kusjes via cam enzo doe ik dan ook niet hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het eens met mijn ex gedaan. Vond ik niet super. Best leuk om elkaar ff te zien (zagen elkaar niet zoveel) maar ik ben niet zo van de kusjes geven via het scherm ofzo. Vind ik weer beetje onzin.
Vorige keer wel gedaan dat ik alleen cam aan had en de ander niet. Geen problemen mee. Het went opzich wel maar ik hou er wel rekening mee wat ik beetje doe.
Aan het andere eind? Dat de ander stopt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens aan het andere eind van zo'n deal geweest?
Indd. Nou, dat heb ik nog nooit gedaan. Ff voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:36 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ligt er sowieso aan wat je bedoelt met cammen de meeste denken gelijk aan webcamsex
Precies, buiten de cam.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kusjes via cam enzo doe ik dan ook niet haha
gewoon meer van beeld erbij hebt hoe de ander dat moment is.
houd er niet echt rekening mee, als ik echt iets geks moet doen ga ik gewoon ff buiten de cam staan
Ja. dat jij semi-gefrusteerd op de bank zit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan het andere eind? Dat de ander stopt?
grinzz, ontken het maar weer hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet aan t flamen
Hoewel dat meestal wel leuk is eigenlijk
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit ook gewoon de was op te vouwen met de cam aan
Neuj, dat niet gehad. Weleens dat iemand express niet meezoende zeg maar. Das wel beetje irritant maar dat hield de ander dan weer niet zo vol.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. dat jij semi-gefrusteerd op de bank zit.
same here,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Nou, dat heb ik nog nooit gedaan. Ff voor de duidelijkheid.
Vrouwen zijn daar ook veeeeeeeeel beter in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, dat niet gehad. Weleens dat iemand express niet meezoende zeg maar. Das wel beetje irritant maar dat hield de ander dan weer niet zo vol.
Mwa, denk opzich dat dat wel meevalt. Het kan vrij onbewust gaan misschien. Kleed me altijd om gewoon in mijn kamer dus als die cam aanstaat, merk je dat verschil niet zo denk ik. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
al kan het denk ik wel raar zijn om zo voor de cam terwijl iemand toekijkt uit de kleren te gaan.
maar denk niet zo snel zal gebeuren haha
haha vanmiidag zat ik op ander scherm een spel te spelenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit ook gewoon de was op te vouwen met de cam aan
Yup, wij zijn gewoon heel standvastig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar ook veeeeeeeeel beter in.
Heb ook wel meiden gekent (gewoon vriendinnen) die zich zonder moeite omkleden terwijl ik in de kamer zat. Was wel even een 'waar moet ik kijken'-momentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, denk opzich dat dat wel meevalt. Het kan vrij onbewust gaan misschien. Kleed me altijd om gewoon in mijn kamer dus als die cam aanstaat, merk je dat verschil niet zo denk ik. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling.
ik kleed ook altijd om op mijn kamer. denk idd als cam aanstaat en je je omkleed je nog eens niet in de gaten hebtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, denk opzich dat dat wel meevalt. Het kan vrij onbewust gaan misschien. Kleed me altijd om gewoon in mijn kamer dus als die cam aanstaat, merk je dat verschil niet zo denk ik. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling.
Blijkbaar mag je dan gewoon kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ook wel meiden gekent (gewoon vriendinnen) die zich zonder moeite omkleden terwijl ik in de kamer zat. Was wel even een 'waar moet ik kijken'-momentje.
Er is vast wel iets wat ik kan verzinnen overvrouwen en hun rechten en plichten mbt sex wat voor mn gevoel in jouw straatje zou passen.quote:
2 goede vriendinnen van mij die doen dat ook gewoon hoor. zelfs week mee op 1 kamer gelegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ook wel meiden gekent (gewoon vriendinnen) die zich zonder moeite omkleden terwijl ik in de kamer zat. Was wel even een 'waar moet ik kijken'-momentje.
Wacht maar tot je één van die mannen tegenkomt die dat ook zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, wij zijn gewoon heel standvastig.
Nee daarom. Maar meestal kies je natuurlijk er bewust voor dat je met iemand camt. Moet toch ff alles aanklikken en doen. Dus heel per ongeluk zal het niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kleed ook altijd om op mijn kamer. denk idd als cam aanstaat en je je omkleed je nog eens niet in de gaten hebt
of moet zijn dat je al tijdje aa ncammen bent en even vergeetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee daarom. Maar meestal kies je natuurlijk er bewust voor dat je met iemand camt. Moet toch ff alles aanklikken en doen. Dus heel per ongeluk zal het niet snel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |