quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:18 schreef CrackityJones het volgende:Zohee! Dat was een pittig ziekenhuisbezoekje!

Stroomstootjes en naalden... niet bepaald iets waar je blij van wordt

. Wel cool van die professor! Een gelukje dat hij je zag lopen/kruipen.

Ik hoop echt dat je een beetje vlug van deze situatie af bent. Hopelijk kan hij je helpen.
Als je nog eens hulp nodig hebt dan hoor ik het wel. Nog een week (druk) werken en ik heb een welverdiende vakantie van 2 weken. Volgend weekend ga ik trouwens met vrienden
kamperen (help!!!) in België. Dat gaat wat worden.
Guus voelt zich goed op z'n gemak zo te zien! Zit hij nog vaak onder het bed? Op de foto's afgaande doet hij dat niet meer

.
[
afbeelding ]
Haha, als Pixie zo gaat liggen kan je erop wachten dat hij binnen afzienbare tijd m'n handen gaat aanvallen. Gek is dat eigenlijk.
Nog even vraag: Over hoeveel weken is ook alweer de overplaatsing van Evie? Heb daar natuurlijk nogal zin in
Afijn, slaap lekker vannacht en heel veel beterschapsknuffels!
Guus voelt zich echt veilig, althans boven, zels al is er bezoek dan psringt hij gewoon langs ze heen op bed

Je merkt wel dat hij erg is aangeleerd bepaalde dingen niet te mogen, zo is hij ontzettend bang om de drempel of trap af te gaan en dit gaat uiteindelijk wel maar niet zonder een soort huilend gemauw.. ach hij komt er wel, over 4wk gaan de kitties

weg en dan gaat dat helemaal goedkomen met Guus..
Wbt kamperen:

is all I can say to that