http://www.parool.nl/paro(...)e-slachtoffers.dhtmlquote:Noord-Ierse racisten hebben nieuwe slachtoffers gekozen nadat ze eerder met dreigementen en vernielingen een honderdtal Roemeense Roma het land uit jaagden. Moslims, Polen en Indiėrs in Belfast ontvingen brieven waarin wordt gedreigd dat hun huizen zullen worden opgeblazen als ze niet vertrekken. De brief eindigt met de leus 'Noord-Ierland is alleen voor blanke Britten'. Dat hebben activisten voor de rechten van minderheden donderdag gezegd.
De dreigementen zijn volgens de brieven afkomstig van de Ulster Young Militants, de jeugdafdeling van de belangrijkste protestantse paramilitaire organisatie in Noord-Ierland.
De meeste immigranten vestigen zich in achterstandswijken van Belfast waar veel leegstand is en de huren laag zijn. Meestal zijn dat protestantse wijken. Op dit moment zijn die gehuld in de kleuren van de Britse vlag, met oog op de viering van de 'Twelfth', de belangrijkste protestantse feestdag die herinnert aan protestantse overwinningen op de katholieken in de 17e eeuw en die wordt gevierd met kampvuren in het weekend en marsen op maandag. In de brieven wordt een verband gelegd. ''Verdwijn uit het land van onze koningin voor de nacht van de vuren en de dag van de parades'', wordt de adressanten toegevoegd. (AP)
Wat is daar mis mee? Zekere anderen doen alsof ze leven in een woestijn omstreeks het jaar 600.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:41 schreef Andries1 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)e-slachtoffers.dhtml
Die walgelijke rukkers leven nog in de 17e eeuw.![]()
Zolang je anderen niet bedreigt mag je zelfs een trein koppen, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zekere anderen doen alsof ze leven in een woestijn omstreeks het jaar 600.
[/quote]quote:[quote]Moslims, Polen en Indiėrs in Belfast ontvingen brieven waarin wordt gedreigd dat hun huizen zullen worden opgeblazen als ze niet vertrekken. De brief eindigt met de leus 'Noord-Ierland is alleen voor blanke Britten
"Ik discrimineer niet! Voor mij zijn alle buitenlanders gelijk"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval niet kieskeurig wie ze bedreigen, gewoon alles wat " niet Brits" is.
Blank en zwart, moslim, katholiek en hindoe.
Rare jongens, die Engelsen.
Ariėrs vs. niet-ariėrs? Zoiets?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef Py het volgende:
[..]
"Ik discrimineer niet! Voor mij zijn alle buitenlanders gelijk"
(Theo Maasen, dacht ik)
Theo Maassen is een cabaretier. Die moet je zeker wel serieus nemen. Dat is juist zijn kracht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:11 schreef Py het volgende:
[..]
Theo Maasen is een grappenkamer. Die moet je niet serieus nemen.
No shit, Sherlock. Je post het in de context van dit topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:11 schreef Py het volgende:
[..]
Theo Maasen is een grappenkamer. Die moet je niet serieus nemen.
In eerste instantie als reactie op de post van Clairvaux, die stelde dat de Ieren geen onderscheid lijken te maken tussen de verschillende allochtone bevolkingsgroepen. Daar pastte dat citaat van Theo Maassen wel bij, vond ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Je post het in de context van dit topic.
Een nazi vergelijking past daar m.i. beter bij, vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef Py het volgende:
[..]
In eerste instantie als reactie op de post van Clairvaux, die stelde dat de Ieren geen onderscheid lijken te maken tussen de verschillende allochtone bevolkingsgroepen. Daar pastte dat citaat van Theo Maassen wel bij, vond ik.
Snap je?
Hans Teeuwen liet zich ook niet echt pijpen door de meiden van Halal hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theo Maassen is een cabaretier. Die moet je zeker wel serieus nemen. Dat is juist zijn kracht.
Racistquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:49 schreef El_Matador het volgende:
Trouwens, Romazigeuners (dubbelop) zijn echt
Ok, voor de humorlozen dan:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een nazi vergelijking past daar m.i. beter bij, vandaar mijn reactie.
Snap je?
Niks racistisch aan. Gewoon historische waarheid. Zigeuners zijn niet voor niets al duizenden jaren uitgekotst door iedereen en alles waar ze mee in aanraking komen. Diefstallen, kinderen dwingen tot criminaliteit, niet willen aanpassen aan de plek waar ze terechtkomen, etc. etc. etc.quote:
Geldt toch ook voor de joden? Denk je hetzelfde over de joden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zigeuners zijn niet voor niets al duizenden jaren uitgekotst door iedereen en alles waar ze mee in aanraking komen.
Joden hebben relatief weinig problemen veroorzaakt. De vergelijking zigeuners (rondtrekkend tuig dat hun kinderen tot stelen aanzet en nog nooit iets gepresteerd hebben) met joden (lui die op wetenschappelijk, filosofisch en muzikaal gebied meer hebben bereikt dan alle andere volkeren bij elkaar) kan bijna niet meer de plank misslaan. Hoe je erop komt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:26 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Geldt toch ook voor de joden? Denk je hetzelfde over de joden?
Klotp als een bus. Bij joden was er meer sprake van jaloezie. Bij zigeuners juist van walging. Walging over hun gedrag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:33 schreef hans3000 het volgende:
[..]
"Zigeuners zijn niet voor niets al duizenden jaren uitgekotst door iedereen"
Ga anders ergens anders naartoe om je generalisaties te spuien, wat je hier allemaal zegt slaat werkelijk nergens op en hangt van vooroordelen aan elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joden hebben relatief weinig problemen veroorzaakt. De vergelijking zigeuners (rondtrekkend tuig dat hun kinderen tot stelen aanzet en nog nooit iets gepresteerd hebben) met joden (lui die op wetenschappelijk, filosofisch en muzikaal gebied meer hebben bereikt dan alle andere volkeren bij elkaar) kan bijna niet meer de plank misslaan. Hoe je erop komt?
De tegenargumenten vliegen me werkelijk om de oren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga anders ergens anders naartoe om je generalisaties te spuien, wat je hier allemaal zegt slaat werkelijk nergens op en hangt van vooroordelen aan elkaar.
Lees dit eens gerust door en dan begrijp je waarom deze bevolking nog lang niet toe is aan vreemde invloeden:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:41 schreef Andries1 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)e-slachtoffers.dhtml
Die walgelijke rukkers leven nog in de 17e eeuw.![]()
Helemaal niks racist, neem jij er een paar in je achtertuin dan, es kijken hoe jij gaat denken na verloop van tijd. Lager dan dat zul je nergens vinden.quote:
Noord-Ieren "Engelsen" noemen. Of noem je Friezen ook Brabanders?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Clairvaux het volgende:
Rare jongens, die Engelsen.
Tuurlijk. Maar realiseer je dat dit de minste van de politie hun zorgen zijn in N-Ierland.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noord-Ieren "Engelsen" noemen. Of noem je Friezen ook Brabanders?![]()
Ik vind het zorgwekkend dat mensen worden verjaagd om wie ze zijn. De autoriteiten moeten daar hard tegen optreden.
Hard optreden tegen de NI autochtone bevolking zal escalerend werken. Lees jij nooit terug ? Lees mijn vorige post ajb .quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noord-Ieren "Engelsen" noemen. Of noem je Friezen ook Brabanders?![]()
Ik vind het zorgwekkend dat mensen worden verjaagd om wie ze zijn. De autoriteiten moeten daar hard tegen optreden.
Jaloeziequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klotp als een bus. Bij joden was er meer sprake van jaloezie. Bij zigeuners juist van walging. Walging over hun gedrag.
De IRA zijn ook geen sympathieke jongens hoor. Bovendien is het natuurlijk niet juist om de protestantse bevolking in Noord-Ierland als geheel te beoordelen op basis van de acties van een stel racisten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:56 schreef hans3000 het volgende:
Ik krijg nog bijna sympathie voor de IRA... wat een barbarenvolk in Noord-Ierland
Zelf creperen van de honger-pijn op straat terwijl de joden in een luxe auto naar het volgende dure restaurant rijden is inderdaad Jaloezie als je je daardoor woest maakt.quote:
Jaloezie is een bijzaak. Het gaat meer om onrecht: je land wordt leeggeroofd zodat andere mensen in luxe kunnen leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zelf creperen van de honger-pijn op straat terwijl de joden in een luxe auto naar het volgende dure restaurant rijden is inderdaad Jaloezie als je je daardoor woest maakt.
In Afrika zijn het ook allemaal jaloerse rakkers !
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Jaloezie is een bijzaak. Het gaat meer om onrecht: je land wordt leeggeroofd zodat andere mensen in luxe kunnen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |