Nee ze was ijdeler.....quote:
Vanity idd. Van Vanity Six met hits als Sex Shooter en Nasty Girls. Toen ging ze solo en speelde ze ook in films als Last Dragon en Action Jackson. Inmiddels heeft ze de showbiz de rug toegekeerd en is ze in de heer. Door druggebruik is ze een nier kwijt en ze ziet nog voor 40%.quote:
Appolonia Kotero was de opvolger van Vanity. Appolonia speelde ook in Purple Rain.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Neleos het volgende:
Eehm eehm. Je had Appolonia 6. Daar was zij de leadzangeres van volgens mij. En ze speelt ook in Purple Rain. Maar hoe heet ze ook alweer. Iets met Christina??
Ja, ik lees het net...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Appolonia Kotero was de opvolger van Vanity. Appolonia speelde ook in Purple Rain.
Atlanta?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Welke stad wordt geassocieerd met Martin Luther King, Coca Cola en Gone With The Wind?
mr_anonimous +1quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Inmiddels heeft ze de showbiz de rug toegekeerd en is ze in de heer. Door druggebruik is ze een nier kwijt en ze ziet nog voor 40%.
Mooiste scene uit die film. Ik zat net even te kijken en kwam die net voorbij....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:20 schreef Neleos het volgende:
Ja, die is nu op tv he. Ik heb 'm twee keer gezien die film. Dan zitten ze met z'n allen in de bus en beginnen ze te zingen, maar kan er weer eens niet opkomen. Ben niet in vorm vandaag.
quote:
Mooie scene inderdaad. Mijn favoriete scene is wanneer die zanger op het dak staat en roept: I am a golden god, voordat ie het zwembad in springt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooiste scene uit die film. Ik zat net even te kijken en kwam die net voorbij....
Blue Jean Baby, L.A. Lady.....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooie scene inderdaad. Mijn favoriete scene is wanneer die zanger op het dak staat en roept: I am a golden god, voordat ie het zwembad in springt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |