5 miljoen investeren in wat? Het is hard zoeken naar alleen al één speler in het Nederlands elftal die überhaupt minder dan 5 miljoen 'waard' is.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou 10 miljoen kiezen. 5 miljoen houden en de rest ZELF investeren in Oranje zodat ze het WK winnen. Zo kan het toch ook?
Hoe juichde ze Digger ?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:27 schreef DIGGER het volgende:
Tong: Praat eens met m'n vrouw, die heeft haar land al 2 keer de wereldtitel zien binnenslepen
Hij zal vast 2 fantastische avonden in bed hebben gekendquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef Zwansen het volgende:
Paar nachten langer een hotel boeken in Zuid-Afrika.
Vervolgens daarna de hele maand nog toeterend door Duitsland heenrijden.
met een gebruikt condoom uit je kont hangendquote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Bullebak het volgende:
Ik word dan sowieso een week later pas wakker, en lig ik naakt met 9 WK-gerelateerde tattoos over mn hele lichaam ergens in een speeltuin in Polen of ander kutland.
Dat zou me 15 jaar van mn leven kosten
Vooral in 1982. Je weet dan niet wat je meemaakt als ventje van 7.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zal vast 2 fantastische avonden in bed hebben gekend
Toen was hij al met haar getrouwd johquote:Op zondag 12 juli 2009 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral in 1982. Je weet dan niet wat je meemaakt als ventje van 7.
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
met een gebruikt condoom uit je kont hangend
Waarschijnlijk allemaal politiek incorrecte uitspraken over duitsers schreeuwend gelardeerd met hier en daar een "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!", "WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEE!!" en misschien zelfs wel een welgemeend "MODDERFOKKERS!!!!!".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
...in de derde minuut blessuretijd tegen Duitsland ?
Ik ga door de kamer rennen JAAAAAAAAAAAAAA roepend.
Jullie ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik ga in m'n auto toeterend over rotondes rijden.
En dan natuurlijk snel op FOK in de Livetopic 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' typen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
Jullie ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik ga door de kamer kroeg rennen JAAAAAAAAAAAAAA roepend.
Jullie ?
Waarschijnlijk hoor ik het door het geluid op straat omdat ik tijdens de finale een filmpje zit te kijken. Je hoort snel genoeg wie er wel of niet gewonnen heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
Jullie ?
Waar is je alu-hoedje?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoor ik het door het geluid op straat omdat ik tijdens de finale een filmpje zit te kijken. Je hoort snel genoeg wie er wel of niet gewonnen heeft. Sinds die fix-jobs in 1998 (NED-BRA, penalty) en Zuid-Korea in 2002 kijk ik geen eindtoernooien meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |