Ja ok, maar het zal op den duur wel die kant op gaan. Of je moet graag die spanning op willen bouwen en op een 'cruciaal' moment stoppen en film gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet. Iemand gek maken voor je verder gaat is veel leuker
komt een man bij de timmerman en besteld 2 open deuren ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen: ik heb jou gemasseerd, nu is het jouw beurt.
(overigens is het het leukste als een goeie massage over gaat in een erotische massage die over gaat in andere erotische handelingen)
En daarbij, hoe vaker je het doet, hoe beter je (meestal) wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan iedereen leren. En vaak is het al lekker als iemand uitgebreid aan je zit (vind ik dan).
Haha sorry stomme opmerkingquote:
Naaaaaaaaaaaaaaaastyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok, maar het zal op den duur wel die kant op gaan. Of je moet graag die spanning op willen bouwen en op een 'cruciaal' moment stoppen en film gaan kijken.
Msn geen problemen mee. Cammen doe ik zelden. Op 2 uitzonderingen na weleens gedaan. Boeit me niet zoveel. Voel me beetje teveel bekeken. Gek he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha sorry stomme opmerking
Ik haat msn
Ik denk dat ik pazzio's timmerman post eens ga kopierenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Msn geen problemen mee. Cammen doe ik zelden. Op 2 uitzonderingen na weleens gedaan. Boeit me niet zoveel. Voel me beetje teveel bekeken. Gek he.
ok, maar denk sommige ook wel een echte willen ipv alleen aanzittenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan iedereen leren. En vaak is het al lekker als iemand uitgebreid aan je zit (vind ik dan).
Dat zou eigenlijk wel een actie zijn voor mij eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben wel zo gemeen trouwens.
Pak je het later wel weer op dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben wel zo gemeen trouwens.
ik vanmiddag nog gedaan, maar doe dan gewoon eigen dingen nog haha,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Msn geen problemen mee. Cammen doe ik zelden. Op 2 uitzonderingen na weleens gedaan. Boeit me niet zoveel. Voel me beetje teveel bekeken. Gek he.
Ik gebruik het wel om met vrienden af te spreken en liedjes en foto's te versturenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
het flamen is niet meer zo nodig geloof ik momenteel,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel sigaretten meegenomen, ik las je berichtje te laat, je had even moeten SMSen dan.
Ik dacht dta ik er problemen mee zou hebben, maar dat viel reuze mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het eens met mijn ex gedaan. Vond ik niet super. Best leuk om elkaar ff te zien (zagen elkaar niet zoveel) maar ik ben niet zo van de kusjes geven via het scherm ofzo. Vind ik weer beetje onzin.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vanmiddag nog gedaan, maar doe dan gewoon eigen dingen nog haha,
en moet beide aan hebben staa ndan vind ik ok. maar doe nooit cammen als andere niet kan.
vind ik ook niet fijn
en 9 van de 10 keer kijkt de ander ook niet altijd 100% naar cam
Ik was niet aan t flamenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
het flamen is niet meer zo nodig geloof ik momenteel,
er is een redelijke flow weer
licht denk ik ook aan hoe goed je de andere kentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dta ik er problemen mee zou hebben, maar dat viel reuze mee.
Ja mij viel het ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als iemand me niet irl kent is er meestal wel even behoefte aan een camcheckquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
ligt er sowieso aan wat je bedoelt met cammen de meeste denken gelijk aan webcamsex terwijl een webcam gewoon een goede uitkomst is als je bijv familie in het buitenland hebt wonen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |