abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70896851
Er zitten zeker een hele hoop rotte appels onder de wetenschappers en er word ook meer dan genoeg fraude gepleegd in de wetenschap, alleen is dat denk ik niet zo hoog als Lambiekje claimt.
Komop man, 1 op de 7 onderzoeken lariekoek? Als jij zo veel weet over de ins en outs over de wetenschap, laat dan eens een wetenschappelijke bron zien die jouw 1 op de 7 theorie ondersteunen? Of is dit nu natte vingerwerk van jou?
  zondag 12 juli 2009 @ 12:16:21 #77
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_70896891
Lambiekje gast.

Stel: het is waar wat je allemaal zegt, je kunt er toch niks aan veranderen! Je verneukt er enkel je eigen leven (en tijd) mee en bovendien die van andere mensen. Ze geloven je toch niet, wat je ook probeert!

Mijn tip: Zoek een hobby / sport / vriendin!

De wereld- en het leven is gewoon kut, oneerlijk en bedrog, maar je moet er het beste van maken!
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:16:49 #78
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70896899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:14 schreef Asgard het volgende:
Er zitten zeker een hele hoop rotte appels onder de wetenschappers en er word ook meer dan genoeg fraude gepleegd in de wetenschap, alleen is dat denk ik niet zo hoog als Lambiekje claimt.
Komop man, 1 op de 7 onderzoeken lariekoek? Als jij zo veel weet over de ins en outs over de wetenschap, laat dan eens een wetenschappelijke bron zien die jouw 1 op de 7 theorie ondersteunen? Of is dit nu natte vingerwerk van jou?
De wetenschappers houden elkaar natuurlijk de hand boven het hoofd en verraden elkaar niet. Ze kunnen veel geld verdienen door het allemaal in stand te houden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:17:23 #79
208890 June.
Seriously?
pi_70896910
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef dotKoen het volgende:

[..]

June, je geloof toch niet wat er in onze boeken of wetenschappelijke tijdschriften staat? Allemaal beinvloed door de vaccinmaffia. Je kunt beter op vage sites kijken en Lambiekje op zijn mooie blauwe ogen geloven .
Hehe, een typisch geval van DSM IV, cluster A. Maarja, dat mag ik dan weer niet zeggen wat dat is 'beledigend'. Sceptisch zijn is prima, maar dit gaat echt over de top..

[ Bericht 0% gewijzigd door June. op 12-07-2009 12:24:01 ]
Shine bright like a diamond.
pi_70896980
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

De wetenschappers houden elkaar natuurlijk de hand boven het hoofd en verraden elkaar niet. Ze kunnen veel geld verdienen door het allemaal in stand te houden.
Klopt, de Forbes en Quote lijsten staan elk jaar vol met wetenschappers.

Kijk, je kan en mag kritiek hebben op de wetenschap. Maar als je gaat zeggen dat wetenschappers alles uit hun duim zuigen en dat dat slecht is, moet je natuurlijk niet zelf met cijfers komen die je nergens op baseert en dus zelf ook uit je duim zuigt.
pi_70897016
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef Asgard het volgende:

[..]

Kijk, je kan en mag kritiek hebben op de wetenschap. Maar als je gaat zeggen dat wetenschappers alles uit hun duim zuigen en dat dat slecht is, moet je natuurlijk niet zelf met cijfers komen die je nergens op baseert en dus zelf ook uit je duim zuigt.
Precies, ik heb nog nooit empirisch onderzoek van de hand van Lambiekje c.s. gezien.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:23:36 #82
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70897032
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef Asgard het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem in deze discussies. De bronnen die door enepartij aangedragen worden, zijn niet geaccepteerd door de andere partij.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:23:43 #83
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70897039
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Babblefish het volgende:
Lambiekje gast.

Stel: het is waar wat je allemaal zegt, je kunt er toch niks aan veranderen! Je verneukt er enkel je eigen leven (en tijd) mee en bovendien die van andere mensen. Ze geloven je toch niet, wat je ook probeert!

Mijn tip: Zoek een hobby / sport / vriendin!

De wereld- en het leven is gewoon kut, oneerlijk en bedrog, maar je moet er het beste van maken!
Ja maar moet ik het dan laten gebeuren dat ieder zijn leven gaat verpest ergens in october!?
Als de stomme kranten en TV-prog propaganda verkondigen dan moet het maar op andere manier.

Al zijn er een handje die het 'wel' eningzins geloven. Misschien dat word-of-mouth nog iets bewerkstelligd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:25:33 #84
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_70897089
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar moet ik het dan laten gebeuren dat ieder zijn leven gaat verpest ergens in october!?
Sceptisch zijn is goed.

Maar soms is het gewoon fijner om een leek te zijn en lekker mee te hobbelen met de rest..
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:30:53 #85
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70897218
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als de stomme kranten en TV-prog propaganda verkondigen dan moet het maar op andere manier.

Al zijn er een handje die het 'wel' eningzins geloven. Misschien dat word-of-mouth nog iets bewerkstelligd.
Kom nu eens met antwoorden op vragen die gesteld worden waarin Fokkers om bronnen vragen... Dit oneindige gezeik in de rondte wordt niemand wijzer van.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 12 juli 2009 @ 12:31:13 #86
52357 Lambiekje
pi_70897225
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef Babblefish het volgende:

[..]

Sceptisch zijn is goed.

Maar soms is het gewoon fijner om een leek te zijn en lekker mee te hobbelen met de rest..
Meehobbelen als de rest is dus PRECIES wat politiek wil.

En dus zoals in je jaren 70 mee doen met DES. Of softenon. gewoon omdat iedereen het doet. Lekker niet zelf nadenken. Straks over 15 jaar blijkt gros van de nu verminkte 12 jarige steriel te zijn. Ga je dan roepen "Wir habben es nicht gewusst"?!!

Kwalijk vind ik het, maar dat is mijn mening.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:37:14 #87
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70897365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meehobbelen als de rest is dus PRECIES wat politiek wil.

En dus zoals in je jaren 70 mee doen met DES. Of softenon. gewoon omdat iedereen het doet. Lekker niet zelf nadenken. Straks over 15 jaar blijkt gros van de nu verminkte 12 jarige steriel te zijn. Ga je dan roepen "Wir habben es nicht gewusst"?!!

Kwalijk vind ik het, maar dat is mijn mening.
In geval van een dodelijk virus is het toch onmogelijk om de lange termijn effecten van een vacin te testen. Dan wordt er gereageerd met het beste wat op dat moment voorhanden is. Dat er fouten gemaakt worden is menselijk, maar niet altijd kwade opzet.
pi_70899655
Ik ben laborant. Ik heb alle kindervaccinaties en Hep A/B, HPV, pneumococcon (studie). Ik laat me niet inenten tegen varkensgriep omdat ik dit jaar al meer dan genoeg vaccinaties gehad heb en er op het eind van het jaar nog één tegen buiktyfus zit aan te komen. Mijn immuunsysteem moet toch nog een beetje zelf werken...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  maandag 13 juli 2009 @ 11:42:42 #89
52357 Lambiekje
pi_70928774
pi_70930846
quote:
Dat filmpje gaat over euthanasie wat daar nogal een zwaar beladen onderwerp is. En dus wordt obama door conservativelingen meteen vergeleken met hitler. Het is totaal uit z'n verband gerukt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:34:08 #91
52357 Lambiekje
pi_70932095
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dat filmpje gaat over euthanasie wat daar nogal een zwaar beladen onderwerp is. En dus wordt obama door conservativelingen meteen vergeleken met hitler. Het is totaal uit z'n verband gerukt.
praat het maar goed dat deed men ook voor Hitler.
pi_70932175
Je weet toch wel dat wij op dit moment in Nederland al een euthanasie beleid hebben wat op sommige punten verder gaat als het beleid wat Obama in wil gaan voeren?

Het heeft echt totaal niets met eugenetics of concentratiekampen te maken.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:56:39 #93
52357 Lambiekje
pi_70932751
pi_70933930
Waarom gaan mensen nog op Lambiekje in?
Je weet toch van tevoren dat zijn antwoord neer zal komen op 'wetenschap is een hoax' en 'we leven onder het juk van een grote samenzwering en ik ben de enige die het doorheeft'.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:16:30 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70934991
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die waren beter geinformeerd dan de internetter van nu. Ja.
En waar haal jij je info vandaan? Oh oeps
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 juli 2009 @ 15:20:27 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70935117
Oh en 5de jaars Biomedische Technologie hiero en heb ook alle RVP prikken plus een keer HepA voor een vakantie gehad. Ook ik ben van mening dat de voordelen opwegen tegen de nadelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_70939253
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Waarom gaan mensen nog op Lambiekje in?
Je weet toch van tevoren dat zijn antwoord neer zal komen op 'wetenschap is een hoax' en 'we leven onder het juk van een grote samenzwering en ik ben de enige die het doorheeft'.
Trolls trolling trolls daar komt het zo'n beetje op neer.

Om mezelf ontopic te houden:
2de jaars geneeskunde student, RVP + HepB
Ja, omdat het risico op ziekte vele malen groter is dan de minieme kans op serieuze bijwerkingen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:54 #98
52357 Lambiekje
pi_70958595
– Nee. –

[ Bericht 49% gewijzigd door Iblis op 14-07-2009 10:08:08 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:24:12 #99
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70959002
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wetenschappelijk tijdschrijften zijn gestaged. En artikelen zijn ghostwritings. 1 op de 7 onderzoeken is gewoon lariekoek. 66% van de onderzoeken is natte vingerwerk. Wetenschap is bedrog. Geld en de uitslag kan bepaalt worden. Wetenschap heeft niets meer te maken met vooruitgang.
"83% of all statistics are made up on the spot" .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_70960337
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:24 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

"83% of all statistics are made up on the spot" .
En percentage zonder onzekerheidsinterval is sowieso waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')