Scherp, mr_anonimous +1quote:
Benn Penn Fannquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
Scherp, mr_anonimous +1
Stand AKQ #1654
Yankee 2
Rucebo 2
UnderTheWingsOfLove 1
Siniti 1
mr_anonimous 1
Ze is actrice maar werkt onder haar maiden name.quote:
Nee.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:punt krijgen omdat je zogenaamd grappig bent.
Nouja heb het weer gehad voorlopig![]()
Enigzins maar meer omdat ik inzag dat het erg lang kon duren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:punt krijgen omdat je zogenaamd grappig bent.
Ik weiger het punt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:punt krijgen omdat je zogenaamd grappig bent.
Mens! erger je niet!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Kanker toch op met je vriendjespolitiek
Nou zeg.... waarom zulke taal ineens gebruiken? Buiten het feit dat je gewoon normaal kan discussiëren met mij hoef je zeker niet met een ziekte te strooien waar jaarlijks veel mensen aan dood gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Doe eens normaal...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Knap zo'n woordenschat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nico heeft het wel gered alleen te vroeg overleden.quote:
En Portugees. De jeugd bij Sporting doorlopen.quote:
Nee, hij heet geen Mohammed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
Of nou als alleen zijn voornaam ook goed is ga ik voor Mohammed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |