quote:
Helaas Neleos je mag maar 1 antwoord tegelijk geven....quote:
Maar goed. Twijfelgevalletje. John Wilkes Booth was ook een gokje. Dus het punt mag inderdaad wel naar BasOne.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Eén antwoord per keer
)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen
komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Staat dat er ook in? Alright. Kunnen we beter als in Movie Trivia of Muziektrivia zeggen maximaal 2 gokken zonder dat de vraagsteller heeft geantwoord.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar goed. Twijfelgevalletje. John Wilkes Booth was ook een gokje. Dus het punt mag inderdaad wel naar BasOne.
Vraagsteller bepaalt en Neleos heeft zelf ook toegestemd. Dus what's the deal?quote:
Sja was voor mij ook onverwacht maar de vraagsteller heeft het woordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar goed. Twijfelgevalletje. John Wilkes Booth was ook een gokje. Dus het punt mag inderdaad wel naar BasOne.
Corry Konings?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:53 schreef BasOne het volgende:
Van welke Nederlandse Volkszanger zijn oa deze nummers?
In Gedachten Zie Ik 't Kerkje Weer
Kijk In Mijn Ogen
Niemand Kan Ons Toch Scheiden
Laat Mij Niet Alleen
Precies. Game on.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vraagsteller bepaalt en Neleos heeft zelf ook toegestemd. Dus what's the deal?
niks aan het handje.. soms post je iets en zie je na je post pas wat iemand anders heeft gezegd..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vraagsteller bepaalt en Neleos heeft zelf ook toegestemd. Dus what's the deal?
Ik kreeg een keer een uitbrander van qonmann omdat ik 2 gokken deed. Die wees me er op dat je maar 1 antwoord per keer mocht geven. Die regel hanteer ik dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sja was voor mij ook onverwacht maar de vraagsteller heeft het woord
Nope een man, hij zag nog wel eens blauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |