Wtf? ze gaan gewoon door?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Robinhoo het volgende:
Strafschoppen bij VVV - Feyenoord.
Ik snap het ook niet echt.quote:
1 helft volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel minuten heeft sulejmani gespeeld?
65min.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel minuten heeft sulejmani gespeeld?
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.quote:
Oke. Dankuquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.
volgens mij Helmond Cupquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.
Die pakt toch elke wedstrijd z'n doelpunt mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef kevin6188 het volgende:
0-6 Bodul.
Ik weet precies wat je bedoelt. Maar kom ook ff niet op de naam...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.quote:
Die zit volgens mij in Frankrijk ergens toch of niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.
ePeenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Die zwerft nu rond in Oekraine volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.
Ja, ze hebben nog een hyves die bijgehouden wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zwerft nu rond in Oekraine volgens mij.
Helmond.quote:
Heb er een sjaaltje van. Ik vraag aan m'n ex, neem een sjaaltje mee van Panathinaikos of desnoods AEK, komt ze met Olympiakos. Ik had die naam niet eens genoemd.quote:
quote:TV-tip: oefenduel NEC - PAOK live op Eredivisie Live
Datum: 14-jul-2009 07:27
Tijdens de voorbereiding zendt Eredivisie Live bijna elke dag een oefenwedstrijd in zijn geheel uit. Dinsdagavond wordt er vanaf 19.00 uur live verslag gedaan van NEC – PAOK Saloniki. De eerste serieuze test voor de Nijmegenaren volgt twee dagen na de Open Dag. Nieuwe gezichten bij NEC zijn die van trainer Dwight Lodeweges (foto) en de spelers Rens van Eijden, Björn Vleminckx en Niels Wellenberg. Het oefenduel wordt gespeeld op Sportpark De Dennen van Quick 1888. (MA)
Denk je?quote:
Waarom krijg ik altijd trek als ik jou nick ergens zie verschijnenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Denk je?
Vind ze best redelijk spelen. Hebben tig corners mee, en PAOK is nou niet bepaald dreigend.
Jullie hebben dit seizoen best een leuk ploegie.
Nee, ik had eigenlijk verwacht dat ze nu achter zouden staan, maar ik denk nog steeds dat paok zo tegen het eind van de wedstrijd gaat scoren en 't 2-1 wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Denk je?
Vind ze best redelijk spelen. Hebben tig corners mee, en PAOK is nou niet bepaald dreigend.
Jullie hebben dit seizoen best een leuk ploegie.
wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die supporters van PAOK zijn ook nog geen moment silt geweest
Heb nog niks kunnen vinden tot nu toequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef NoizEkick het volgende:
Klote dat er geen livestream/uitzending van Bristol-Ajax is vanavond.
Wat is de opstellingquote:
Sno en Kennedyquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Serieus? Gemist.
Opstelling Ajax:
Ajax: Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Sno, Emanuelson, Aissati, Kennedy, Suarez, Sulejmani
Subs: Verhoeven, Lindgren, De Jong, Anita, Rommaedahl, Ogarau, Luque.
Misschien spelen ze daarom hequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sno en KennedyEcht verkoop die 2 alsjeblieft vandaag nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |