:51 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70924827
69,5 vanochtend .

Goedemorgen .

Edit: zo bizar om het lijstje in de OP nu te zien. Mijn gewicht begint gewoon met een 6, can you fucking believe that? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 juli 2009 @ 08:57:59 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70924941
Zo, ook weer aan het werk. Geprobeerd om het weekend al voorzichtig wat meer te eten, maar dat valt nog niet mee.

Lijstje zaterdag:
O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas
T: -
L: 1 meergranenvezelnootjesbroodje zonder beleg
D: 1 burrito met kip en mango
T: paar chocoladeboontjes, 4 blokjes kaas en een paar olijven op de verjaardag

Lijstje van zondag:
O: 1 bakje magere yoghurt + een appel (normaal zou ik 1 vd 2 nemen, niet beide)
L: 2 boterhammen met appelstroop (normaal zou ik er 1 nemen)
T: 6/7 stukjes turks brood met knoflooksmeersel + 2 rode wijn
D: witte rijst met varkens(?)vlees in een boemboe + pittige komkommersalade + grote kom verse fruitsalade toe + nog een glas rode wijn
T: 3 hapjes taart van Duvel

Dit was een weekend, dus doordeweeks zal ik nog wel iets minder eten, maar name ontbijt en de turks brood met smeersel van zondag waren wel een overwinning.

Als het goed is krijg ik vandaag een mail met wat ik zou moeten eten zo globaal op een dag. Ben benieuwd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70925047
Je doet in ieder geval erg je best XM
pi_70925169
Mogguh

Hey dat ik mooi viking! Je bent de magische grens voorbij!
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Je doet in ieder geval erg je best XM
QFT
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70925223
Oh, XM, ik zat te denken heh. Ik vind het lekker om 's avonds na het eten en voor het slapen nog een tussendoortje te nemen. Met een glas wijn. Kan je ook doen! Stukjes brood of crackertjes met kaas, tappenade, brie of andere heerlijkheden. En jij moet toch een bepaald quota zien te halen qua calorie-inname, kan je net zo goed iets nemen dat 'genietwaardig' is. En dan kan je mij lekker jaloers maken want ik snoep en snaai teveel om dagelijks toastjes en wijn te mogen
  maandag 13 juli 2009 @ 09:21:26 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70925252
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70925304
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
Ik projecteer ook alleen maar wat ik lekker vind natuurlijk Maar je kan net zo goed broodjes besmeren met pindakaas, kruidenboter of chocopasta als je daarvan gaat genieten Of anders neem je wat nootjes bij je wijn ik voel een snaaimoment opkomen
pi_70925348
Wat goed van je XM dat je zo je best doet!!

en voor de 69.6 van Vik!!

Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan, ging gister diepbedroefd over mijn eigen lichaam naar bed en heb dus besloten dat ik écht wat beter voor mezelf moet gaan zorgen; meer slapen, meer koken voor mezelf, minder snacken en dus ook even minder KH eten. tot slot wat vaker per week sporten, de afgelopen weken was ruk..

dus hierbij mijn lijst: (aangezien ik nog geen boodschappen heb gedaan, kan ik vandaag weinig veranderen, maar iig wel netjes eten)

O: yoghurt met wheypoeder, muesli, cranberries
T: 2x boterham pindakaas
L: 2x boterham hoummous
T: amandelen
D: Tsja, euhw ik denk dat ik soep ga halen
S: wielrennen (met 2x mueslireepje mee)
T: kwark!

best netjes zo toch? Pas wanneer ik boodschappen heb gedaan kan k de boterhammen skippen.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 13 juli 2009 @ 09:37:14 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70925503
Mooi voornemen cycle! Succes! . Even de knop weer om .
  maandag 13 juli 2009 @ 09:38:49 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70925536
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
en voor de 69.6 van Vik!!
69,5 .

voor XM. Zo ben je al een eind op de goede weg!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:45:11 #237
70532 loveli
N
pi_70925648
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Olijfolie is goed ivm essentiele vetzuren, knoflook is goed, eigeel is goed.

crap in = crap out
pi_70925676
XM, goed zo! Je hebt het probleem onderkend en bent bereid er iets aan te doen. Daarmee ben je al een heel end op de goede weg. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 juli 2009 @ 09:47:14 #239
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70925690
jeuj vikje!!

ik kan t bijna niet geloven dat ik weer bezig ben met mn gevecht om onder de 90 te komen. maar: ik was wel vanochtend weer lichter dan de afgelopen weken: 91.0 ipv bijna 92...

net naar de fysio geweest, en straks naar de 'loog... daarna een middagje keihard scannen (en een beetje overwerken ter compensatie) en dan morgen alweer de laatste werkdag van deze week woensdag heb ik al vrij

@ XM: het zijn ministapjes, maar die tellen het hardst! ik ben trots op je.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:49:24 #240
70532 loveli
N
pi_70925742
Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
crap in = crap out
  maandag 13 juli 2009 @ 09:50:58 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70925769
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
Uhuh . Alleen heb ik niet zoveel voor-foto's (meer) . Zal één dezer dagen wel even kijken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 juli 2009 @ 09:51:44 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70925788
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
  Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:53:25 #243
70532 loveli
N
pi_70925827
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
crap in = crap out
pi_70925904
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
Wat zij zegt
pi_70926415
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is mooi om te zien hoe je nu al in positieve zin aan het veranderen bent. Verder wat loveli zegt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70926464
Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
pi_70926521
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Lief dat je zo meedenkt, co!
pi_70926530
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat zij zegt
Hoe is het met je knie, Lein?
pi_70926612
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Lief dat je zo meedenkt, co!
Ja, zo zou ik het doen!! En als ik zie dat je geen lijstjes post, dan ga ik je schuppen, da's ook prima.
pi_70926633
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Hoe is het met je knie, Lein?
Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal weg Past ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg

Gaat wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')