abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70976631
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eeuwige betutteling... Het hoort er nou eenmaal bij; voetbal is emotie.
De actie zelf mag dan wat overdreven overkomen, maar is wel terecht.
pi_70976735
quote:
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging: ‘Het Legioen stond en staat bekend om haar onvoorwaardelijke trouw en steun. De laatste jaren is echter een tendens zichtbaar dat een deel van het publiek het kwetsen en beledigen van scheidsrechters en tegenstanders belangrijker lijkt te vinden dan het steunen van het eigen elftal. Die trend moet omgebogen worden. Je komt naar het stadion om je eigen club te ondersteunen, niet om anderen te beledigen’.
En zo is het.

Al heeft die campagne geen nut, er verandert toch niets
pi_70979950
quote:
'De mensen moeten weten wie Erwin Mulder is'

Erwin Mulder zou komend seizoen verhuurd worden, maar mocht plotseling mee met Feyenoord op trainingskamp naar Portugal. De twintigjarige doelman neemt de plaats in van de geblesseerde Rob van Dijk. Mulder wil zich komende week laten zien in Portugal.

'Zondagochtend werd ik gebeld dat ik mee mocht op trainingskamp met Feyenoord', aldus de keeper op de Feyenoord-website. 'Dat was voor mij wel een verrassing, want de afgelopen week heb ik bij Excelsior getraind. Het was daarvoor wel een kleine teleurstelling voor mij geweest om te horen dat ik daar naartoe moest.'

'Ik was de voorbereiding bij Feyenoord begonnen met als doel om hier te blijven. Als je dan hoort dat je naar Excelsior moet is dat sportief een teleurstelling. Toch ben ik naar Woudestein gegaan met de intentie om goed te trainen en mezelf niks te kort te doen.'

'Ik wist dat ik de voorbereiding op dit seizoen later zou beginnen dan de andere jongens, maar ik had desondanks gehoopt dat ik nu al wat minuten bij Feyenoord had kunnen maken. Dat is er helaas nog niet van gekomen. Het zou daarom mooi zijn als ik deze week kan laten zien wat ik kan, dat mensen weten wie Erwin Mulder is.'
Aan zelfverzekerdheid geen gebrek.
pi_70980695
Komt er nog een fok-Feyenoord-meet in lissabon? Erasmus en ik zijn erbij

ff goeie pub uitzoeken en tanken maar
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:34:32 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70981709
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef mister_popcorn het volgende:

Docas moet je zijn.

Ik ga overigens niet. Wel zin, maar helaas geen tijd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70981967
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef mister_popcorn het volgende:

Gezellig
pi_70985514
Even offtopic: soms komt er nog wat nuttigs uit die Chris.
-
pi_70985974
dus de wedstrijd van zaterdag is helemaal niet op tv te zien? ik weet wel dat rtv rijnmond een radio verslag zal doen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:39:08 #234
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70985997
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef buddyb het volgende:
dus de wedstrijd van zaterdag is helemaal niet op tv te zien? ik weet wel dat rtv rijnmond een radio verslag zal doen.
Eredivisie Live.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:06:47 #235
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70986899
Is een snel laag bot op die ruiz niet wat als totale verrassing wat een speler moet dat zijn zeg.
Is toch zonde om naar die boeren te sturen.. Nog een spits ook hoor ik hier van die tukkers.
Hebben we daalijk toch de verkeerde speler voor de neus van fc twente weggekocht.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:07:24 #236
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70986916
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Is een snel laag bot op die ruiz niet wat als totale verrassing wat een speler moet dat zijn zeg.
Is toch zonde om naar die boeren te sturen.. Nog een spits ook hoor ik hier van die tukkers.
Hebben we daalijk toch de verkeerde speler voor de neus van fc twente weggekocht.
Heb jij even 5 miljoen?
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:33:22 #237
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70989518
quote:
Oud-Feyenoorder Bastos vrijwel rond met Lyon
Het lijkt erop dat Michel Bastos zijn transfer naar Olympique Lyon krijgt. De linksback van Lille liet vorige week duidelijk weten komend seizoen alleen voor l'OL te willen spelen. Dinsdag meldt Lyon-voorzitter Marino Faccioli aan L'Equipe dat beide clubs inmiddels akkoord zijn en dat het ook met de speler 'op een paar details na' rond is.

Bastos sleet enkele jaren van zijn voetballoopbaan in Nederland. De Braziliaan is afkomstig uit de jeugdopleiding van Feyenoord, maar bij de Stadionclub slaagde hij er niet in door te breken in de hoofdmacht. Dat lukte hem wel bij Excelsior. In het seizoen 2002/2003 speelde hij 28 duels voor de Kralingers, waarna hij terugkeerde naar zijn geboorteland om achtereenvolgens bij Atlético Paranaense, Grêmio en Figueirense aan de slag te gaan. In 2006 werd hij opgepikt door Lille.

Lyon hoopt de overgang donderdag definitief te maken.

Zouden we daar nog wat voor krijgen?
Al is het maar 1%, is toch weer een kleine 2 ton....
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_70992459
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Docas moet je zijn.

Ik ga overigens niet. Wel zin, maar helaas geen tijd.
ja die docas schijnen prima te zijn.
Helaas geen fok meet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_70993001
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zouden we daar nog wat voor krijgen?
Al is het maar 1%, is toch weer een kleine 2 ton....
Ruim 1,6 ton sowieso.
pi_70993785
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Ruiz is ooit al op proef geweest bij Feyenoord maar is toen weggestuurd omdat Gullit ontslagen werd.
pi_70994415
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ruiz is ooit al op proef geweest bij Feyenoord maar is toen weggestuurd omdat Gullit ontslagen werd.
Begrijpelijk. Als Gullit iets op proef (of gekocht) heeft, is het 99 van de 100 gevallen niet veel
pi_70998912
niet dat er nog enige hoop bestond, maar Falcao gaat dus naar Porto
5 mil.

was vorig seizoen nog bijna de nieuwe spits ...
pi_71000242
volgens derksen heeft cisse 6 miljoen gekost en verdient hij 850 duizend per jaar.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Eredivisie Live.
niet dus. op eredivisielive.nl staat de wedstrijd staat niet in de programmagids.

[ Bericht 9% gewijzigd door buddyb op 15-07-2009 15:20:33 ]
pi_71003466
6 miljoen .

8,5 ton per jaar .

pi_71003552
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Sloggi het volgende:
6 miljoen .

8,5 ton per jaar .

Jullie betalen het toch niet, als ik het goed heb begrepen?

Wat boeit het dan, nouja opzich, je had daarvoor wel een betere speler kunnen aantrekken.
pi_71003892
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jullie betalen het toch niet, als ik het goed heb begrepen?

Wat boeit het dan, nouja opzich, je had daarvoor wel een betere speler kunnen aantrekken.
Ik geloof Derksen niet .
pi_71003980
Over wie gaat dit?

Edit: Ik zie het al
pi_71004540

Die Amsterdammers maken het ons wel heel makkelijk voor de komende Feyenoord - Ajax.
-
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:27:11 #249
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_71007148
Hahaha! Net mijn SCC binnen, dat boekje wat erbij zit!

"Kwetsen is zinloos, steunen is goud"... pleeeeease!

Ow en als je tegenwoordig je SCC vergeet kost het 5 euro om een dagkaart te krijgen!

Foto op de SCC ziet er leuk uit met 5-daagse baardgroei, is wel een minuskuul fotootje.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:34:42 #250
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71007418
quote:
Feyenoord zal dit seizoen waarschijnlijk zijn bekerwedstrijden afwerken in een geel shirt. De nieuwe kledingsponsor Puma ontwierp een tricot gebaseerd op het gele uitshirt dat de Rotterdamse club gebruikte in de jaren tachtig, toen de Duitse kledingfabrikant ook de tenues verzorgde. Hieronder kunt u een foto zien van het gele shirt. Mooi detail op het shirt zijn de vele F'jes die erin zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')