quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik ga in m'n auto toeterend over rotondes rijden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Blij ofcourse, maar hyperblij als de scheids affluit.
Oh wacht.. Las de TT verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze het zijn, waarom zou je dan op de scheids wachten? Die fluit een wedstrijd van 3 weken?
Daar kom ik op terug volgend jaarquote:
Sst, het is een vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ze het zijn, waarom zou je dan op de scheids wachten? Die fluit een wedstrijd van 3 weken?
Ze maken ook elke NSB;er crew tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Huilen, ik ben namelijk voor Duitsland.
Epilepsie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom heeft die ene keeper een helm op?
I call lynching partyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Huilen, ik ben namelijk voor Duitsland.
Wat heeft voetbal met de tweede wereldoorlog te maken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze maken ook elke NSB;er crew tegenwoordig.
Kan Wim van Hanegem je alles over vertellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal met de tweede wereldoorlog te maken?
tsk! ken je klassiekers:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
NEC nog tegens Duitsers gespeeld vorig seizoen ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat boeit mij 't of 't Duitsland is of niet, lekker triest als je daar enige waarde aan hecht.
Had ik in 88. Werd 's ochtends wakker met de Nederlandse vlag naast m'n bed. Weet nog steeds niet hoe ik er aan ben gekomen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat ik de dag erna niet zoveel meer vanaf weet. Dat lijkt me het ergste ook, worden we wereldkampioen en dan drink ik zoveel dat ik al mijn herinneren daar aan kwijt ben.
Zo onrealistisch is het niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik ga in m'n auto toeterend over rotondes rijden.
Echt niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk! ken je klassiekers:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou serieus helemaal uit mijn naad gaan. Als ik 1 wens mocht vervullen, dan is het dit wel.
Zelfs al moest ik kiezen tussen Oranje Wereldkampioen of 10 miljoen euro, koos ik voor Oranje
Ik zou 10 miljoen kiezen. 5 miljoen houden en de rest ZELF investeren in Oranje zodat ze het WK winnen. Zo kan het toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Wat? Ga je de finale plaats overkopen?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou 10 miljoen kiezen. 5 miljoen houden en de rest ZELF investeren in Oranje zodat ze het WK winnen. Zo kan het toch ook?
5 miljoen investeren in wat? Het is hard zoeken naar alleen al één speler in het Nederlands elftal die überhaupt minder dan 5 miljoen 'waard' is.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou 10 miljoen kiezen. 5 miljoen houden en de rest ZELF investeren in Oranje zodat ze het WK winnen. Zo kan het toch ook?
Hoe juichde ze Digger ?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:27 schreef DIGGER het volgende:
Tong: Praat eens met m'n vrouw, die heeft haar land al 2 keer de wereldtitel zien binnenslepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |