In dat geval ga ik het even in de gaten houdenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Als/wanneer zowel Ajax, Slavia en Lazio dat ding te pakken hebben, dan geef ik een rondje aan alle posters in dit eerste topic.
ik ga dit volgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Als/wanneer zowel Ajax, Slavia en Lazio dat ding te pakken hebben, dan geef ik een rondje aan alle posters in dit eerste topic.
Alleen officieel anders heb je kans dat 'ie op een gegeven moment bij Kozakken Boys beland en dat ga ik echt niet volgen hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef Thieske het volgende:
Tellen alleen officiële wedstrijden of oefenwedstrijden ook?
Kan alsnog natuurlijk, via de KNVB-beker.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alleen officieel anders heb je kans dat 'ie op een gegeven moment bij Kozakken Boys beland en dat ga ik echt niet volgen hoor.
Jazekers! Nog een kleine anderhalve week.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef Thieske het volgende:
De eerste wedstrijd om de FOK Cup staat dus gepland voor 2 augustus PSV - VVV.
Dat is tegenwoordig niet zo'n kunst meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:17 schreef Aanvoerder het volgende:
En omdat de helden net van Feyenoord hebben gewonnen.
Dan lijkt het me echt interessant om te volgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:02 schreef Thieske het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel? Dan blijft hij bij VVV neem ik aan?
houd ik je aanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
ckeck.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Zolang dat ding maar niet volgende week al in Bulgarije terechtkomt.
PSV-VVV, Cherno More Varna - PSV.quote:
Boeiend, dat is het hele idee toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
PSV-VVV, Cherno More Varna - PSV.
Ja tuurlijk. Verder niets tegen Bulgarije.quote:
VVV kampioen dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Echt schitterend dit!Volgens mij hebben ze dit topic gezien en waren ze daardoor extra gemotiveerd.
VVV Kampioen om vervolgens in de CL de Fok!VBL Cup af te staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Echt schitterend dit!Volgens mij hebben ze dit topic gezien en waren ze daardoor extra gemotiveerd.
Tuurlijk niet als je Jan van Dijk mag geloven winnen ze met Honda zelfs de Champions League.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef Luco het volgende:
[..]
VVV Kampioen om vervolgens in de CL de Fok!VBL Cup af te staan?
Ik zit nog te denken wat ik allemaal precies ga bijhouden. Kaartje is ook wel leuk. In GoogleMaps wellicht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef RayMania het volgende:
Misschien leuk om via een kaart van Nederland de route te tekenen hoe de Cup door Nederland gaat?
Dus straks van Venlo naar bijvoorbeeld Den Haag.
Dat kan ook in GoogleMapsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
gewoon net als vroeger, kaart op de muur en dan knopspelden erin prikken en daar een foto van maken
kan je meteen je rondje gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Wacht maar, binnenkort moeten ze tegen Ajax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |