Uiteraard, maar hij had ook Urby, Vertonghen, Blind of misschien nog wel iemand anders op kunnen stellen daar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef kevin6188 het volgende:
Bliksemschigt, Anita heeft veel minuten gespeeld omdat er nog niet echt een linksback was/is. Al is Atouba er nu wel bij.
Ohja, juli 2006. Drie jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was dat niet juist tegen Spakenburg? 3-2 ofzo.
Leuk overzichtje!quote:
Is ook wel gebeurd, maar denk dat dit wel een verklaring is voor de vele minuten van Anita.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij had ook Urby, Vertonghen, Blind of misschien nog wel iemand anders op kunnen stellen daar.
Siem heeft er ook 4quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Rumille het volgende:
Mooi overzicht
Suarez maar 1 wedstrijd gescoord, maar wel meteen 4
Dario topscorer met 6 goals, Aissati beste middenvelder qua goals (4), Vertonghen als verdediger ook al 2 (maar is hij geen middenvelder?)
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef MartinJol het volgende:
Twitter ligt er even uit hier, dus dan maar zo: Seedorf: sukkel!
Een groep van 25 man lijkt me prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Met bijna 30 man naar Engeland reizen lijkt me iets te veel van het goede, er mag langzaamaan wel een vaste groep van 18 a 20 spelers ingroeien wat mij betreft.
Behoorlijk ja, al zat zijn goal er aardig in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef GieJay het volgende:
Gelukkig heeft ie ook nog wat afzwaaiers geproduceerd volgens ajaxlife
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, al zat zijn goal er aardig in.
Rommedahl was veruit de slechtste van het veld. Die zat weer aardig te prutsen.
Zeegelaar speelde erg leuk, had een paar prima acties. Cvitanich deed het ook aardig, die gozer kan goed koppen.
Jammer dat Suarez, Vertonghen, Stekelenburg, Enoh, , Urby en Oleguer er niet bij waren....
De laatste goal was trouwens erg mooi van Bodul, na een mooie actie van Zeegelaar.
Ik zie Prediger ook niet komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Espanyol mengt zich ook in de strijd om Prediger.
Hier kan ik helaas nog niets over kwijt. We hebben verschillende spelers op ons verlanglijstje, als er iets zeker is worden jullie ook op de hoogte gesteltquote:
hihihihi grappenmaker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef MartinJol het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas nog niets over kwijt. We hebben verschillende spelers op ons verlanglijstje, als er iets zeker is worden jullie ook op de hoogte gestelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |