abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:10:36 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70878148
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef -serendipity- het volgende:

[..]

Nou ja, op zich is het ook best wel slim om je voor je vakantie even in te laten enten voor betreffende ziekten.. Hep A/Hep B/gele koorts is arelaxed
tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?! Of fisting met een Hongaar ofzo?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70878170
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?!
Nee kneus, ik werk in een ziekenhuis.
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:12:19 #23
52357 Lambiekje
pi_70878193
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:11 schreef starla het volgende:

[..]

Oh zo. Dan moet je het wel nemen vanwege de wc-brillen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70878194
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef HugoAben het volgende:
Al eens iemand met tetanus gezien?
Nee, maar google zegt:
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:12:54 #25
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70878206
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?! Of fisting met een Hongaar ofzo?
Dit is geen Royal Sadness meer, deze reactie is IMPERIAL sadness..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:13:10 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_70878213
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:11 schreef starla het volgende:

[..]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:13:43 #27
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70878230
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:

[..]

Vaccineren tegen wát? Standaard kinderziekten, HPV, varkensgriep? Of tegen alles?
Tegen kuttopics.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:14:05 #28
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70878242
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Nee, maar google zegt:
[ afbeelding ]
Hij heeft geen adhd, eczeem of voedselallergie Voelt hij zich ff gelukkig!
pi_70878279
Lol... De clou van het verhaal; iedereen neemt braaf zijn prikjes. Slotje
pi_70878313
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gros van de doctoren laat hun kinderen ook niet vaccineren.
Monsanto mederwerkers mogen ABSOLUUT geen eigen producten eten.

Het volk is so fucking stupid.
TS neemt Lambiekje serieus ?
Die heeft minstens één flinke klap van de molen gehad...
pi_70878324
Hopen dat lambiekje binnenkort hard op z'n muil gaat op straat, dan z'n tetanusprikje weigert, om vervolgens in een fulminante kaakkramp te schieten waardoor hij eindelijk een keer ophoudt onzin te lullen.
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:24:42 #32
52357 Lambiekje
pi_70878558
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:17 schreef starla het volgende:
Hopen dat lambiekje binnenkort hard op z'n muil gaat op straat, dan z'n tetanusprikje weigert, om vervolgens in een fulminante kaakkramp te schieten waardoor hij eindelijk een keer ophoudt onzin te lullen.
Als je wat meer ingelezen was dan weet je dat ik geen onzin lul. Waarom weigert men zich te verdiepen in het bedrog van overheid gezondheid en bigpharma. Je zult verstelt staan wat voor fouten dingen er zijn.
quote:
1972 WHO Bulletin 47, No 2 Memordanda #1 and #2 technically outline the ability to create biological weapons in the form of vaccines that:

1) First totally disable the Immune System.
2) Load every cell of the Victim’s body up with Infection.
3) Switch the Immune System on causing the host to kill themselves in a Cytokine Storm.

One, Two, Three, Dead.

These WHO Memorandas describe the three-stage impact of the three “shots” many people will be forced to take this fall to allegedly treat a virus that WHO also helped create and release.

Many thanks to Patrick Jordan, Patricia Jordan and Dr Carley who have uncovered this crucial piece of evidence of WHO’s long-term genocidal intentions that could stand in any court of law because these memorandums give the best and fullest explanation WHO’s and affilated labs (such as the CDC) current activities, such as their patenting of the most lethal bird flu viruses, their sending that virus to Baxter’s subsidiary in Austria, which weaponised it and sent out 72 kilos to 16 labs in four countries almost triggering a global pandemic.

For every crime, there needs to be motive, an indication that it was deliberate, planned. The WHO memorandums provide the evidence of just that deliberate, long-term planning to kill people by weakening their immune system by use of the first vaccine, injecting a live virus into their body by a second, and creating a cytokine storm using squalene in a third.
Ach ja wat ze al niet opstellen in politiek.

In 1976 mislukte met de zwijngriep omdat men er achter kwam dat het toch niet werkte zoals voor gespiegeld. 30 jaar later probeert men het nog eens.

Hoe fucking stupid is men??!
pi_70878593
Precies, luister naar de dokter.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:26:33 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70878597
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je wat meer ingelezen was dan weet je dat ik geen onzin lul. Waarom weigert men zich te verdiepen in het bedrog van overheid gezondheid en bigpharma. Je zult verstelt staan wat voor fouten dingen er zijn.
[..]

Ach ja wat ze al niet opstellen in politiek.

In 1976 mislukte met de zwijngriep omdat men er achter kwam dat het toch niet werkte zoals voor gespiegeld. 30 jaar later probeert men het nog eens.

Hoe fucking stupid is men??!
Bron? TRU?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_70878632
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Tnx .
Ik vraag me af wat er toch fout gaat in de communicatie. Wijs je sommige mensen op een vaccinatie dan gaan beginnen ze over bijwerkingen een reden om het niet te nemen.

Die er ongetwijfeld zijn, maar ze zullen nooit erger zijn dan het leed dat er mee voorkomen wordt.
Denk dat de bezwaren tegen inenting in het algemeen vooral in de religieuze hoek gezocht moeten worden. Zelf ben ik ook principieel tegen overbodige inenting (en niet religieus), maar in bepaalde gevallen overschaduwen de voordelen toch wel de nadelen.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:29:16 #36
52357 Lambiekje
pi_70878661
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:27 schreef boyv het volgende:

[..]

Denk dat de bezwaren tegen inenting in het algemeen vooral in de religieuze hoek gezocht moeten worden. Zelf ben ik ook principieel tegen overbodige inenting (en niet religieus), maar in bepaalde gevallen overschaduwen de voordelen toch wel de nadelen.
geen enkele overschaduwd ..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:30:28 #37
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70878692
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

TS neemt Lambiekje serieus ?
Die heeft minstens één flinke klap van de molen gehad...
Apen als Lambiekje doen andere mensen twijfelen die twijfelen over een vaccin ' want niemand die weet wat er voor chemische rommel in zit' en ' niemand kent de bijwerkingen'
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef leppeh het volgende:

[..]

Mensen die denken dat inenting alleen maar goed voor een mens kan zijn .
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef L0t.. het volgende:
Ja, het is inderdaad erg verstandig om klakkeloos maar aan te nemen wat de farmaceutische industrie je voorschotelt. Je moet er niet zomaar vanuit gaan dat vaccinaties alleen maar goed voor je kunnen zijn.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef Salvad0R het volgende:
gaat lekker heen met je inentingen.

ik zal ff jou inenten. Met een houweel.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 07:45 schreef Flammie het volgende:
Ik laat me ook niet inenten, veels te gevaarlijk. Woon nu ook al jaartjes in Thailand en nergens last van.
BigPharma
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Geef mijn spuit maar aan fikkie. Iedereen laat zich maar lekker volspuiten met die rotzooi en ondertussen degenereert het menselijk ras van generatie tot generatie tot een chemicalien-afhankelijke 99% kanker-risico diersoort.

Daarbij, hoeveel geinfecteerde mensen zijn er nou wereldwijd? Kom op zeg.
pi_70878720
Er was een flinke hysterie over de baarmoederhalskankerprik op de school waar ik werk, in de Bible Belt. Navraag bij collega's biologie leerde dat zij zich tegenover de leerlingen neutraal uitlieten om ze niet te beinvloeden, maar zelf unaniem pro-vaccinatie zijn.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:37:22 #39
52357 Lambiekje
pi_70878897
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Apen als Lambiekje doen andere mensen twijfelen die twijfelen over een vaccin ' want niemand die weet wat er voor chemische rommel in zit' en ' niemand kent de bijwerkingen'
[..]
En dus nemen we het allemaal maar omdat niemand de bijwerkingen kent. Jij bent even lekker?!
Gooi jij maar even lekker een suikerklontje in je bezinetank.

Nederlandse volk is het domst op het vlak van vaccinkennis van de westerse wereld.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:39:05 #40
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70878939
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef ShadyLane het volgende:
Er was een flinke hysterie over de baarmoederhalskankerprik op de school waar ik werk, in de Bible Belt. Navraag bij collega's biologie leerde dat zij zich tegenover de leerlingen neutraal uitlieten om ze niet te beinvloeden, maar zelf unaniem pro-vaccinatie zijn.
Als bepaalde groepen mensen roepen dat iets slecht is dan is het heel lastig om dat te ontkrachten. Zelfs al heb je tal van wetenschappelijke bronnen dan blijven ze nog in hun gelijk geloven. Ik heb zelf enige jaren ervaring met het aanleggen van datacommunicatienetwerken en er zijn altijd mensen die menen dat ze ziek worden van straling van UMTS of WiFi.

Het mooiste zijn dan natuurlijk de tests waar die masten uitstaan en mensen evengoed menen dat ze ziek worden van de straling
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')