Heb je dat helemaal zelf verzonnen? Denk je dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt wordt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef TheDutchman007 het volgende:
APK ben je ook in staat is zonder quoten een eigen mening te formuleren?
en met 'hockei' bedoel je hawk-eye?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik mag graag naar de Tour kijken aangezien dit de enigste koers is die ik volg. Vooral nu ze in de bergen zijn is het genieten geblazen. Al die renners die stuk voor stuk moeten lossen vanuit het peleton/de bus waarin ze zitten. Prachtig om te zien. Maar waar ik helemaal niks van snap zijn de uitspraken van de Heer Ducrot.
Ik hoor hem per etappe gemiddeld 8 a 9 keer roepen: Is dit het nieuwe wielrenner?
of
Jaa hoor dit is het nieuwe wielrennen. Oooooh wat leuk
Maar wat ik me eigen dan afvraag: Wat maakt het nieuwe wielrennen het nieuwe wielrennen? Bedoeld Maarten het feit dat 10 jaar geleden de renners nog geen oortje in hun oor hadden tijdens de koers en ook niet konden communiceren met de ploegleiders?
of
Dat de ene na de andere '' redelijk onbekende '' renner weer voor een sensatie zorgt door een etappe of een trui te pakken wat eigenlijk helemaal niemand zou verwachten?
Wat dat eerste betreft: Als de oortjes het nieuwe wielrenner moet voorstellen dan kan Evert ten Nappel volgend jaar ook wel elke wedstrijd gaan gillen dat dit het nieuwe voetballen is tijdens het WK omdat de scheidsrechters 10 jaar geleden nog geen headset ophadden tijdens een wedstrijd
Of Philip Coocke die tijdens Wimbledon roept dat dit het Nieuwe Tennis is omdat 10 jaar geleden de Hockei nog niet bestond.
Ik bedoel: We leven in 2009 en niet meer in 1993. Ook de sporten gaan met de tijd mee
Wat u zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef TheDutchman007 het volgende:
Nee hoor Tommeke, doping wordt algemeen gebruikt en dient overal te worden bestreden.
Kinderen dienen actief een sport te bedrijven daar ben ik het mee eens.
We moeten de kinderen evenwel goed voorlichten en waarschuwen voor gewetenloze schurken.
De verantwoordlijke en commentatoren die de wielerreportages tegenwoordig bij de NOS verzorgen behoren tot het gewetenloze uitschot van onze samenleving.
En fanatieke ouders maken meer kapot dan ze beseffen, ook daar heb je gelijk.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef TheDutchman007 het volgende:
Nee hoor Tommeke, doping wordt algemeen gebruikt en dient overal te worden bestreden.
Kinderen dienen actief een sport te bedrijven daar ben ik het mee eens.
We moeten de kinderen evenwel goed voorlichten en waarschuwen voor gewetenloze schurken.
De verantwoordlijke en commentatoren die de wielerreportages tegenwoordig bij de NOS verzorgen behoren tot het gewetenloze uitschot van onze samenleving.
En fanatieke ouders maken meer kapot dan ze beseffen, ook daar heb je gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |