quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:50 schreef BaggerUser het volgende:
wat is volgend jaar de eerste les week voor 3e jaars? de 1e week van september ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor mij, als 2e jaar, 31 augustus en verder.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef aaipod het volgende:
Ik kan jullie nog niet verlaten en ben wel heel benieuwd wat René ervan gaat bakken volgend jaar. Toch maar een tvp dus
Oh, hehe. Klonk logisch.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Renesite het volgende:
HHS, Dat is een afkorting die ik niet vaak hoor
De Hanze. 'Ik ben ff op de hanze, later!'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Oh, hehe. Klonk logisch.
Wat is gebruikelijker dan?
Dan hoop ik mijn P te hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:19 schreef skunkasaur het volgende:
Hoeii hanze topic!
Zijn er toevallig mensen bekend die in het tweede semester van dit jaar naar de US gaan?
Intranet is veranderd en kan niet zo 1 2 3 vinden waar het zou meoten staan. Op goed geluk zeg ik morgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik ben eerstejaars en doe MER. Hoe weet je wanneer je introductieprogramma is?
Heb geen brief of iets ontvangen.
Intro? Ik weet wel dat de 2e/3e/4e jaars 7sept beginnen, maar de intro met kamp ed. ook die week? Dat zal betekenen dat wanneer je als 2e jaars mee gaat op introkamp als begeleider dat je colleges mist!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef Noisemaker het volgende:
Instituut rechtenstudies? Nee, maandag 7 sept.!
En dan bij zernike uitstappen? Als je in Zuidhorn uitstapt heb je toch sowieso de stoptrein? Je zou dan sowieso ook lijn 15 kunnen proberen. Ik ken klasgenoten die het alleen doen wanneer ze de sneltrein via centraal niet meer redden. De precieze reden van die overweging weet ik niet, ik weet alleen dat het 20min treinplezier scheelt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Jelmer80 het volgende:
Introductieweek begint bij mij ieder geval morgen..
Maar iemand ervaring met trein uit Leeuwarden richting Groningen en dan bij Zuidhorn uitstappen, daarna met lijn 11 richting groningen centrum??
afhankelijk. het is handig als je wel gaat aangezien je misschien buiten de groep kán vallen ivm. studiegroepjes voor projecten. Het voordeel was dat ik al 2 mensen kende die in mijn groep zaten, want anders was ik wel gegaan denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Abbysak het volgende:
Mis je veel als je niet naar die introductie gaat? Geen zin om voetbal te missen.
Het is bij mij geen kamp, donderdag op school ga ik wel, vrijdag iets in stad waar ik over twijfel omdat ik dan voor het eerst een voetbal wedstrijd mis wat me in aantal jaren uit en thuis niet is voorgekomen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
afhankelijk. het is handig als je wel gaat aangezien je misschien buiten de groep kán vallen ivm. studiegroepjes voor projecten. Het voordeel was dat ik al 2 mensen kende die in mijn groep zaten, want anders was ik wel gegaan denk ik.
FEM dus? Ik vond er geen reet aan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef keesos het volgende:
morgen ook start introductieweek, dinsdag ardennen
Dat denk ik wel, alleen dat drinken in de stad schept wel een band zeg maar... Kan je ook niet een uurtje gaan? Al laat je even je neus zien, dat laat zien dat je wel op afspraken komt, karakter toont door te sporte en zoquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Het is bij mij geen kamp, donderdag op school ga ik wel, vrijdag iets in stad waar ik over twijfel omdat ik dan voor het eerst een voetbal wedstrijd mis wat me in aantal jaren uit en thuis niet is voorgekomen..
Ik denk dat het effect groter is als je bij een kamp er niet bent dan op 1 dag, lijkt me?
jep FEM, wat vond je geen reet aan studie oft kampquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef richbitch het volgende:
[..]
FEM dus? Ik vond er geen reet aan!
Kamp natuurlijk, iedereen was het wel over eens dat een tripje naar Barcalona leuker zou zijn dan dit 'adventure camp', alhoewel het abseilen en tokkelen wel leuk was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:50 schreef keesos het volgende:
[..]
jep FEM, wat vond je geen reet aan studie oft kamp?
Weet je al in welke klas je zit?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
Hoera! We hebben ons rooster!
Hoera! Het is wederom huilenswaardig van het lachen: maandag is HC dag, woensdag is hahaha-dag en vrijdag tot 17:30!!
Jep. Automagisch dezelfde klas medunkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef TvhN het volgende:
[..]
Weet je al in welke klas je zit?
Ik elke woensdag tot 18:30 uur.
Vorig jaar was het op Schier. Ben met me nieuwe studie wel in Appelscha geweest op kampeerboerderij Wouda.. Een hele hoop lol gehad maar je moet er wel voor openstaan en het leuk maken zegmaar. Van de locatie moet je het in ieder geval niet hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:40 schreef Noisemaker het volgende:
Sjaars meldt!
Zijn hier nog aankomend rechtenstudenten die 7 sept. naar Appelscha gaan?
Iemand die me kan vertellen hoe dat vorig jaar was?![]()
Bij jullie of 2B kan ik consumentenkoop volgen. Wel jammer dat het elke donderdag om 8:30 uur begint.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Automagisch dezelfde klas medunkt.
Bij mij gewoon doen, gezelligquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bij jullie of 2B kan ik consumentenkoop volgen. Wel jammer dat het elke donderdag om 8:30 uur begint.
Zal ik doen.quote:
1e en 2e jaar nog niet afaik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef TvhN het volgende:
[..]
Zal ik doen.![]()
De meeste klassenroosters staan inmiddels ook online. Veel onbekenden bij mij in de klas, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |