You failed. Je moet toch nog maar eens verdiepen in UMTS, DECT en Wifi.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als bepaalde groepen mensen roepen dat iets slecht is dan is het heel lastig om dat te ontkrachten. Zelfs al heb je tal van wetenschappelijke bronnen dan blijven ze nog in hun gelijk geloven. Ik heb zelf enige jaren ervaring met het aanleggen van datacommunicatienetwerken en er zijn altijd mensen die menen dat ze ziek worden van straling van UMTS of WiFi.
Het mooiste zijn dan natuurlijk de tests waar die masten uitstaan en mensen evengoed menen dat ze ziek worden van de straling
Ik ben verschillende keren gevaccineerd en de enige bijwerkingen die ik gehad heb is een stijve arm. Is een stijve arm nou zo erg dat je liever een week met zware griep op bed ligt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dus nemen we het allemaal maar omdat niet de bijwerkingen kent. Jij bent even lekker?!
Gooi jij maar even lekker een suikerklontje in je bezinetank.
De mensen die hier toch wel het meest in ' verdiept' zijn, zijn technische studenten. Ik ken er een paar. Gek genoeg geloven zij vaak niet in dit soort aandoeningen en zijn er zelfs wat ' lacherig ' over,.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
You failed. Je moet toch nog maar eens verdiepen in UMTS, DECT en Wifi.
En weer een.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
TS neemt Lambiekje serieus?
Die heeft minstens één flinke klap van de molen gehad...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:08 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Lambiekje, ik vertrouw die troep ook niet. De gemiddelde Fokker accepteert echter klakkeloos alles wat door de mainstream media wordt beweerd.
Laat ze maar lekker volgespoten worden met troep en zware metalen, we merken de gevolgen wel.
Ik werk nu voornamelijk met WiFi en de risico's daarvan zijn zeer beperkt, zeker in vergelijking met andere alternatieven. Alleen als ik nu met wetenschappelijke bronnen kom dan is het argument daar tegen dat ze ingegeven zijn door BigPharma en op die manier ga ik geen discussie aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
You failed. Je moet toch nog maar eens verdiepen in UMTS, DECT en Wifi.
Je zou bijna 's hopen op een flink dodelijke ziekte-uitbraak. Dankzij fantasten als Lambiekje zou dat de gemiddelde intelligentie op aarde flink doen stijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Apen als Lambiekje doen andere mensen twijfelen die twijfelen over een vaccin ' want niemand die weet wat er voor chemische rommel in zit' en ' niemand kent de bijwerkingen'
Ik denk dat het niet zozeer een gebrek aan intelligentie is maar een teveel aan schizofrenie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou bijna 's hopen op een flink dodelijke ziekte-uitbraak. Dankzij fantasten als Lambiekje zou dat de gemiddelde intelligentie op aarde flink doen stijgen.
En het leuke is, ze wórden ook echt ziek. Placebo effect kan een behoorlijke invloed hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als bepaalde groepen mensen roepen dat iets slecht is dan is het heel lastig om dat te ontkrachten. Zelfs al heb je tal van wetenschappelijke bronnen dan blijven ze nog in hun gelijk geloven. Ik heb zelf enige jaren ervaring met het aanleggen van datacommunicatienetwerken en er zijn altijd mensen die menen dat ze ziek worden van straling van UMTS of WiFi.
Het mooiste zijn dan natuurlijk de tests waar die masten uitstaan en mensen evengoed menen dat ze ziek worden van de straling
en dat is ook het probleem de Nederlandse student is een misselijk stuk nipwit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De mensen die hier toch wel het meest in ' verdiept' zijn, zijn technische studenten. Ik ken er een paar. Gek genoeg geloven zij vaak niet in dit soort aandoeningen en zijn er zelfs wat ' lacherig ' over,.
Hoe wil je dat gaan doen. Dan moet je de mensen naar de chileense hoogvlakte brengen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:22 schreef KosterT het volgende:
[..]
En het leuke is, ze wórden ook echt ziek. Placebo effect kan een behoorlijke invloed hebben.
Je zegt het precies verkeerd om.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef ShadyLane het volgende:
Zonder uitspraken te willen doen over hoe terecht of onterecht het wantrouwen jegens vaccinaties, EPD, Europese grondwet is, vind ik het wel frappant dat we in minder dan een eeuw zijn gegaan van "ik ben te dom/lui om me erin te verdiepen, maar de overheid zegt dat het goed is en daar ga ik dus maar vanuit" naar "ik ben te dom/lui om me erin te verdiepen, maar de overheid zegt dat het goed is en dus vertrouw ik het voor geen meter".
Voor de plaatsing van de mast hebben ze geen klachten. Na plaatsing van de mast die geen signaal heeft hebben ze wel klachen. Dan heb je het al redelijk getest als alle andere omstandigheden gelijk blijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen. Dan moet je de mensen naar de chileense hoogvlakte brengen.
Europa is een groot stuk stralings gebied.
'k Bedoelde ook meer de goedgelovigen die de paranoide figuren achterna hobbelen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik denk dat het niet zozeer een gebrek aan intelligentie is maar een teveel aan schizofrenie.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
Zonder enig twijfel is de Nederland het domste volk op aard.
Ja, want voor de oorlog had men kranten! En ehm... nouja, kranten dus, en de dorpsomroeper. Oh, en de radio. En wat de buurvrouw zei natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
De Nederlander is nog minder geinfomeerd dan voor de oorlog.
Die waren beter geinformeerd dan de internetter van nu. Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, want voor de oorlog had men kranten! En ehm... nouja, kranten dus, en de dorpsomroeper. Oh, en de radio. En wat de buurvrouw zei natuurlijk.
Gewéldige manieren om goed geïnformeerd te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |