Uiteraard. En gewoon huis-tuin-en-keuken NaOH.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat me raden, met butyrolactone?.
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft Daggla er eentje op hoor.
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In mindere mate wel..
Overigens is XTC niet eens zo heel boeiend.
Tyfuslekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
EEN HELE REEP OMGNOEEEES.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
5-HTP? L-tryptofaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.quote:
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
Daggla post steeds eenals PI. Kan niet anders dat hij in een dikke trip zit!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
5-HTP? L-tryptofaan?
Of bedoel je zaad?.
Ja.. Meestal doe ik dat halverwege.. Nog voor ik het laatste stukje wegslik zit ik de folie er al weer af te pulkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.
Maar die reep gaat toch dezelfde dag op!
Serotonine-regulators.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, het eerste dan.
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fanatieke voetbalaanhangers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.
Laat mij lekker. zijn, wil je.
.
Die lekkere wijven boeien me niet meer.. Je hebt de foto's gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fantieke voetbalaanhangers.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet andes maar zonder dat is het van life sucks enzo
ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb zin in CSI, hoelaat ga je ? Mijn taxi gaat 10 uur.
Ik snap hem nu pas.quote:
Hmm, niet per sé.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
Wel ooit van plan om weer naar Nederland terug te keren? En waarom Servië?
Komt je vrouw daar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |