quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heb je medicijnen/Technische geneeskunde gestudeerd? (of ben je nog bezig?)
Dan heb ik een vraag voor je!
Laat jij jezelf en of je kinderen vaccineren ? Waarom wel/niet?
Je mag met meer woorden antwoorden dan ja of nee natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vaccineren tegen wát? Standaard kinderziekten, HPV, varkensgriep? Of tegen alles?
Sommige mensen denken dat het gezonder is om een ziekte door te maken ' want dan leert je immuunsysteem er mee om gaan'. (kon dat maar zonder een week uit de running te zijn, he?quote:
Ik laat me niet inenten, hoor !!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gros van de doctoren laat hun kinderen ook niet vaccineren.
Monsanto mederwerkers mogen ABSOLUUT geen eigen producten eten.
Het volk is so fucking stupid.
Tnxquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef -serendipity- het volgende:
Biomedisch wetenschapper hier.. Natuurlijk laat je je vaccineren. De risico's van vaccineren zijn vele malen kleiner dan van niet vaccineren. Die risico's worden bovendien ook uitgebreid afgewogen voor een vaccin in het vaccinatieprogramma komt.
oech weer eentje die zijn vak niet verstaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef -serendipity- het volgende:
Biomedisch wetenschapper hier.. Natuurlijk laat je je vaccineren. De risico's van vaccineren zijn vele malen kleiner dan van niet vaccineren. Die risico's worden bovendien ook uitgebreid afgewogen voor een vaccin in het vaccinatieprogramma komt.
Aldus de grootste troll van Fok!.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oech weer eentje die zijn vak niet verstaat.
Vertel Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van geneeskunde nu helemaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Lambiekje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef starla het volgende:
Alles via rijksvaccinatieprogramma: ja
Daarnaast: nee, behalve via m'n studie HepB
Technisch is het mogelijk of het daadwerkelijk op stapel staat betwijfel ik. Al zou het niet onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef DirkZz het volgende:
Er zitten microtransmittors in de vaccinaties nu, daarmee kan de overheid je dag en nacht monitoren en je hersenactiviteit beinvloeden!
Niet laten inenten dus!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Technisch is het mogelijk of het daadwerkelijk op stapel staat betwijfel ik. Al zou het niet onmogelijk zijn.
Van Kleine Engeltjes heb je idd veel minder last..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vandaar ook zo veel autististen, adhd-ers, dyslexie, dyscalculie, allergieën en en ander vage aandoeningen.
Ik had geen zin om hypothetische gevallen te bedenken. Fijn dat jij het even doet voor mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef -serendipity- het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het ook best wel slim om je voor je vakantie even in te laten enten voor betreffende ziekten.. Hep A/Hep B/gele koorts is arelaxed
Genoeg om te weten dat de huidige geneeskunde NIETS met salveo te maken heeft en het een voortboorduursel is van Mengele.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vertel Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van geneeskunde nu helemaal?
tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?! Of fisting met een Hongaar ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef -serendipity- het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het ook best wel slim om je voor je vakantie even in te laten enten voor betreffende ziekten.. Hep A/Hep B/gele koorts is arelaxed
Nee kneus, ik werk in een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?!
Oh zo. Dan moet je het wel nemen vanwege de wc-brillen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:11 schreef starla het volgende:
[..]
Nee kneus, ik werk in een ziekenhuis.
Nee, maar google zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef HugoAben het volgende:
Al eens iemand met tetanus gezien?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tegen hepB ben je van plan om met Thaaise snollen van bil te gaan?! Of fisting met een Hongaar ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |