De actie zelf mag dan wat overdreven overkomen, maar is wel terecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eeuwige betutteling... Het hoort er nou eenmaal bij; voetbal is emotie.
En zo is het.quote:Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging: ‘Het Legioen stond en staat bekend om haar onvoorwaardelijke trouw en steun. De laatste jaren is echter een tendens zichtbaar dat een deel van het publiek het kwetsen en beledigen van scheidsrechters en tegenstanders belangrijker lijkt te vinden dan het steunen van het eigen elftal. Die trend moet omgebogen worden. Je komt naar het stadion om je eigen club te ondersteunen, niet om anderen te beledigen’.
Aan zelfverzekerdheid geen gebrek.quote:'De mensen moeten weten wie Erwin Mulder is'
Erwin Mulder zou komend seizoen verhuurd worden, maar mocht plotseling mee met Feyenoord op trainingskamp naar Portugal. De twintigjarige doelman neemt de plaats in van de geblesseerde Rob van Dijk. Mulder wil zich komende week laten zien in Portugal.
'Zondagochtend werd ik gebeld dat ik mee mocht op trainingskamp met Feyenoord', aldus de keeper op de Feyenoord-website. 'Dat was voor mij wel een verrassing, want de afgelopen week heb ik bij Excelsior getraind. Het was daarvoor wel een kleine teleurstelling voor mij geweest om te horen dat ik daar naartoe moest.'
'Ik was de voorbereiding bij Feyenoord begonnen met als doel om hier te blijven. Als je dan hoort dat je naar Excelsior moet is dat sportief een teleurstelling. Toch ben ik naar Woudestein gegaan met de intentie om goed te trainen en mezelf niks te kort te doen.'
'Ik wist dat ik de voorbereiding op dit seizoen later zou beginnen dan de andere jongens, maar ik had desondanks gehoopt dat ik nu al wat minuten bij Feyenoord had kunnen maken. Dat is er helaas nog niet van gekomen. Het zou daarom mooi zijn als ik deze week kan laten zien wat ik kan, dat mensen weten wie Erwin Mulder is.'
Docas moet je zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef mister_popcorn het volgende:
Komt er nog een fok-Feyenoord-meet in lissabon? Erasmus en ik zijn erbij![]()
ff goeie pub uitzoeken en tanken maar
Gezelligquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef mister_popcorn het volgende:
Komt er nog een fok-Feyenoord-meet in lissabon? Erasmus en ik zijn erbij![]()
ff goeie pub uitzoeken en tanken maar
Eredivisie Live.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef buddyb het volgende:
dus de wedstrijd van zaterdag is helemaal niet op tv te zien? ik weet wel dat rtv rijnmond een radio verslag zal doen.
Heb jij even 5 miljoen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Is een snel laag bot op die ruiz niet wat als totale verrassing wat een speler moet dat zijn zeg.
Is toch zonde om naar die boeren te sturen.. Nog een spits ook hoor ik hier van die tukkers.
Hebben we daalijk toch de verkeerde speler voor de neus van fc twente weggekocht.
Zouden we daar nog wat voor krijgen?quote:Oud-Feyenoorder Bastos vrijwel rond met Lyon
Het lijkt erop dat Michel Bastos zijn transfer naar Olympique Lyon krijgt. De linksback van Lille liet vorige week duidelijk weten komend seizoen alleen voor l'OL te willen spelen. Dinsdag meldt Lyon-voorzitter Marino Faccioli aan L'Equipe dat beide clubs inmiddels akkoord zijn en dat het ook met de speler 'op een paar details na' rond is.
Bastos sleet enkele jaren van zijn voetballoopbaan in Nederland. De Braziliaan is afkomstig uit de jeugdopleiding van Feyenoord, maar bij de Stadionclub slaagde hij er niet in door te breken in de hoofdmacht. Dat lukte hem wel bij Excelsior. In het seizoen 2002/2003 speelde hij 28 duels voor de Kralingers, waarna hij terugkeerde naar zijn geboorteland om achtereenvolgens bij Atlético Paranaense, Grêmio en Figueirense aan de slag te gaan. In 2006 werd hij opgepikt door Lille.
Lyon hoopt de overgang donderdag definitief te maken.
ja die docas schijnen prima te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Docas moet je zijn.
Ik ga overigens niet. Wel zin, maar helaas geen tijd.
Ruim 1,6 ton sowieso.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zouden we daar nog wat voor krijgen?
Al is het maar 1%, is toch weer een kleine 2 ton....
Ruiz is ooit al op proef geweest bij Feyenoord maar is toen weggestuurd omdat Gullit ontslagen werd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Is een snel laag bot op die ruiz niet wat als totale verrassing wat een speler moet dat zijn zeg.
Is toch zonde om naar die boeren te sturen.. Nog een spits ook hoor ik hier van die tukkers.
Hebben we daalijk toch de verkeerde speler voor de neus van fc twente weggekocht.
Begrijpelijk. Als Gullit iets op proef (of gekocht) heeft, is het 99 van de 100 gevallen niet veelquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ruiz is ooit al op proef geweest bij Feyenoord maar is toen weggestuurd omdat Gullit ontslagen werd.
niet dus. op eredivisielive.nl staat de wedstrijd staat niet in de programmagids.quote:
Jullie betalen het toch niet, als ik het goed heb begrepen?quote:
Ik geloof Derksen nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jullie betalen het toch niet, als ik het goed heb begrepen?
Wat boeit het dan, nouja opzich, je had daarvoor wel een betere speler kunnen aantrekken.
quote:Feyenoord zal dit seizoen waarschijnlijk zijn bekerwedstrijden afwerken in een geel shirt. De nieuwe kledingsponsor Puma ontwierp een tricot gebaseerd op het gele uitshirt dat de Rotterdamse club gebruikte in de jaren tachtig, toen de Duitse kledingfabrikant ook de tenues verzorgde. Hieronder kunt u een foto zien van het gele shirt. Mooi detail op het shirt zijn de vele F'jes die erin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |