Sorry dacht dat je de opstelling bedoeldequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Terwijl het toch wel een beetje de basis zou moeten zijn...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut Been!
'Waar is je kostuum eigenlijk gebleven?'
De zeven moest nog op mijn stropdas genaaid worden!
Dus tijd voor Toivonen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet KoevermansZelfs mijn oma had die erin geschotenblazen
Details, details.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:54 schreef Silenus het volgende:
Het is VVV-Feyenoord in De Koel, BS.
Berg had hem gemaaktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet KoevermansZelfs mijn oma had die erin geschotenblazen
Schijnt dat je hem voor een miljoen of 11 a 12 kunt ophalen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Naar PSV, kan hij samen met Toivonen voorin
Eens kijken of Honda 10 miljoen waard is zometeen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef DirkZz het volgende:
Comeon VVVV
Gniffel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eens kijken of Honda 10 miljoen waard is zometeen..
Ik vind dat keeperstenue er inderdaad echt niet uitzien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat een graf -tenue, -broekje en -sokken..
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:19 schreef NoizEkick het volgende:
Waar zien jullie dat zo snel? Op de twitter van Ajaxlife staat nog niks.
Die hebben een leuke ploeg inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
VVV voetbalt lang niet slecht vooralsnog.
Zei ik toch, BS..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:21 schreef duguid het volgende:
1-1 Farnerud (Brondby)
De grote ALS is wel het behouden van Honda (en Calabro).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die hebben een leuke ploeg inderdaad.
Ik hoorde het ja, godverdomme die kop erbij ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut Been!
'Waar is je kostuum eigenlijk gebleven?'
De zeven moest nog op mijn stropdas genaaid worden!
Penalty dus. Beetje slordige overtreding van Marcellis, ben ik niet van hem gewend.quote:
Als VVV 10 miljoen blijft vragen voor Honda blijft hij daar wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De grote ALS is wel het behouden van Honda (en Calabro).
Ik denk dat ze nog geen 5min de bal op de helft van VVV hebben gehad, laat staan een kans.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord speelt weer eens ouderwets geweldig.
De opbouw verloopt veel te traag, waardoor VVV makkelijk een man of tien op eigen helft heeft. En met weinig ruimte weet Feyenoord echt totaal geen raad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog geen 5min de bal op de helft van VVV hebben gehad, laat staan een kans.weer beetje gevaar van VVV.
Ze geven inderdaad niet echt een overzicht van het verloop van de wedstrijd, alleen de doelpunten worden getoond.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ook mn vraag of er nog wat gebeurdSaaie wedstrijd voor als nog.....
Wordt weer het rechterrijtje, gvd wat spelen ze weer slecht tegen VVV!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord speelt weer eens ouderwets geweldig.
Daarvoor zijn dit soort wedstrijden. Been zal dit ook wel zien en hard gaan werken aan een oplossing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De opbouw verloopt veel te traag, waardoor VVV makkelijk een man of tien op eigen helft heeft. En met weinig ruimte weet Feyenoord echt totaal geen raad.
Al twee jaar lang.
Helaas ja. Nou ja t is beter dan niets.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ze geven inderdaad niet echt een overzicht van het verloop van de wedstrijd, alleen de doelpunten worden getoond.
mar hut sijn wel egte supporters hoor die er altijd sijn!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen woorden aan vuil maken. Die mensen lopen prob met luiers om en kwijl over hun shirts.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljante terugspeelbal was dat zeg. Voorzet Makaay, verdediger tikt hem vanaf de penaltystip rustig in de voeten van Gentenaar op de doellijn!
I stand corrected.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef NoizEkick het volgende:
0-2 Kennedy
"32ste minuut: voorzet van der Wiel door Kennedy binnengekopt. 0-2. Doelman Teerink is moeilijk te passeren."
Geen vrije trap in de 16 op de doellijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljante terugspeelbal was dat zeg. Voorzet Makaay, verdediger tikt hem vanaf de penaltystip rustig in de voeten van Gentenaar op de doellijn!
In z;n voeten, niet in de handenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen vrije trap in de 16 op de doellijn?
quote:
Ach joh, zo'n oefenwedstrijdje zegt niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord is nog net zo dramatisch als we gewend zijn.
Zal wel 2-2 worden in blessuretijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef Buitendam het volgende:
Het is nu 1-2 met een minuut op de klok.
WAUW, YEEY!quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef NoizEkick het volgende:
Verhoeven komt er in bij Ajax.
"Verhoeven maakt zich op voor debuut."
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
ajaxlife: Verhoeven maakt zich op voor debuut.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:59 schreef The_Verve het volgende:
Dat lijkt me zo'n slimme jongen, die Vlaar.
moet zeggen dat ik die stropdasgrap stiekem wel leuk vondquote:
Hij maakt zojuist de 8stequote:
Daarom vragen ze er 10 mil voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
Leuke voetballer die geblondeerde homo
Kan jij niet gewoon eens oprotten met je "Ik ben Calimero en moet Twente bij elke reactie halen"?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Daarom vragen ze er 10 mil voor.
En maar zeiken als Twente 12 mil voor Elia vraagt.
Bij Honda krijg je er direct Japanse aandacht bij, winst verzekerdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Daarom vragen ze er 10 mil voor.
En maar zeiken als Twente 12 mil voor Elia vraagt.
Ik hoor je na volgend seizoen wel weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog steeds gefrusteerd dat jullie voorzitter voor gek gezet is?
Idd, Hofland kan alleen maar janken dat de supporters gemeen doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:.
Eventjes aanzetten en je scoort al.
En weer de jonkies die het doen.
Staat die er in dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd of Been de ballen heeft om een Makaay er naast te zetten.
Ik weet niet hoor, maar als hij echt privé bedreigd is heeft hij wel een punt lijkt me zo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, Hofland kan alleen maar janken dat de supporters gemeen doen.Gek he? Niet dat ik die bedreigingen goedkeur, integendeel...
Met zo'n salaris moet je hem er bijna wel inzetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd of Been de ballen heeft om een Makaay er naast te zetten.
Nu niet meerquote:
Zal wel naar het buitenland gaan. Schijnen flink wat scouts uit de PL op de tribune te zitten..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, wie gaat hem ophalen in Venlo?
Galatasaray zit er sowieso.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel naar het buitenland gaan. Schijnen flink wat scouts uit de PL op de tribune te zitten..
Wtf? ze gaan gewoon door?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Robinhoo het volgende:
Strafschoppen bij VVV - Feyenoord.
Ik snap het ook niet echt.quote:
1 helft volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel minuten heeft sulejmani gespeeld?
65min.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel minuten heeft sulejmani gespeeld?
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.quote:
Oke. Dankuquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is één wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial. Daar moet dus een winnaar uitkomen.
volgens mij Helmond Cupquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.
Die pakt toch elke wedstrijd z'n doelpunt mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef kevin6188 het volgende:
0-6 Bodul.
Ik weet precies wat je bedoelt. Maar kom ook ff niet op de naam...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die denkbeeldige prijs die je verliest aan de tegenstander bij verlies en die zo rondzwerft van club naar club? Als je begrijpt welke ik bedoel.
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.quote:
Die zit volgens mij in Frankrijk ergens toch of niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.
ePeenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Die zwerft nu rond in Oekraine volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die ja! Zo te zien wordt het niet meer bijgehouden.
Ja, ze hebben nog een hyves die bijgehouden wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zwerft nu rond in Oekraine volgens mij.
Helmond.quote:
Heb er een sjaaltje van. Ik vraag aan m'n ex, neem een sjaaltje mee van Panathinaikos of desnoods AEK, komt ze met Olympiakos. Ik had die naam niet eens genoemd.quote:
quote:TV-tip: oefenduel NEC - PAOK live op Eredivisie Live
Datum: 14-jul-2009 07:27
Tijdens de voorbereiding zendt Eredivisie Live bijna elke dag een oefenwedstrijd in zijn geheel uit. Dinsdagavond wordt er vanaf 19.00 uur live verslag gedaan van NEC – PAOK Saloniki. De eerste serieuze test voor de Nijmegenaren volgt twee dagen na de Open Dag. Nieuwe gezichten bij NEC zijn die van trainer Dwight Lodeweges (foto) en de spelers Rens van Eijden, Björn Vleminckx en Niels Wellenberg. Het oefenduel wordt gespeeld op Sportpark De Dennen van Quick 1888. (MA)
Denk je?quote:
Waarom krijg ik altijd trek als ik jou nick ergens zie verschijnenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Denk je?
Vind ze best redelijk spelen. Hebben tig corners mee, en PAOK is nou niet bepaald dreigend.
Jullie hebben dit seizoen best een leuk ploegie.
Nee, ik had eigenlijk verwacht dat ze nu achter zouden staan, maar ik denk nog steeds dat paok zo tegen het eind van de wedstrijd gaat scoren en 't 2-1 wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Denk je?
Vind ze best redelijk spelen. Hebben tig corners mee, en PAOK is nou niet bepaald dreigend.
Jullie hebben dit seizoen best een leuk ploegie.
wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die supporters van PAOK zijn ook nog geen moment silt geweest
Heb nog niks kunnen vinden tot nu toequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef NoizEkick het volgende:
Klote dat er geen livestream/uitzending van Bristol-Ajax is vanavond.
Wat is de opstellingquote:
Sno en Kennedyquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Serieus? Gemist.
Opstelling Ajax:
Ajax: Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Sno, Emanuelson, Aissati, Kennedy, Suarez, Sulejmani
Subs: Verhoeven, Lindgren, De Jong, Anita, Rommaedahl, Ogarau, Luque.
Misschien spelen ze daarom hequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sno en KennedyEcht verkoop die 2 alsjeblieft vandaag nog.
Ja, 5 pond met creditcard. Voor de andere stream die circuleert moet je één of ander programma downloaden, maar daar schijnt een virus in te zitten (niet zelf geprobeerd overigens).quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is het wel live via de site van Bristol trouwens, maar dan moet je prob betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |