de driewieler van LHO stond verkeerd aan een boom. Dat was een boom voor de fiets van een negerTquote:Op zondag 12 juli 2009 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Maar we weten nog steeds niet wat er gisteravond op Zuid loos was.
Waarschijnlijk een groepje dat het niet helemaal begrepen had...quote:Op zondag 12 juli 2009 18:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.p2000-online.net/
Dat is ook het enige waar ik wat kan zien....
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
LHO, heiden6 heeft dat kruidenboekje voor me gekocht.Ik hou dus nu meer van hem dan van jou!
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hier nog ldg's vestje. Kan ze dat missen tot de 25e of moeten we ff wat afspreken ofzo?
kheb jouw wrap doos nogquote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hier nog ldg's vestje. Kan ze dat missen tot de 25e of moeten we ff wat afspreken ofzo?
Ja's goed, ik wil mijn doos wel terug.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kheb jouw wrap doos nogruilen?
laten we komende week even daten danquote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja's goed, ik wil mijn doos wel terug.
dan kom(en) ik/wij dinsdagavond wel even langshoppenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Kom een avondje langs, ik hoef alleen maar op maandag 's avond te werken.Of ik (wij) komen bij jullie langs.
LHO: "bloemkool is wit he, die groene die lust ik wel"quote:Op zondag 12 juli 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Okee gezellug.Blijven jullie eten? We eten bloemkool met een sausje en gehaktballen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan ook wel wat schuiven in mijn weekmenu hoor.
Nee, asperges zijn op en het aspergeseizoen is voorbij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]je kan zondag zeker niet nog een keer over doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |