Ken dat kind niet. En dat wil ik ook zo houden denk ik.quote:
Hij speelt wel voor een schijtclub (Liverpoolquote:
Nu dan wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
Ik HAAT mijn stomme fucktentamenHele dag zitten leren en net even een proeftentamen gemaakt. Geen EEN vraag goed
![]()
Ik denk dat ik er maar mee stop, dit schiet toch niet op
Oh nicequote:
Niet vreemd denk ik. Met vreselijke ziektes strooien alsof het snoepgoed is....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Straks is hij weer weken op vakantie.
Zo is hij nou eenmaal.. niet op letten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet vreemd denk ik. Met vreselijke ziektes strooien alsof het snoepgoed is....
Zal Boulahrouz jammer vinden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
En met een beetje geluk zien we Cristiano Ronaldo niet op het WK volgend jaar.
Portugal staat er namelijk beroerd voor in de kwalificatiereeks.
Weet ik wel meis...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo is hij nou eenmaal.. niet op letten.
Dan krijgen we dit weer te zien:quote:
Die stomme snorremans is gelukkig weg. Walgelijk man is dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit weer te zien:
[ afbeelding ]
Deze kan ik ook niet luchten:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stomme snorremans is gelukkig weg. Walgelijk man is dat.
Wat moet ik me daar bij indenken ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben LoveTea aan het drinken. It ain helpin'
Etcie of Soempie had zoiets ook laatst. Misschien dat ze zo nog komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef Tanjaa het volgende:
Heeft iemand dit ooit gehad? Zo ja, wat moet ik doen?? :
Vriendin heeft een negatief zelfbeeld, ze vraagt om hulp, ik probeer te helpen, zij luistert niet en gaat gemeen doen, ik word gekwetst, boos en wil stoppen met de discussie, zij vind dat ik weer het slachtoffer speel en gaat weg.
Ik zit hier nu met een ontzettend klote gevoel.. iemand ervaring hier mee?
Sorry dat ik jullie hier mee opzadel..
groene thee met citroen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij indenken ?
[ afbeelding ]
Mwoehehahaha kunst met humor. De enige kunst die ik echt op waarde weet te schatten
tonnen. Die vriendin zit niet lekker in haar vel en wil dat graag afreageren. Hoe kut dat ook is voor jou heeft ze voor jouw gekozen. Zegt ook wel iets over dat ze je vertrouwt enzo. Kennelijk is ze zo zeker van haar beeld dat ze ook even niks anders wil horen. Ik zou haar even lekker met rust laten, die meid moet het vooral met zichzelf uitzoeken. het ligt in elk geval niet aan jou, dit is echt meisjesgedragquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef Tanjaa het volgende:
Heeft iemand dit ooit gehad? Zo ja, wat moet ik doen?? :
Vriendin heeft een negatief zelfbeeld, ze vraagt om hulp, ik probeer te helpen, zij luistert niet en gaat gemeen doen, ik word gekwetst, boos en wil stoppen met de discussie, zij vind dat ik weer het slachtoffer speel en gaat weg.
Ik zit hier nu met een ontzettend klote gevoel.. iemand ervaring hier mee?
Sorry dat ik jullie hier mee opzadel..
Die kan ik iets beter verdragen dan. Maar de grootste hekel heb ik aan Alex Ferguson. Alleen al hoe hij op zijn kauwgum kauwt.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet luchten:
[ afbeelding ]
Dankje..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
groene thee met citroen.
En hillarisch
[..]
tonnen. Die vriendin zit niet lekker in haar vel en wil dat graag afreageren. Hoe kut dat ook is voor jou heeft ze voor jouw gekozen. Zegt ook wel iets over dat ze je vertrouwt enzo. Kennelijk is ze zo zeker van haar beeld dat ze ook even niks anders wil horen. Ik zou haar even lekker met rust laten, die meid moet het vooral met zichzelf uitzoeken. het ligt in elk geval niet aan jou, dit is echt meisjesgedrag
Okura hotel ?:)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ughhh morgenochtend weer werken. In een hotel waar de mussen graag op de stoep zitten omdat ze hopen dat er nog wat brood naar beneden komt vallen
Waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
mooie medium toch dat Fok! Alles gebeurd soms tegelijk. Het ene is mooi en het andere niet maar alles bijelkaar is het fantastisch.
Nou jij wordt nu net geholpen door PS. Waardoor je je beter voelt. Ik wordt net asociaal aangesproken door Under the wings of love en voel me nu klote. Maar ik vind het wel prachtig dat op dat kan middels dit medium.quote:
Ik vind het jammer dat je je er klote door voelt, je moet je echt niets van hem aantrekken. Ik heb ook al vaak met kanker te maken gehad.. maar k probeer er niet op te letten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou jij wordt nu net geholpen door PS. Waardoor je je beter voelt. Ik wordt net asociaal aangesproken door Under the wings of love en voel me nu klote. Maar ik vind het wel prachtig dat op dat kan middels dit medium.
Het komt hard aan omdat die zus van die vriend van mij 2 weken geleden is opgegeven. Ik heb dat geen plekje kunnen geven. Dat weet dat klotekind ook niet maar ik heb geleerd dat je dat woord niet zomaar moet gebruiken. Komt wel weer goed hoor maar dat snotkind wil ik niks meer mee te maken hebben. Al heeft ie 1000 vragen van mij goed. Het punt gaat altijd naar een ander.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je er klote door voelt, je moet je echt niets van hem aantrekken. Ik heb ook al vaak met kanker te maken gehad.. maar k probeer er niet op te letten.
Ik zou het niet erg vinden hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het komt hard aan omdat die zus van die vriend van mij 2 weken geleden is opgegeven. Ik heb dat geen plekje kunnen geven. Dat weet dat klotekind ook niet maar ik heb geleerd dat je dat woord niet zomaar moet gebruiken. Komt wel weer goed hoor maar dat snotkind wil ik niks meer mee te maken hebben. Al heeft ie 1000 vragen van mij goed. Het punt gaat altijd naar een ander.
Ik hoop het ook niet meis. Zulke mensen vinden zich stoer door mensen achter hun pc uit te schelden. Staat ie volgende week met mij in een kroeg en ik bots tegen hem aan dan zegt ie niks. Gewoon zo'n internetheldje niks meer niks minder. Gelukkig zijn de meeste mensen op Fok mij goed gezind. Zoals jij.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden hoorMaar ik denk niet dat hij snel terug komt gelukkig..
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet meis. Zulke mensen vinden zich stoer door mensen achter hun pc uit te schelden. Staat ie volgende week met mij in een kroeg en ik bots tegen hem aan dan zegt ie niks. Gewoon zo'n internetheldje niks meer niks minder. Gelukkig zijn de meeste mensen op Fok mij goed gezind. Zoals jij.
quote:
Maar hij kende mij niet. Er had nooit iets tussen ons gespeeld dus waarom hij ineens mij met een rotziekte moet gaan uitschelden snap ik dan niet. Vanaf nu staat hij op mijn shitlist.... en dat is voor het eerst in al die jaren dat ik hier post.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hem dus op msn, hij is wel aardig, hij kan alleen nogal uit zijn slof schieten hier ...
Hoezo? Ik vind het gezellig als je er bent.quote:
Ik zou toch proberen d'r niet teveel van aan te trekken. Bij mij vloept er zo nu en dan ook wel eens een "kanker" uit. Had er gisteren nog een heel gesprek over in de kroeg. Ik vond dat het wel kon, zij vond van niet. Het is meer zo'n woord geworden waarmee je dingen extra kracht bij kan zetten. Ik weet bijna zeker dat UTWOL het niet zo kwaad bedoelt heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het komt hard aan omdat die zus van die vriend van mij 2 weken geleden is opgegeven. Ik heb dat geen plekje kunnen geven. Dat weet dat klotekind ook niet maar ik heb geleerd dat je dat woord niet zomaar moet gebruiken. Komt wel weer goed hoor maar dat snotkind wil ik niks meer mee te maken hebben. Al heeft ie 1000 vragen van mij goed. Het punt gaat altijd naar een ander.
Weet ik wel. Ik zal het ook wel een gezegd hebben maar dit soort opmerkingen doen op dit moment veel pijn. En dat kon dat snertventje ook niet weten maar daarom zit ik nu wel met een klotegevoel.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen d'r niet teveel van aan te trekken. Bij mij vloept er zo nu en dan ook wel eens een "kanker" uit. Had er gisteren nog een heel gesprek over in de kroeg. Ik vond dat het wel kon, zij vond van niet. Het is meer zo'n woord geworden waarmee je dingen extra kracht bij kan zetten. Ik weet bijna zeker dat UTWOL het niet zo kwaad bedoelt heeft.
I'll let him know..quote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik wel. Ik zal het ook wel een gezegd hebben maar dit soort opmerkingen doen op dit moment veel pijn. En dat kon dat snertventje ook niet weten maar daarom zit ik nu wel met een klotegevoel.
Hoeft niet hoor. Ik ben volwassen genoeg om hem te ontwijken. Ik zit fok voor de lol en niet om te rellen.quote:
Truste WGquote:Op zondag 12 juli 2009 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga ook maar slapen, anders komt er ook van dat slaap inhalen weinig terecht
Sorry, ik heb hem al gezegd dat hij eens na moet denken voor hij met zo'n woorden gaat smijten.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ben volwassen genoeg om hem te ontwijken. Ik zit fok voor de lol en niet om te rellen.
Morgen is het wel weer gezakt. Soms raken dingen mij op dit moment gewoon hard. Komt door omstandigheden. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Maar ik vind het wel lief van je.![]()
Welterustenquote:Op zondag 12 juli 2009 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga ook maar slapen, anders komt er ook van dat slaap inhalen weinig terecht
Dat mag je doen. Maar ik hoef niet ineens dat ie komt slijmen ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem al gezegd dat hij eens na moet denken voor hij met zo'n woorden gaat smijten.
Zo is hij niet, ik wou het hem alleen even laten weten omdat ik boos op hem benquote:Op zondag 12 juli 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat mag je doen. Maar ik hoef niet ineens dat ie komt slijmen ofzo.
Raar ventje dus. Triest als je zo inelkaar zit. Dat je het leuk vind om anderen te kwetsen? Kan daar niet inkomen. Ik wil alleen maar lachen en dat iedereen met mij mee lacht.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo is hij niet, ik wou het hem alleen even laten weten omdat ik boos op hem ben
De laatste keer dat hij hier was ging hij met hitler plaatjes gooien.. ook niet de bedoeling.
Hij vind AKQ gewoon niks..quote:Op zondag 12 juli 2009 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Raar ventje dus. Triest als je zo inelkaar zit. Dat je het leuk vind om anderen te kwetsen? Kan daar niet inkomen. Ik wil alleen maar lachen en dat iedereen met mij mee lacht.Mij uitlachen is ook best.
![]()
Ohja. Dat heb ik geloof ik gezien. Hij is een beetje de angry young man van de AKQ aan 't worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo is hij niet, ik wou het hem alleen even laten weten omdat ik boos op hem ben
De laatste keer dat hij hier was ging hij met hitler plaatjes gooien.. ook niet de bedoeling.
Kom dan niet. Maar verpest mijn lol niet.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom dan niet. Maar verpest mijn lol niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |