quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef starla het volgende:
Ja, nee....dit gaat het wél worden zeker?
Jaja en dan ga jij het aanvullen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:51 schreef starla het volgende:
Ik kom niet tot 5, dus iemand mag mij voorgaan
Bedoel je Michiel de Ruyter? Dat was een admiraal, ik weet niet of je militaire leiders ook tot piraat mag rekenen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Platina het volgende:
Michiel Ruiterszoon
euh, bedoel je niet andrieanszoon de ruyter?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Platina het volgende:
Michiel Ruiterszoon
en eh daar blijf ik steken.
Straatnamen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Karel Doorman, Jan van Speijk, Witte de With, Jan van Galen en Michiel de Ruijter
Ze staan geen van allen in mijn lijstje, alleen De Ruyter kan ik terugvinden dat hij met kapersbrieven op pad is geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Karel Doorman, Jan van Speijk, Witte de With, Jan van Galen en Michiel de Ruijter
Wel als ze een vrijbrief van de Koning krijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je Michiel de Ruyter? Dat was een admiraal, ik weet niet of je militaire leiders ook tot piraat mag rekenen...
Volgens mij noemde Ofyles2 een paar straatnamen uit de een of andere zeevaardersbuurt op. Karel Doorman was iig kapitein tijdens de tweede wereldoorlog, die zal zeker niet als kaper bekend staan. Die anderen ken ik ook alleen van de buurt waar mijn opa en oma vroeger woonden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze staan geen van allen in mijn lijstje, alleen De Ruyter kan ik terugvinden dat hij met kapersbrieven op pad is geweest.
quote:
Computer says noquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:04 schreef starla het volgende:
oh, bakkerbaard is er ook één
Hehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef De_Hertog het volgende:
Bootstrap Bill
Ik bedoelde meer dat het een nogal voor de hand legende Nederlandse naam isquote:
Dat heb je wel eens met vervolgvragen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef BasOne het volgende:
Ik heb net de boel zitten controleren of al dan niet kaper was dus ik heb het net gelezen, beetje oneerlijk
Waarheen, waarvoor?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik val aan, volg mij
true true, maar ik maak er geen misbruik van om een puntje te scorenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met vervolgvragen..
Zoals zo vaak met historische uitspraken is het niet echt zo gegaan, maar het verhaal is er niet minder mooi om.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik val aan, volg mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |