Van MamaNik, heel veel positiekleding, even op de post klikken om naar de plaatjes te gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef MamaNik het volgende:
Vandaag toch even tijd dus net wat foto's gemaakt van wat zwangerschapskleding
Vestje maat L miss etam, drie knoopjes de onderkant is open (daar piept je buik dan uit)
[ afbeelding ]
Leuk shirt van Mamalicious maat XL donker paars met roze, aan de zijkant zitten verticaal 2 linten die kan je aantrekken waardoor de zijkant wat gaat plooien
[ afbeelding ]
Diverse buikbanden zwart met zilver streepje/ roze / zwart / bruin
[ afbeelding ]
Positieblouse h&m maat xl, rood wit en roze (rode nog nieuw met kaartje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt h&m maat XL met lint wat je op de rug kan strikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte pantalon Promiss maat XL
[ afbeelding ]
Spijkerbroek h&m maat XL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beige linnen broek h&m maat XL met touwtjes aan de onderkant van de broekspijpen
(sorry niet gestreken)
[ afbeelding ]
Zwarte krijtsteep pantalon miss etam maat 46 met handig knoopsgat elastiek aan de bovenkant kan je losser maken naarmate je buik groter wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte pantalon h&m maat 44
[ afbeelding ]
Ook van MamaNikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef MamaNik het volgende:
Ben aan het ruimen!!![]()
Avent flessenwarmer:
6 nieuwe Avent kleine flesjes incl spenen en extra nieuwe spenen (nooit gebruikt)
Zwembad van Ireth.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem hier ook ff neer hoor... misschien iemand hier intresse??
[TK/TR] Intex zwembad 4.57 doorsnede
jasjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef Beaker het volgende:
De paarse schoentjes van Bardossa zijn inmiddels verkocht
Heb nog wel de BFC winterjas maat 86 + toebehoren in de aanbieding!
En we hebben nog een degelijke kinderstoel van Prenatal in de aanbieding!
Zo eentje waar je het stoeltje vanaf kan halen zodat je een los tafeltje en stoeltje hebt
ff een pm bij interesse!
Van Cattie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef cattie het volgende:
Te koop:
Quinny speedi SX, uit 2006
Rode kinderwagen (zoals bovenste plaatje) met oranje wandelwagenbak (zoals onderste plaatje).
Inclusief rode, bijpassende, voetenzak.
De voetrem om de achterste wielen vast te zetten doet het niet, maar ik heb ook niet mijn best gedaan om dat te maken. Van het boodschappenmandje is 1 van de 4 ophangdingetjes kapot.
Bij Ive veel gebruikt, bij Fee niet.
¤ 60 euro, ophalen (we wonen omgeving Haarlem)
Houdt dat in dat ik je opnieuw moet pm-en? Of wacht ik tot ik weer een pm van jou terug krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tuhvuhpuh. Mijn inbox is weer leeg. Sorry dames
Ja, maar ook daar gaan ze niet echt kleiner zag ik alquote:Op zondag 12 juli 2009 09:04 schreef Lenaatje het volgende:
Troel heb je al bij de Zeeman gekeken? (en daar krimpt alles zo lekker dus misschien tot groter kopen en dan in de droger?
Bij Saskia heb ik toen ook heel erg moeten zoeken en uiteindelijk ook niet gevonden.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:00 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik onderbroekjes/boxershortjes kleiner dan maat 86/92 kan halen? Als ik 86 in de droger gehad heb, dan gaat het prima over een luier heen, maar als de luier uit is zakt het dus echt van zijn kont. Ik ben bang dat ik op zoek ben naar ondergoed in maat 62/68 ofzo
Ik weet dat mijn schoonmoeder hetzelfde probleem heeft gehad toen Bert zindelijk werd, maar zij kon uiteindelijk op de markt wat vinden, ik heb hier vrijdag gekeken en zo klein gaan ze dus echt niet
Wie o wie weet wat?
Nee, dat hoeft van mij niet per se, maar sinds zijn oudere neefje bezig is met de training, is Ruben van het type dat zelf regelmatig op het potje wil en toch echt een aantal keer per dag aangeeft dat hij moet plassen, dat ook doet en zijn luier droog houdt. Het kan zijn dat het een fase is, maar als hij echt al daarmee bezig is, dan zij het zoquote:Op zondag 12 juli 2009 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij Saskia heb ik toen ook heel erg moeten zoeken en uiteindelijk ook niet gevonden.![]()
Maar wil je echt proberen Ruben nu al zindelijk te krijgen?? Hij is amper 1,5...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jammer dat Kim te groot is Huup. Die vind een paar broekjes leuk. ja, helaas zit ze nu naast me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |