Ik vind dat Jol het echt goed doet wat betreft rustig opbouwen. Krijg steeds meer vertrouwen in die man.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom juist.
Donald, Aissati, etc worden toch ook langzaam gebracht en opgebouwd. Ik had eigenlijk zelfs maar een helft verwacht.
pfffffff Das een pak van mn hart.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef GieJay het volgende:
Gelukkig heeft ie ook nog wat afzwaaiers geproduceerd volgens ajaxlife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
Owja, Feyenoord
Je hoeft geen helder ligt/licht/ligcht te zijn om te weten dat wij daar dit seizoen keihard gaan winnen. Al hoeft Honda niet per se te komen van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
Owja, Feyenoord
Welk licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda zal niet komen, ik denk niet dat VVV hem voor een miljoen of 4 laat gaan.
Ik ben blij dat ik volgend jaar eindelijk een nieuwe kan laten maken. Die van mij ziet er ook erbarmelijk slecht uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Bullebak het volgende:
SCC binnen![]()
Puike foto ookWaarom zegt die griet niet even dat ik als een klaphark in die webcam kijk. Al was ik wel wat brak
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Bullebak het volgende:
SCC binnen![]()
Puike foto ookWaarom zegt die griet niet even dat ik als een klaphark in die webcam kijk. Al was ik wel wat brak
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft geen helder ligt/licht/ligcht te zijn om te weten dat wij daar dit seizoen keihard gaan winnen. Al hoeft Honda niet per se te komen van mij.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.
Hij wilde 'm eerst niet laten zien, en daarna zei 'ie 'ja en m'n haar zit helemaal door de war'.Ik ga nu bij elke uitwedstrijd bijhouden of de steward om z'n foto moet lachen.
[..]
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.
Hij wilde 'm eerst niet laten zien, en daarna zei 'ie 'ja en m'n haar zit helemaal door de war'.Ik ga nu bij elke uitwedstrijd bijhouden of de steward om z'n foto moet lachen.
Nee, wel bijna van Spakenburg (volgens mij). En 2 of 3 jaar geleden verloren we wel nog van een amateurteam.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef Rauzer het volgende:
hadden we vorig seizoen niet verloren van Huizen? (sorry als die al meerdere malen besproken is)
Te laat. We hebben al een deal met Mercedes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer halen we Honda?
[..]
Was dat niet juist tegen Spakenburg? 3-2 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, wel bijna van Spakenburg (volgens mij). En 2 of 3 jaar geleden verloren we wel nog van een amateurteam.
Uiteraard, maar hij had ook Urby, Vertonghen, Blind of misschien nog wel iemand anders op kunnen stellen daar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef kevin6188 het volgende:
Bliksemschigt, Anita heeft veel minuten gespeeld omdat er nog niet echt een linksback was/is. Al is Atouba er nu wel bij.
Ohja, juli 2006. Drie jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was dat niet juist tegen Spakenburg? 3-2 ofzo.
Leuk overzichtje!quote:
Is ook wel gebeurd, maar denk dat dit wel een verklaring is voor de vele minuten van Anita.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij had ook Urby, Vertonghen, Blind of misschien nog wel iemand anders op kunnen stellen daar.
Siem heeft er ook 4quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Rumille het volgende:
Mooi overzicht
Suarez maar 1 wedstrijd gescoord, maar wel meteen 4
Dario topscorer met 6 goals, Aissati beste middenvelder qua goals (4), Vertonghen als verdediger ook al 2 (maar is hij geen middenvelder?)
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef MartinJol het volgende:
Twitter ligt er even uit hier, dus dan maar zo: Seedorf: sukkel!
Een groep van 25 man lijkt me prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Met bijna 30 man naar Engeland reizen lijkt me iets te veel van het goede, er mag langzaamaan wel een vaste groep van 18 a 20 spelers ingroeien wat mij betreft.
Behoorlijk ja, al zat zijn goal er aardig in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef GieJay het volgende:
Gelukkig heeft ie ook nog wat afzwaaiers geproduceerd volgens ajaxlife
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, al zat zijn goal er aardig in.
Rommedahl was veruit de slechtste van het veld. Die zat weer aardig te prutsen.
Zeegelaar speelde erg leuk, had een paar prima acties. Cvitanich deed het ook aardig, die gozer kan goed koppen.
Jammer dat Suarez, Vertonghen, Stekelenburg, Enoh, , Urby en Oleguer er niet bij waren....
De laatste goal was trouwens erg mooi van Bodul, na een mooie actie van Zeegelaar.
Ik zie Prediger ook niet komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Espanyol mengt zich ook in de strijd om Prediger.
Hier kan ik helaas nog niets over kwijt. We hebben verschillende spelers op ons verlanglijstje, als er iets zeker is worden jullie ook op de hoogte gesteltquote:
hihihihi grappenmaker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef MartinJol het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas nog niets over kwijt. We hebben verschillende spelers op ons verlanglijstje, als er iets zeker is worden jullie ook op de hoogte gestelt
Zoals al voorspeld in t vorige topic, daar is de 1e Jol kloonquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef MartinJol het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas nog niets over kwijt. We hebben verschillende spelers op ons verlanglijstje, als er iets zeker is worden jullie ook op de hoogte gestelt
Zeker!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef w00h00 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-blind-trainen-samen
Mooi filmpje
Hopen dat ie net zo goed wordt als pappa. Al is dat een zeldzaam iets dacht ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef w00h00 het volgende:
Mooi filmpje
quote:Dagboek De Lutte (13): Ook Huizen wordt verslagen
Ajax heeft ook de vijfde oefenwedstrijd in voorbereiding op het nieuwe seizoen gewonnen. De amateurs van sv Huizen werden met 6-0 verslagen. ,,Ik vond het wat mager”, zei trainer Martin Jol, die doelman Jeroen Verhoeven in de tweede helft zijn officieuze debuut liet maken.
De wedstrijd in en tegen Huizen gold als de afsluiting van het zesdaags trainingskamp in De Lutte. De amateurs, uitkomend in de eerste klasse, mochten niet klagen dat Ajax slechts zes doelpunten maakte. De ploeg van Martin Jol had té vaak het vizier niet op scherp staan. ,,De uitslag had hoger uit moeten vallen”, aldus de trainer. ,,We misten denk ik wel een kans of twaalf. Drie à vier ballen belandden op paal of lat. Dat moet toch beter, scherper. Het eerste doelpunt valt wel snel, maar daarna hadden we sneller moeten uitlopen. Maar goed, dat is ook iets dat we moeten leren.”
Jol liet gaf tegen Huizen opnieuw een gedeelte van zijn selectie rust. Zo kwamen ervaren spelers als Luis Suarez, Maarten Stekelenburg en Urby Emanuelson bijvoorbeeld niet in actie. Miralem Sulejmani startte in de basis en pakte zo zijn eerste speelminuten van het seizoen. ,,Hij deed het goed”, vond Jol. ,,Micky was actief en heeft natuurlijk een erg goede voorzet.”
Die voorzet van Sulejmani bezorgde Ajax op het met ongeveer 3500 toeschouwers gevulde sportpark de Wolfskamer na vijf minuten de eerste kans. De Serviër plaatste de bal vanaf links voor de goal, maar Siem de Jong kreeg net zijn voet er niet goed tegen. Drie minuten later was het wel raak. Dario Cvitanich kopte raak uit een vrije trap van Ismaïl Aissati. De Argentijn kreeg vervolgens een flink aantal mogelijkheden de score te verdubbelen, maar hij miste geluk in de afwerking. Het duurde tot de 32ste minuut voordat de tweede Ajax-treffer viel. Gregory van der Wiel nam de bal aan de rechterkant mooi mee met zijn schouder, gaf voor en zag Kennedy de bal in de verre hoek koppen.
In de tweede helft werd er aan beide kanten veel gewisseld. Kenneth Vermeer maakte in het Ajax-doel plaats voor Jeroen Verhoeven, die zo zijn officieuze debuut maakte in Ajax 1. De van Volendam overgekomen keeper maakte een rustige indruk en zag Ajax via Cvitanich (kopbal in de 53ste minuut) en Siem de Jong (afstandsschot in de 63ste minuut) uitlopen naar 0-4. Een kwartier voor tijd werd Verhoeven voor het eerst echt op de proef gesteld. Van dichtbij pareerde hij een schot van een Huizen-aanvaller. ,,Dat was een goede redding”, zei Jol. ,,En het is voor een keeper handig als je jezelf meteen zo laat zien.”
Verhoeven zelf keek tevreden terug op zijn eerste optreden in Ajax 1. Zenuwachtig was hij niet. ,,Nee, totaal niet eigenlijk”, aldus de doelman. ,,Een paar dagen geleden heb ik ook nog een wedstrijd gespeeld met Volendam. En het werk blijft echt hetzelfde, bij welke club je ook speelt.” In de laatste vijf minuten kwam Ajax nog twee keer tot scoren. Evander Sno maakte in de 85ste minuut de 0-5, Darko Bodul tekende voor de laatste Ajax-treffer.
De selectie van Ajax is zondag vrij. Maandag staan er weer trainingen op het programma, woensdag vertrekken de Ajacieden richting Engeland voor duels met Bristol en Southampton.
Wat een woordspeling van Jolquote:,,Ik vond het wat mager”, zei trainer Martin Jol, die doelman Jeroen Verhoeven in de tweede helft zijn officieuze debuut liet maken
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:,,Ik vond het wat mager”, zei trainer Martin Jol, die doelman Jeroen Verhoeven in de tweede helft zijn officieuze debuut liet maken.
Lees het topic anders eens door.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]_!
Edit: Al gemaakt dus.
Sulejmani dus goed gespeeld?
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lees het topic anders eens door.![]()
[..]
quote:,,Hij deed het goed”, vond Jol. ,,Micky was actief en heeft natuurlijk een erg goede voorzet.”
Het sarcasme druipt er vanaf. Ik heb weinig vertrouwen in Sulejmani volgend seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef EvanderSno het volgende:
Die goal van mij zat er goed in!
Bodul gaat groot worden!
"Yo"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef EvanderSno het volgende:
Die goal van mij zat er goed in!
Bodul gaat groot worden!
Yeah right. Net alsof Jol sarcastisch gaat doen over Sulejmani.quote:
Nee maar hij probeert hem wel een beetje te beschermen denk ik, Zeegelaar deed het vele malen beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Yeah right. Net alsof Jol sarcastisch gaat doen over Sulejmani.
Bedoel meer dat hij hem niet kan afbranden in de media en dat ook niet zal doen. Sulejmani speelde gewoon zwak.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Yeah right. Net alsof Jol sarcastisch gaat doen over Sulejmani.
Was dat juist niet de bedoeling bij Micky?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, ik vond het wat magertjes wat hij liet zien
Vind het wel meevallen eigenlijk. Alleen dat zwarte broekje eronder staat voor geen meter. Die had gewoon dezelfde kleur grijs als het shirt moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een graftyfuslelijk keepersshirt...
Dat kan. Neemt niet weg dat het verstandig is van Jol om Sulejmani te verdedigen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar hij probeert hem wel een beetje te beschermen denk ik, Zeegelaar deed het vele malen beter.
Inderdaad. Kinderachtig gedoe.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef kevin6188 het volgende:
Mijn god, echt. Hou op met die domme accounts.
Wat mooi zegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef w00h00 het volgende:
Mooi filmpje
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef NoizEkick het volgende:
Wow, vet! Evander Sno zit gewoon op FOK!
Welkom Evander!
Gaat wieberen vent. Hoop dat ze je in Engeland ergens aan 1 of andere amateur club weten te slijten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef EvanderSno het volgende:
Jol is een type ruwe pit blanke bolster of hoe dat ook heet.
Wtf ga je serieus op hem in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
serieus man
[..]
Gaat wieberen vent. Hoop dat ze je in Engeland ergens aan 1 of andere amateur club weten te slijten.
ja kon t niet latenquote:
Laat m maar spelen nu, dan worden er misschien andere clubs geïnteresseerd. Anders is ie helemaal niet te slijten.quote:Ik hoop zo erg dat Sno gaat falen, Jol stelt hem wel bizar veel op.
Ik verwacht (helaas) niet dat dat de beweegreden van Jol is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja kon t niet laten![]()
[..]
Laat m maar spelen nu, dan worden er misschien andere clubs geïnteresseerd. Anders is ie helemaal niet te slijten.
quote:Honda ziet overgang naar Ajax wel zitten
11-07-09
Keisuke Honda heeft nog steeds de intentie om VVV deze zomer te verlaten voor een andere Nederlandse club. De middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs uit binnen- en buitenland, maar blijft zelf het liefst in Nederland.
AjaxF-side.NL
Na de oefenwedstrijd tegen feyenoord, waarin Honda twee keer scoorde en diverse goede acties had, liet Honda weten nog altijd te willen vertrekken. 'Ik wil een niveau hoger gaan spelen en doe dat het lieftst nog twee jaar in Nederland, dus Ajax en psv mogen mij bellen'. De 23-jarige international liet het afgelopen seizoen zien een aanwinst te zijn voor het Nederlandse voetbal.
Inmiddels wordt hij nadrukkelijk gevolgd door psv, Ajax, AZ, VfL Wolfsburg, Anderlecht en Galatasaray. De voorzitter van VVV is waarschijnlijk op vakantie geweest in Spanje en wil tien miljoen euro ontvangen voor de Japans international. Tja het moet toch niet gekker worden!!
Bron: Eredivisie Live
quote:AZ gaat om de tafel met De Zeeuw
AZ wil spoedig met Demy de Zeeuw om de tafel om te praten over een contractverlenging. Dat meldt het doorgaans betrouwbare Voetbalzone.nl. Ajax wil de 26-jarige middenvelder graag overnemen, maar de club uit Alkmaar wil niet meewerken aan een transfer van De Zeeuw.
Vorig seizoen wilde coach Martin Jol de Nederlands international naar Hamburger SV halen. Destijds ketste een overgang naar Hamburg af. Nu wil de Scheveninger hem naar Amsterdam halen, maar Ajax moet dan diep in de buidel tasten. AZ vraagt minimaal acht miljoen euro voor de 26-jarige verdedigende middenvelder.
nee ik ook niet maar ja. Misschien dat t helpt. Ik ga er niet van uit dat ie veel opgesteld gaat worden in officiële wedstrijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik verwacht (helaas) niet dat dat de beweegreden van Jol is.
iig 10x liever Honda dan De zeeuw. Dat vind ik net een Landzaat. Waardeloos dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Die Honda is wel goed. Maar ja, Ajax zal wel 10 miljoen moeten neerleggen voor hem
Het wordt tijd dat jij eens uit het bestuur stapt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Honda is commercieel gezien natuurlijk ook uiterst interessant.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij eens uit het bestuur stapt.
Hij heeft wel gelijk, beter laat VVV hem gewoon gaan voor 6/7 miljoen. Dan gaan veel winst op die jongen maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij eens uit het bestuur stapt.
Buiten de AJAX shirtjes die massaal gekocht worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, beter laat VVV hem gewoon gaan voor 6/7 miljoen. Dan gaan veel winst op die jongen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |