abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 03:18:41 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_71203650
Nogmaals voor 'de Hockei' overigens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:28:46 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71204598
Bruggenhoofd vind ik trouwens ook een enorm teringwoord wat hij per sé 10 keer per etappe moet bezigen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71206631
APK ben je ook in staat is zonder quoten een eigen mening te formuleren?
Meneer Ducrot is uitsluitend verantwoordelijk voor zijn eigen daden en verplichtingen.
pi_71206821
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 03:15 schreef TheDutchman007 het volgende:
knip
Heb je dat helemaal zelf verzonnen? Denk je dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt wordt?
Hoe zal het in het voetbal zijn bijvoorbeeld, daar is men ook niet vies van een beetje corruptie.

Maar een goed plan, als ik later kinderen krijg zal ik ze er van weerhouden om in contact te komen met een (team)sport. Is helemaal nergens voor nodig, ik denk dat ik gewoon een mooi Fok! account voor ze regel, kunnen ze de hele dag computeren! Veel beter voor ze
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:36:19 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_71207122
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef TheDutchman007 het volgende:

APK ben je ook in staat is zonder quoten een eigen mening te formuleren?
Ja.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71211659
Tommeke, als je later kinderen krijgt zul je ze zeker goed voorlichten over de uitwassen die in de sport voorhanden zijn.
Een andere kant van de dopingzaak is deze.
Wat als de medische dienst aan haar grenzen stoot en zij met genetische manipulatie en chemische middelen niet meer het verschil kunnen maken om aan het grote geld te komen?
Gooien ze elkaar dan het ravijn in, of staat er een echte schutter ergens aan de kant van de weg, of wordt je vrouw of je kind lastig gevallen!?
Nee , doping behoort verboden te blijven en wel in iedere tak van sport.
Het behoort een misdrijf te zijn en een ieder die zich daaraan schuldig maakt behoort bestraft te worden.
In Duitsand zijn onlangs bij de junioren enkele wielrennertjes wegens doping uitgesloten, maar dat houden de journalisten uit het nieuws.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheDutchman007 op 22-07-2009 14:33:06 ]
pi_71215085
Ik zet m'n kinderen later met liefde op een fiets, of voetbalveld of hockeyveld.
Zolang ze maar plezier hebben, ik heb een schijthekel aan die veel te fanatieke ouders die hun kinderen veel te ver pushen, vaak omdat ze zelf niet de top gehaald hebben

Verder ben ik het met je eens hoor, doping hoort niet in de sport. Maar dat zelfde geld voor corruptie.
Waar het mij ook om ging is dat ik denk dat jij denkt dat doping alleen in het wielrennen zit. Het is ook strafbaar, en iedereen die gepakt wordt wordt in principe ook bestraft.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:17:35 #33
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_71373337
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik mag graag naar de Tour kijken aangezien dit de enigste koers is die ik volg. Vooral nu ze in de bergen zijn is het genieten geblazen. Al die renners die stuk voor stuk moeten lossen vanuit het peleton/de bus waarin ze zitten. Prachtig om te zien. Maar waar ik helemaal niks van snap zijn de uitspraken van de Heer Ducrot.

Ik hoor hem per etappe gemiddeld 8 a 9 keer roepen: Is dit het nieuwe wielrenner?

of

Jaa hoor dit is het nieuwe wielrennen. Oooooh wat leuk

Maar wat ik me eigen dan afvraag: Wat maakt het nieuwe wielrennen het nieuwe wielrennen? Bedoeld Maarten het feit dat 10 jaar geleden de renners nog geen oortje in hun oor hadden tijdens de koers en ook niet konden communiceren met de ploegleiders?

of

Dat de ene na de andere '' redelijk onbekende '' renner weer voor een sensatie zorgt door een etappe of een trui te pakken wat eigenlijk helemaal niemand zou verwachten?

Wat dat eerste betreft: Als de oortjes het nieuwe wielrenner moet voorstellen dan kan Evert ten Nappel volgend jaar ook wel elke wedstrijd gaan gillen dat dit het nieuwe voetballen is tijdens het WK omdat de scheidsrechters 10 jaar geleden nog geen headset ophadden tijdens een wedstrijd
Of Philip Coocke die tijdens Wimbledon roept dat dit het Nieuwe Tennis is omdat 10 jaar geleden de Hockei nog niet bestond.

Ik bedoel: We leven in 2009 en niet meer in 1993. Ook de sporten gaan met de tijd mee
en met 'hockei' bedoel je hawk-eye?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 19:26:01 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71373619
En de lul heeft m'n kijkersvraag niet beantwoord.
De lafaard, hij weet zelfs niet eens wat ie met die vage term "nieuw wielrennen" bedoeld. Een term die ie al 5 jaar uitkraamt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71374393
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Hockei
pi_71489251
Nee hoor Tommeke, doping wordt algemeen gebruikt en dient overal te worden bestreden.
Kinderen dienen actief een sport te bedrijven daar ben ik het mee eens.
We moeten de kinderen evenwel goed voorlichten en waarschuwen voor gewetenloze schurken.
De verantwoordlijke en commentatoren die de wielerreportages tegenwoordig bij de NOS verzorgen behoren tot het gewetenloze uitschot van onze samenleving.
En fanatieke ouders maken meer kapot dan ze beseffen, ook daar heb je gelijk.
pi_71494491
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef TheDutchman007 het volgende:
Nee hoor Tommeke, doping wordt algemeen gebruikt en dient overal te worden bestreden.
We moeten de kinderen evenwel goed voorlichten en waarschuwen voor gewetenloze schurken.
De verantwoordlijke en commentatoren die de wielerreportages tegenwoordig bij de NOS verzorgen behoren tot het gewetenloze uitschot van onze samenleving.

Wat u zegt.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:12:15 #38
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_71515597
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Hockei
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_71570743
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef TheDutchman007 het volgende:

Dat ben ik gedeeltelijk met je eens hoor

Sporten is gezond, zolang het recreatief is toch? Ouders die hun kinderen lopen te pushen enzo vind ik vreselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')