abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70878807
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en waarom zou de sterkste groep van de mensen het vatbaarst zijn? Tsssk wat denk je wel niet.

Het is bedrog wat kranten verkondigen!
Het is niet de sterkste groep die het vatbaarst is, maar wel de groep die deze griep nog niet heeft meegemaakt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:36:10 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70878867
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:27 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Komt omdat de oudere generatie deze griep al heeft meegemaakt in de jaren 70 en 50.
Die hebben dus al antistoffen. Daarom lopen jonge mensen de griep sneller op.
Doordat we gevaccineerd zijn weet het lichaam niet te reageren. Het aangeboren techniek om jezelf te beschrermen wordt afgeleerd.

Het is allemaal voorop gezet. want ik zal het verklappen. Deze H1N1 is lab-made. En is doelbewust uitgezet.
Zodat er een pandemie alarm 6 kan afgegeven worden zodat alle rechten die we hebben overboord gezet kunnen worden. En idiote wetten en dingen verkondigd kunnen worden zonder dat wij er in spraak in hebben.
Goed hè. Er is over na gedacht.

Vaccins zijn biologiosch wapens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70878951
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doordat we gevaccineerd zijn weet het lichaam niet te reageren. Het aangeboren techniek om jezelf te beschrermen wordt afgeleerd.

Het is allemaal voorop gezet. want ik zal het verklappen. Deze H1N1 is lab-made. En is doelbewust uitgezet.
Zodat er een pandemie alarm 6 kan afgegeven worden zodat alle rechten die we hebben overboord gezet kunnen worden. En idiote wetten en dingen verkondigd kunnen worden zonder dat wij er in spraak in hebben.
Goed hè. Er is over na gedacht.

Vaccins zijn biologiosch wapens.
http://www.demorgen.be/dm(...)-een-proefbuis.dhtml
Het is al fase 6, en zolang ik niet verplicht dat vaccin moet, maak ik me nog niet druk.
pi_70879010
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kijk hoe ziek de besmette gevallen in 't buitenland ervan worden.

En het vaccineren is niet tegen het doodgaan, het is om ervoor te zorgen dat niet straks half Nederland met de griep thuis zit, en dus het maatschappelijk leven op z'n gat ligt.

.
And yet again, het draait weer om geld dus.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:42:39 #45
52357 Lambiekje
pi_70879041
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

http://www.demorgen.be/dm(...)-een-proefbuis.dhtml
Het is al fase 6, en zolang ik niet verplicht dat vaccin moet, maak ik me nog niet druk.
waarom denk je dat er nu zo'n hype gemaakt wordt...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:44:01 #46
52357 Lambiekje
pi_70879087
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef boyv het volgende:

[..]

Leuk hè. Als dan later blijkt zoals met DES. Dat je misvormde kinderen krijgt. Steriel wordt. Een nog hoger percentage kankergevallen.
pi_70879142
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef boyv het volgende:

Is dat raar? Ga anders op een onbewoond eiland wonen ofzo, en ga schelpjes ruilen .

Overigens, als de helft van de nutsbedrijven en ziekenhuizen etc uitvallen... lekker zootje wordt het dan.
Denk 's na.
pi_70879169
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Lambiekje het volgende:

Leuk hè. Als dan later blijkt zoals met DES. Dat je misvormde kinderen krijgt. Steriel wordt. Een nog hoger percentage kankergevallen.
Was jouw IQ maar zo hoog als je fantasie, je zou Nobel-prijzen binnenslepen !
pi_70879208
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Was jouw troll gehalte maar net zo laag als je IQ
Ga lekker die prik halen, internetheld
pi_70879216
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Lambiekje het volgende:

Door een vaccin weet een lichaam juist wél te reageren, het heeft het virus namelijk al (in afgezwakte vorm) leren kennen.

Er bestaat tegen dit soort virussen geen 'aangeboren beschermingstechniek'. Daarom stierven mensen ook bij bosjes aan allerlei vroegere ziektes.

Ga effe heel snel je zogenaamde HBO-papiertje inleveren aub?
pi_70879247
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
het heeft het virus namelijk al (in afgezwakte vorm) leren kennen.
Helaas gebruiken ze antivries en zware metalen om het virus 'af te zwakken', hierdoor zwakt je lichaam ook af.
pi_70879257
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Ga lekker die prik halen, internetheld
Blijf jij maar lekker hoedjes vouwen van aluminium .
pi_70879274
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker hoedjes vouwen van aluminium .
Blijf jij maar lekker aluminium in je spuiten

[ Bericht 0% gewijzigd door Mailb0mber32 op 11-07-2009 17:03:18 ]
pi_70879276
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Helaas gebruiken ze antivries en zware metalen om het virus 'af te zwakken', hierdoor zwakt je lichaam ook af.
Ook jij hebt dus een zeer levendige fantasie .
pi_70879293
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:50 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Blijf jij maar lekker alumium in je spuiten
Post jij maar 's een niet-BNW/TRU-bron waarin aangetoond wordt dat er 'aluminium' in vaccins zit, fantast .
Weet je wat er ook in zit? Round-up! Want ook Monsanto is betrokken !
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:52:27 #56
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70879317
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook zwaar bloedkankertering van al die zware metalen, en word ik dagelijks geconfronteerd met de inentingen die ik ooit gekregen heb, . Ow wacht nee toch niet.
pi_70879335
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Post jij maar 's een niet-BNW/TRU-bron waarin aangetoond wordt dat er 'aluminium' in vaccins zit, fantast .
Weet je wat er ook in zit? Round-up! Want ook Monsanto is betrokken !
Post jij maar eens een topic waaruit blijkt dat ik aluminium hoedjes vouw
pi_70879404
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Post jij maar eens een topic waaruit blijkt dat ik alumium hoedjes vouw
De manier waarop je hier loopt te blaten over antivries en zware metalen in vaccins zegt al genoeg .
pi_70879431
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

De manier waarop je hier loopt te blaten over antivries en zware metalen in vaccins zegt al genoeg .
Dat zegt jou genoeg. Net zoals jij meteen gelooft dat de vaccins niet schadelijk zijn en dat de elite het beste met je voor heeft.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:58:06 #60
52357 Lambiekje
pi_70879448
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nobelprijs zijn voor stommerds die dansen naar de pijpen van de elite/bigpharma.
Nobelprijs is voor prestige, geen kunde.

bijvoorbeeld ditte : http://www.fearoftheinvisible.com/nobel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')