* Mozy koopt vrouw van Stoeprandquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:53 schreef Stoeprand het volgende:
* Stoeprand verkoopt een vrouw
Ik kon niks verzinnen, ik wilde weten of die rode letters zouden werken![]()
* Stoeprand weet hoe Mozy aan die 19 chicka's komtquote:
* Mozy zegt tegen Stoeprand: "Dat is een geheimpjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
* Stoeprand weet hoe Mozy aan die 19 chicka's komt
* Stoeprand houdt zijn mond al.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
* Mozy zegt tegen Stoeprand: "Dat is een geheimpje".
* Gummibeer79 treft voorbereidingen voor een feestje en graaft zijn 4e vrouw voor de helft inquote:
* Snarf zoekt alvast een aantal grote stenen met scherpe punten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:50 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
* Gummibeer79 treft voorbereidingen voor een feestje en graaft zijn 4e vrouw voor de helft in
* tijnbrein Schopt meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:23 schreef Appelknaller het volgende:
* Appelknaller gaat naar de moskee om te bidden en komt er achter dat ie heul niet open is. Schopt daarna even een paar han chinezen in elkaar.
* o.us maakt voor iedereen verse pap klaar en tovert wodka tevoorschijn uit een doos die uit een vrachtwagen was gevallen.quote:
Sorry ik drink nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:45 schreef o.us het volgende:
[..]
* o.us maakt voor iedereen verse pap klaar en tovert wodka tevoorschijn uit een doos die uit een vrachtwagen was gevallen.
Welke moslim tegenwoordig heeft nou nog nooit gedronken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik drink niet![]()
Mag niet van Allah
Een echte moslim. En niet die wannebe die hier tegenwoordig levenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke moslim tegenwoordig heeft nou nog nooit gedronken?
Een enge ziektequote:
* tijnbrein gaat moletovcoctails makenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:18 schreef Appelknaller het volgende:
* Appelknaller zet een rel op poten, wie relt mee?
* o.us zegt: "Jeh moe da nie opdrinke nie!"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein gaat moletovcoctails maken
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef o.us het volgende:
[..]
* o.us zegt: "Jeh moe da nie opdrinke nie!"
* o.us levert ze en vraagt aan Appelknaller waneer die Hansjes komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:38 schreef Appelknaller het volgende:
* Appelknaller regelt alvast wat knuppels en andere slagwapens voor de rel straks
Daar hebben oeigoeren geen tijd voor. Die moeten knuppelen met het leger en politiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef beverton het volgende:
lijkt wel een beetje op twitteren
Goeren is een gevaarlijke vogel, en als je die goeren ziet zegt men Oei!! Goeren (om elkaar te waarchuwen), oftewel: Oeigoerenquote:
Opeens verschijnt er een groep van 20 Han chinezen die tot de tanden bewapend isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef o.us het volgende:
[..]
* o.us levert ze en vraagt aan Appelknaller waneer die Hansjes komen.
* fluitbekzeenaald2.0 nietquote:Op zondag 12 juli 2009 00:49 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Opeens verschijnt er een groep van 20 Han chinezen die tot de tanden bewapend is![]()
* Appelknaller zet zich schrap om te vechten voor zijn leven, wie helpt me?
Net nu we een samenscholingsverbod hebbenquote:
De chinese politie staat voor de deur en arresteert je, aan je ballen krabben mag ook al niet meer in Chinaquote:
quote:
Niet weten wat Oeigoeren zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam googled wat Oeigoeren zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |