quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:50 schreef BaggerUser het volgende:
wat is volgend jaar de eerste les week voor 3e jaars? de 1e week van september ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij, als 2e jaar, 31 augustus en verder.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef aaipod het volgende:
Ik kan jullie nog niet verlaten en ben wel heel benieuwd wat René ervan gaat bakken volgend jaar. Toch maar een tvp dus
Oh, hehe. Klonk logisch.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Renesite het volgende:
HHS, Dat is een afkorting die ik niet vaak hoor
De Hanze. 'Ik ben ff op de hanze, later!'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Oh, hehe. Klonk logisch.
Wat is gebruikelijker dan?
Dan hoop ik mijn P te hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:19 schreef skunkasaur het volgende:
Hoeii hanze topic!
Zijn er toevallig mensen bekend die in het tweede semester van dit jaar naar de US gaan?
Intranet is veranderd en kan niet zo 1 2 3 vinden waar het zou meoten staan. Op goed geluk zeg ik morgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik ben eerstejaars en doe MER. Hoe weet je wanneer je introductieprogramma is?
Heb geen brief of iets ontvangen.
Intro? Ik weet wel dat de 2e/3e/4e jaars 7sept beginnen, maar de intro met kamp ed. ook die week? Dat zal betekenen dat wanneer je als 2e jaars mee gaat op introkamp als begeleider dat je colleges mist!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef Noisemaker het volgende:
Instituut rechtenstudies? Nee, maandag 7 sept.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |