Welke ereader heb je het over. Behalve kindle worden de boeken van andere readers via de pc op de reader gezet, dus een kopie heb je sowieso.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
Kun je de boeken van je ereader ook weer terug plaatsen op je pc (backup) ?
Precies, dat dacht ik ook.. maar omdat iemand zegt.. als mn reader crasht ben ik mn boekenkast kwijt... klopt dan dus niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Welke ereader heb je het over. Behalve kindle worden de boeken van andere readers via de pc op de reader gezet, dus een kopie heb je sowieso.
Nee, sowieso niet. Want de boeken zijn nog eens gekoppeld aan jouw account. Dus al zal je huis afbranden samen met je ereader en computer. Dan nog kan je alles opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook.. maar omdat iemand zegt.. als mn reader crasht ben ik mn boekenkast kwijt... klopt dan dus niet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef Bastard het volgende:
Laat ik een domme vraag stellen.. Mijn account?
Ik wil eerdaags een E-reader aanschaffen, maar zit daar een account bij? Is dat speciaal gekoppeld aan amazon.com ofzo of hoe moet ik dat zien dan?
Ik zeg nog steeds : Bebook Neoquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zojuist bijna 600 boeken gedownload.. nu nog een reader
Ja of die Sony - 600, (touchscreen) dat zijn de 2 modellen die intressant zijn voor mij. Moet denk ik even wachten op vakantiegeld.quote:
Ik heb dus de Sony 600 als eerste gekocht , die is bijna hetzelfde qua mogelijkheden als de Neo , alleen kun je de Sony met je vingers bedienen en de stylus en de Neo alleen met de stylus vanwege het wacom scherm. Toen heb ik hem dus teruggebracht , je koopt hem om te lezen en als dat niet lekker gaat vind ik dat zonde voor 300 euroquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of die Sony - 600, (touchscreen) dat zijn de 2 modellen die intressant zijn voor mij. Moet denk ik even wachten op vakantiegeld.
De 300 heeft inderdaad geen reflecterend scherm maar ook geen touchscreen en 5 inch groot . Zes inch is toch precies goed , gewoon de maat van een pocketboek .quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef Bastard het volgende:
Ohh.. ik dacht dat je de sony 300 had eerst. Ja ik wil er natuurlijk wel gewoon straks ook buiten mee kunnen lezen in de tuin.. ok dan blijft de Bebook Neo over. Hollands product, goed voor de economie
Die is zojuist besteld .. ken je dat, maak je je vrouw lekker voor het idee van een Ereader (of andere aanschaf die je noodzakelijk vind) in huis?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Bastard het volgende:
Ik kreeg ook de tip om even te kijken bij whekamp voor de difrnce, goede specs, helft van de prijs
http://www.wehkamp.nl/com(...)EBR_ERA_732998/?PI=0
Er zijn inmiddels ook wel files met 1350 NL boeken te vindenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zojuist bijna 600 boeken gedownload.. nu nog een reader
De beBook Neo heeft zowel touchscreen.MP3 als de mogelijkheid om de cover te zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
Zelf de Cybook Opus Ereader aangeschaft, lijkt me een heerlijk apparaat, niet teveel flauweklul zoals touchscreen en mp3, maar wel de mogelijkheid om de omslag van het boek te kunnen zien, lekker.
Touchscreen en MP3 hoef ik echt nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:18 schreef Ravvie het volgende:
[..]
De beBook Neo heeft zowel touchscreen.MP3 als de mogelijkheid om de cover te zien
Dan zou ik voor de bebook one gaan of een cybook opus. Redelijk kaal maar betaalbare typetjes. rond de 170-200 euro.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef Pandora73 het volgende:
Tja eigenlijk wil ik gewoon een reader zonder al te veel toeters en bellen, met een 6" scherm minimaal. MP3 enzo hoeft niet, en een touchscreen schijnt ten koste van de scherpte te gaan. WiFi enzo heb ik ook niet echt nodig, ik sync toch via mijn laptop.
Ik wacht het nog wel even af. Voorlopig toch nog wel genoeg papieren boeken liggen. Eerst maar een nieuwe laptop, en hopelijk is er over een half jaar of zoiets wel een mooie reader te krijgen voor niet al te veel geld.
ja een diffrence (vast verkeerd geschreven), bij de wehkamp 30 euro goedkoper. Zie paar posts terug van mij, mijn vrouw heeft er vorige week 1 gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |