abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70884782
quote:
Buschauffeur ernstig mishandeld in Heerlen

Een chauffeur van een lijnbus is vrijdagavond in Heerlen ernstig mishandeld. Hij raakte daarbij ernstig gewond, en moest per ambulance naar het ziekenhuis. De chauffeur kreeg rond zes uur klappen van een passagier, omdat hij zou zijn doorgereden bij een halte waar mensen stonden te wachten.

Dat gebeurde op de Akerstraat ter hoogte van het Grotiuscollege. Ook andere passagiers werden geslagen en geduwd.

Toen de dader er vandoor ging, lag de buschauffeur inmiddels bewusteloos buiten de bus met met een ernstige hoofdwond.Passagiers verleenden eerste hulp totdat de ambulance arriveerde.

De verdachte kon later worden aangehouden en zit vast.
In andere media nog niets over gezien, niet meer interessant?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:17:58 #2
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_70884835
Beetje gewoontjes hè

helaas

Edit: http://www.nu.nl/algemeen(...)agen-in-heerlen.html

Fok is wat nieuws betreft niet echt actueel zeg maar Nog nooit geweest ook trouwens.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:18:56 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70884863
Alweer?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70884876
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Eindredactie Games zaterdag 11 juli 2009 @ 20:19:59 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70884885
Krijgen die lui al gevarengeld? .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:20:00 #6
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70884886
Helaas begint het al zo gewoon te worden dat dit soort berichten naar pagina 7 van de krant verdwijnt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:21:15 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70884917
Wil het verhaal wel eens van de andere kant horen.
Hij zal het wel verdiend hebben!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:25:46 #8
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70885063
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
Helaas begint het al zo gewoon te worden dat dit soort berichten naar pagina 7 van de krant verdwijnt.
Ja, want criminaliteit is over het algemeen zo zeldzaam dat het maar 1 keer per 4 dagen in Nederland voorkomt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:28:09 #9
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70885144
Balen voor de Telegraaf dat het niet in Gouda is. Dan hadden ze alvast een goede voorpagina voor morgen. Nu hebben ze alleen een miezerig berichtje dat thuishoort in de zijkolommetjes in de Binnenland-sectie.
Wie dit leest is alfabeet.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:30:00 #10
248844 Bowlingbal
pi_70885200
HET LEGER INZETTEN IN HEERRRRLEEENN!!!! SEG TEGE DIE AMERIKANEH MAAR DA WE BETERE DINGE TE TOEN HEBBEEeeH! OPEN JE OGEN!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70885342
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:30 schreef Bowlingbal het volgende:
HET LEGER INZETTEN IN HEERRRRLEEENN!!!! SEG TEGE DIE AMERIKANEH MAAR DA WE BETERE DINGE TE TOEN HEBBEEeeH! OPEN JE OGEN!
je shift blijft hangen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:38:34 #12
248844 Bowlingbal
pi_70885438
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je shift blijft hangen
JA WwANT ANDERS HORE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET NIET!
Wordt wakker!11!!
- Donald Love
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:43:56 #13
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70885582
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

JA WwANT ANDERS HORE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET NIET!
Wordt wakker!11!!
Is er al bekend dat het om een allochtone dader gaat dan?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70885738
Ik ben benieuwd welke chauffeur die is, ik kan me herinneren dat er een chauffeur in Heerlen was, die alles behalve vriendelijk deed. Als je instapt groeit hij je niet eens en als je groet, krijg je vaak ook geen groet terug. Chagrijnig kijkt hij altijd en ik heb het gevoel dat hij racistische neigingen heeft.
verlegen :)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:57:01 #15
188345 Py
op zich
pi_70885900
Ach, het zal wel weer dat de passagiers in de bus de chauffeur op hebben lopen fokken om een marokkaan, die voor de bus een oud vrouwtje aan het helpen was met oversteken, van zijn sokken te rijden. Gelukkig is het dit keer goed afgelopen en kon de marokkaan de terroristen terecht wijzen.
pi_70886763
Niet dat iemand het ziekenhuis inslaan goed te praten valt, maar die buslijnen van Veolia ken ik daar. Die chaufs rijden als gekken en als mensen bij een bushalte staan te wachten, dan hoort deze dienstverlenende chauffeur daar gewoon te stoppen.

Zoals het verhaal er nu uitziet, lijkt me dit een kwestie van man komt op voor haltewachtende klanten en slaat daarin door (zowel letterlijk als figuurlijk). Terecht dat ie vastzit natuurlijk, maar ook terecht dat de buschauf es terecht gewezen wordt voor zijn asociale gedrag. En dat komt daar vaak genoeg voor. Beetje harde les, maar doorrijden bij een halte met mensen zal ie voortaan wel uit zijn midlifecrisis-harses laten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70886778
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:50 schreef teletubbies het volgende:
Ik ben benieuwd welke chauffeur die is, ik kan me herinneren dat er een chauffeur in Heerlen was, die alles behalve vriendelijk deed. Als je instapt groeit hij je niet eens en als je groet, krijg je vaak ook geen groet terug. Chagrijnig kijkt hij altijd en ik heb het gevoel dat hij racistische neigingen heeft.
Ik ken niet elke buschauf in Heerlen, maar dit soort eikels heb je er zeker tussen zitten inderdaad.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Trouwste user 2022 zaterdag 11 juli 2009 @ 21:51:27 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_70887221
quote:
En dan sla je hem het ziekenhuis in ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 juli 2009 @ 05:45:23 #19
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70893962
quote:
Als iemand je groet groet je gewoon terug, zeker als buschauffeur. Zo aso vind ik dat niet teruggroeten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 07:27:17 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70894063
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:33 schreef El_Matador het volgende:
Niet dat iemand het ziekenhuis inslaan goed te praten valt, maar die buslijnen van Veolia ken ik daar. Die chaufs rijden als gekken en als mensen bij een bushalte staan te wachten, dan hoort deze dienstverlenende chauffeur daar gewoon te stoppen.

Zoals het verhaal er nu uitziet, lijkt me dit een kwestie van man komt op voor haltewachtende klanten en slaat daarin door (zowel letterlijk als figuurlijk). Terecht dat ie vastzit natuurlijk, maar ook terecht dat de buschauf es terecht gewezen wordt voor zijn asociale gedrag. En dat komt daar vaak genoeg voor. Beetje harde les, maar doorrijden bij een halte met mensen zal ie voortaan wel uit zijn midlifecrisis-harses laten.
Ik ben het eens met dat buschauffeurs MOETEN stoppen als ze mensen zien bij een halte. Echt asociaal als je mensen zo laat wachten, je weet niet eens waarvoor ze die bus nodig hebben!
Heb ook weleens buschauffeurs gezien die een oude vrouw moeite laten doen door te rennen naar de bus voordat hij wegrijd en als ze dan bijna bij de deur is wegrijden.

Verder: mensen die 'buschauffeur mishandelen' als een apart vergrijp zien Das gewoon mishandeling en dat kan in principe iedereen overkomen waar zo'n idioot zich aan stoort. Hij heeft een paar pasagiers ook mishandeld... Waarom komt niet gewoon de hele bus naar die 1e persoon en zeggen hem uit te stappen of dattie door meerdere mensen er uit gewerkt wordt. Maar niemand wilt vaak wat doen
Ik vind die mensen dan medeplichtig door nalatendheid.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_70894102
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Heel gewoon toch? De kans dat jij daarvoor een boetje is toch heel klein.

Je geeft er gewoon een leuke draai aan zodat het lijkt alsof de buschauffeur erom heeft gevraagd.
pi_70894158
Dat men in Nederland - als ze er zelf niet bij betrokken zijn - erbij gaat staan en enkel kijkt, maar niet helpt, is bekend.
Nu werden anderen erbij betrokken:
quote:
Ook andere passagiers werden geslagen en geduwd.
en nog doet men niks.

pi_70895634
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Belachelijk weer hoe mensen dit goed zitten te praten. Maar o wee als het in Gouda was gebeurd, dan liep topic nummer drie alweer.
pi_70895741
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Belachelijk weer hoe mensen dit goed zitten te praten. Maar o wee als het in Gouda was gebeurd, dan liep topic nummer drie alweer.
Volgens mij lees jjij niet zo goed. Maar nuanceren is te moeilijk blijkbaar.

pi_70896028
quote:
Op zondag 12 juli 2009 07:59 schreef OldJeller het volgende:
Dat men in Nederland - als ze er zelf niet bij betrokken zijn - erbij gaat staan en enkel kijkt, maar niet helpt, is bekend.
Nu werden anderen erbij betrokken:
[..]

en nog doet men niks.

Tja, dat 'niets doen en wachten op de politie' zit er echt goed ingehamerd ..
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')