abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 14:28:26 #126
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_70900480
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dikke kans van wel.
Het is wel goed. Ik zit denk ik wat dichter op het wereldje van loverboys en hun slachtoffers dan jij, maar een discussie heeft weinig zin geloof ik. Hou vast aan wat je weet zou ik zeggen.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:28:53 #127
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70900490
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.
Alles wordt weggewuifd of weggezet als incident, terwijl je toch echt niet meer van incidenten kunt spreken, maar van structurele ondermijning van onze maatschappij.
En dat baart velen zorgen.
Ik heb geen idee waar je het over hebt nee.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 12 juli 2009 @ 14:30:45 #128
248844 Bowlingbal
pi_70900525
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef Bowlingbal het volgende:
Punt is, is dat sommigen willen dat mensen uit het buitenland andere, liever gezegd: minder rechten mogen hebben.

Dat terwijl in de grondwet staat dat ieder die zich binnen Nederland bevind voor de wet gelijk is. Ik sta liever achter de grondwet dan achter het idee om mensen uit het buitenland zachter of harder aan te pakken. In Nederland heb je je aan de wet te houden, en als je die overtreedt, wordt je gestraft. Als je uit het buitenland komt, wordt je net zo hard gestraft.
Stel je daarnaast eens voor wat er zou gebeuren als families van een autochtone crimineel zouden moeten verhuizen. Dus van Amsterdam naar Maastricht, en van Maastricht naar Zwolle. Ik noem maar wat. Wat voor nut heeft dat?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70900527
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Eh, ja, we hadden het over een soort inburgerings contract voor nieuwe gelukszoekers. Dat is "import".
quote:
‘De PVV wil het mogelijk maken om misdadigers met een dubbele nationaliteit na denaturalisatie het land uit te zetten. Hetzelfde geldt voor mensen met een dubbele nationaliteit die bijvoorbeeld de sharia nastreven en weigeren een assimilatiecontract te tekenen waarin dat wordt uitgesloten.’
http://www.depers.nl/binn(...)s-slikt-iets-in.html

Hij heeft het over mensen met een dubbele nationaliteit. (Dit is van vorige maand.)
  zondag 12 juli 2009 @ 14:31:35 #130
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70900546
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef Bowlingbal het volgende:

Dat terwijl in de grondwet staat dat ieder die zich binnen Nederland bevind voor de wet gelijk is. Ik sta liever achter de grondwet dan achter het idee om mensen uit het buitenland zachter of harder aan te pakken. In Nederland heb je je aan de wet te houden, en als je die overtreedt, wordt je gestraft. Als je uit het buitenland komt, wordt je net zo hard gestraft.
En nu weer zo'n tranentrekkend staaltje gedweep met 'onze' grondwet, alsof meneer de mohammedaan een rechtgeaarde 'democraat' is, die pal staat voor onze verworvenheden.

Totdat je af gaat tasten wat meneer van onze vrijheid van meningsuiting vind, incl. het bij het oud vuil zetten van z'n 'enige echte vredige grootste geloof', dan kom je er snel achter dat dat heus minder mag, waaruit je de keiharde conclusie kan trekken dat doe "grondwet" leuk is als het hem uitkomt, anders niet

Ik neem gescherm met onze normen en waarden van jou niet serieus.
pi_70900569
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:31 schreef ExTec het volgende:
==. De Grondwet geldt voor iedereen in dit land.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 12-07-2009 16:26:02 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 14:34:14 #132
248844 Bowlingbal
pi_70900607
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

En nu weer zo'n tranentrekkend staaltje gedweep met 'onze' grondwet, alsof meneer de mohammedaan een rechtgeaarde 'democraat' is, die pal staat voor onze verworvenheden.

Totdat je af gaat tasten wat meneer van onze vrijheid van meningsuiting vind, incl. het bij het oud vuil zetten van z'n 'enige echte vredige grootste geloof', dan kom je er snel achter dat dat heus minder mag, waaruit je de keiharde conclusie kan trekken dat doe "grondwet" leuk is als het hem uitkomt, anders niet

De grondwet is niet van jou, ook niet van mij. Het is geen bezit. Hoe kom je daarbij? Daarbij is iets als onze normen en waarden ook belachelijk. Normen en waarden zijn persoonlijk, nooit van een groep. Inhoudelijk klopt er niets van wat je zegt.
- Donald Love
  zondag 12 juli 2009 @ 14:34:35 #133
6484 ExTec
pi_70900612
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:30 schreef Meh7 het volgende:

Hij heeft het over mensen met een dubbele nationaliteit. (Dit is van vorige maand.)
Iemand met 2 paspoorten is niet gelijk aan iemand met 1 paspoort.

Van discriminatie is derhalve geen sprake.

Ook een amerikaan om maar een zijstraat te noemen, met dubbel paspoort kan in hetzelfde schuitje terecht komen.

Overigens bestaat voor het innemen van een 2de nationaliteit al genoeg prior art, en de hel brak niet los/ er werden geen kampementen gebouwd/ het leven ging gewoon door toen verscheidene overheden dat deden.
pi_70900656
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Van discriminatie is derhalve geen sprake.

Ook een amerikaan om maar een zijstraat te noemen, met dubbel paspoort kan in hetzelfde schuitje terecht komen.

Overigens bestaat voor het innemen van een 2de nationaliteit al genoeg prior art, en de hel brak niet los/ er werden geen kampementen gebouwd/ het leven ging gewoon door toen verscheidene overheden dat deden.
Voor de Nederlandse wet geldt de Nederlandse nationaliteit en is de persoon dus een Nederlands staatsburger en geldt voor hem de Nederlandse wet en regelgeving.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 14:36:26 #135
6484 ExTec
pi_70900660
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De grondwet is niet van jou, ook niet van mij. Het is geen bezit. Hoe kom je daarbij?
Je doet je best om niet te lezen?

Ik refereer eraan dat we jouw gereutel over de 'grondwet! ' met een korrel zout kunnen nemen.

Die is namelijk alleen belangrijk als het je uitkomt, als'ie je niet uitkomt is'ie ineens helemaal niet belangrijk meer.
pi_70900679
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Draaikont ExtrTec, draait om het punt heen dat Wilders het niet meer over nieuwe Nederlanders heeft, maar in het algemeen over allochtonen met een dubbele nationaliteit.

Iemand met de Nederlandse nationaliteit is overigens gewoon gelijk aan een ander met de Nederlandse nationaliteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 12-07-2009 16:27:05 ]
pi_70900701
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Sander het volgende:

Het is wel goed. Ik zit denk ik wat dichter op het wereldje van loverboys en hun slachtoffers dan jij, maar een discussie heeft weinig zin geloof ik. Hou vast aan wat je weet zou ik zeggen.
Mag ik vragen hoe dicht jij op het vuur zit? Op het moment van typen van dit bericht zit ik nl zo'n tien meter van wat werkende meisjes af en ik zie toch echt vrijwel uitsluitend jonge jongens van tussen de 18 en 25 jaar oud en van wie je kunt vermoeden dat ze geen 'de Vries' heten die het management van de dames op zich hebben genomen... ik loop nu - met wat tussenpozen - zo'n negentien jaar rond op de wallen en weet wel een klein beetje hoe het hier werkt.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:38:27 #138
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70900702
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zou jij je een tweederangsburger voelen als jij een contract moet tekenen waarin staat dat je niet over bepaalde dingen mag denken?

Het is een beetje onzinnig om een extremist als Wilders te proberen te nuanceren. Die extremist heeft het al over deportaties van tientallen miljoenen moslims, hoe kan je hem nog als gematigd proberen neer te zetten? Die extremist wil het gelijkheidsbeginsel uit de Grondwet halen, dat is een aanslag op de rechtsstaat. Iemand met zulke ideeėn is niet "normaal". Ik vind het prima dat hij niet als een normale politicus wordt behandeld, dat is hij namelijk niet.
ik zou het niet leuk vinden als ik niet over de jihad en sharia mocht denken als ik moslim was, omdat dat bij het geloof hoort.

het is ook een beetje onzinnig om Wilders ongenuanceerd als extremist neer te zetten
  zondag 12 juli 2009 @ 14:39:25 #139
6484 ExTec
pi_70900724
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor de Nederlandse wet geldt de Nederlandse nationaliteit en is de persoon dus een Nederlands staatsburger en geldt voor hem de Nederlandse wet en regelgeving.
Ja, en dan maak je een 'Nederlandse wet' waarin je zegt dat je hyper-criminelen hun nationaliteit af kunt pakken.

Problem solved
pi_70900729
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Manke het volgende:

[..]

ik zou het niet leuk vinden als ik niet over de jihad en sharia mocht denken als ik moslim was, omdat dat bij het geloof hoort.

het is ook een beetje onzinnig om Wilders ongenuanceerd als extremist neer te zetten
Niet alleen als je moslim bent hoor, ook als je niet-moslim bent. Immers hoe wil je er een nuttige discussie over kunnen voeren als je er niet over mag nadenken.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 14:39:40 #141
248844 Bowlingbal
pi_70900733
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je doet je best om niet te lezen?

Ik refereer eraan dat we jouw gereutel over de 'grondwet! ' met een korrel zout kunnen nemen.

Die is namelijk alleen belangrijk als het je uitkomt, als'ie je niet uitkomt is'ie ineens helemaal niet belangrijk meer.
Stroman.

Nergens heb ik gezegd dat ik niet achter de grondwet zou staan als die mij niet uit zou komen. Ik heb genoeg van je valse beschuldigingen voor vandaag. Keer op keer beschuldig je users van 'maar in een ander geval zou je dit en dat doen'. Dit is al de zoveelste keer deze week. Het slaat helemaal nergens op. Een compleet gebrek aan enig argument van jouw kant. Een complete leegte van reactie, hooguit bestaande uit stromannen en 'zogenaamde hypocrisie'. Ik laat het erbij voor vandaag. Als je ooit normaal wenst te discussiėren, doe dat dan over de inhoud, niet over gevallen die niet in de discussie voorkomen. Gevallen zoals 'maar in een ander geval zou je niet achter de grondwet staan'.

Doe er je voordeel mee.
- Donald Love
pi_70900751
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, en dan maak je een 'Nederlandse wet' waarin je zegt dat je hyper-criminelen hun nationaliteit af kunt pakken.

Problem solved
Dat is niet problem solved, want dat is in strijd met behoorlijk wat grondbeginselen in het strafrecht. Je zal het gehele systeem moeten veranderen. Ik wens Wilders veel succes daarbij.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 14:41:05 #143
6484 ExTec
pi_70900759
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Draaikont ExtremisTec, draait om het punt heen dat Wilders het niet meer over nieuwe Nederlanders heeft, maar in het algemeen over allochtonen met een dubbele nationaliteit.
Sorry dat ik niet precies op de hoogte ben van de meest recente linkse modewoorden, maar wat is precies het verschil tussen een "Nieuwe Nederlander" en een "allochtoon"? Zijn het geen synoniemen?
pi_70900779
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet precies op de hoogte ben van de meest recente linkse modewoorden, maar wat is precies het verschil tussen een "Nieuwe Nederlander" en een "allochtoon"? Zijn het geen synoniemen?
Nee, een allochtoon kan hier geboren en getogen zijn, een nieuwe Nederlander is een immigrant.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 14:42:13 #145
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70900780
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet alleen als je moslim bent hoor, ook als je niet-moslim bent. Immers hoe wil je er een nuttige discussie over kunnen voeren als je er niet over mag nadenken.
het gaat daarom ook niet letterlijk over het nadenken erover, maar dat snapt iedereen wel hoop ik.
extremistische trekjes =

dat dergelijke trekjes ook wel eens door onze bekrompenheid komt is een ander verhaal
  zondag 12 juli 2009 @ 14:43:04 #146
6484 ExTec
pi_70900799
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:39 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Stroman.

Nergens heb ik gezegd dat ik niet achter de grondwet zou staan als die mij niet uit zou komen.
Ik ken mijn pappenheimers.

En een dief noemt zichzelf ook geen dief.

Ik twijfel geen seconde aan welke kant jij staat, als de topic gaat over "beledigen islam vs. Vrijheid van meningsuiting"
pi_70900806
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef Manke het volgende:

[..]

het gaat daarom ook niet letterlijk over het nadenken erover, maar dat snapt iedereen wel hoop ik.
Het gaat niet letterlijk over het nadenken? Het gaat figuurlijk over het nadenken? Het is beide verwerpelijk en niet-realistisch.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 14:43:49 #148
6484 ExTec
pi_70900828
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, een allochtoon kan hier geboren en getogen zijn, een nieuwe Nederlander is een immigrant.
Ik doe dat niet graag, maar 'bron'?

Want wmb is het allemaal 1 pot nat.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:44:26 #149
6484 ExTec
pi_70900845
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is niet problem solved, want dat is in strijd met behoorlijk wat grondbeginselen in het strafrecht. Je zal het gehele systeem moeten veranderen. Ik wens Wilders veel succes daarbij.
Kan niet bestaat niet.

Wetten zijn er om ons te dienen, niet andersom.
pi_70900888
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kan niet bestaat niet.

Wetten zijn er om ons te dienen, niet andersom.
Onrealistisch bestaat heel goed.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')