Ken dat kind niet. En dat wil ik ook zo houden denk ik.quote:
Hij speelt wel voor een schijtclub (Liverpoolquote:
Nu dan wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
Ik HAAT mijn stomme fucktentamenHele dag zitten leren en net even een proeftentamen gemaakt. Geen EEN vraag goed
![]()
Ik denk dat ik er maar mee stop, dit schiet toch niet op
Oh nicequote:
Niet vreemd denk ik. Met vreselijke ziektes strooien alsof het snoepgoed is....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Straks is hij weer weken op vakantie.
Zo is hij nou eenmaal.. niet op letten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet vreemd denk ik. Met vreselijke ziektes strooien alsof het snoepgoed is....
Zal Boulahrouz jammer vinden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
En met een beetje geluk zien we Cristiano Ronaldo niet op het WK volgend jaar.
Portugal staat er namelijk beroerd voor in de kwalificatiereeks.
Weet ik wel meis...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo is hij nou eenmaal.. niet op letten.
Dan krijgen we dit weer te zien:quote:
Die stomme snorremans is gelukkig weg. Walgelijk man is dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit weer te zien:
[ afbeelding ]
Deze kan ik ook niet luchten:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stomme snorremans is gelukkig weg. Walgelijk man is dat.
Wat moet ik me daar bij indenken ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben LoveTea aan het drinken. It ain helpin'
Etcie of Soempie had zoiets ook laatst. Misschien dat ze zo nog komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef Tanjaa het volgende:
Heeft iemand dit ooit gehad? Zo ja, wat moet ik doen?? :
Vriendin heeft een negatief zelfbeeld, ze vraagt om hulp, ik probeer te helpen, zij luistert niet en gaat gemeen doen, ik word gekwetst, boos en wil stoppen met de discussie, zij vind dat ik weer het slachtoffer speel en gaat weg.
Ik zit hier nu met een ontzettend klote gevoel.. iemand ervaring hier mee?
Sorry dat ik jullie hier mee opzadel..
groene thee met citroen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij indenken ?
[ afbeelding ]
Mwoehehahaha kunst met humor. De enige kunst die ik echt op waarde weet te schatten
tonnen. Die vriendin zit niet lekker in haar vel en wil dat graag afreageren. Hoe kut dat ook is voor jou heeft ze voor jouw gekozen. Zegt ook wel iets over dat ze je vertrouwt enzo. Kennelijk is ze zo zeker van haar beeld dat ze ook even niks anders wil horen. Ik zou haar even lekker met rust laten, die meid moet het vooral met zichzelf uitzoeken. het ligt in elk geval niet aan jou, dit is echt meisjesgedragquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef Tanjaa het volgende:
Heeft iemand dit ooit gehad? Zo ja, wat moet ik doen?? :
Vriendin heeft een negatief zelfbeeld, ze vraagt om hulp, ik probeer te helpen, zij luistert niet en gaat gemeen doen, ik word gekwetst, boos en wil stoppen met de discussie, zij vind dat ik weer het slachtoffer speel en gaat weg.
Ik zit hier nu met een ontzettend klote gevoel.. iemand ervaring hier mee?
Sorry dat ik jullie hier mee opzadel..
Die kan ik iets beter verdragen dan. Maar de grootste hekel heb ik aan Alex Ferguson. Alleen al hoe hij op zijn kauwgum kauwt.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet luchten:
[ afbeelding ]
Dankje..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
groene thee met citroen.
En hillarisch
[..]
tonnen. Die vriendin zit niet lekker in haar vel en wil dat graag afreageren. Hoe kut dat ook is voor jou heeft ze voor jouw gekozen. Zegt ook wel iets over dat ze je vertrouwt enzo. Kennelijk is ze zo zeker van haar beeld dat ze ook even niks anders wil horen. Ik zou haar even lekker met rust laten, die meid moet het vooral met zichzelf uitzoeken. het ligt in elk geval niet aan jou, dit is echt meisjesgedrag
Okura hotel ?:)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ughhh morgenochtend weer werken. In een hotel waar de mussen graag op de stoep zitten omdat ze hopen dat er nog wat brood naar beneden komt vallen
Waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
mooie medium toch dat Fok! Alles gebeurd soms tegelijk. Het ene is mooi en het andere niet maar alles bijelkaar is het fantastisch.
Nou jij wordt nu net geholpen door PS. Waardoor je je beter voelt. Ik wordt net asociaal aangesproken door Under the wings of love en voel me nu klote. Maar ik vind het wel prachtig dat op dat kan middels dit medium.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |