Heb melij..quote:
quote:
Het zo al opgestuurd heb alleen reader ofzo en daar stond er nix van.. Maar 2 pagina's is nog te doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDFquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny weet jij dit misschien>
Ik wou iets in scannen van 2 pagina;s en dan in een pdfje zetten maar nu maakte die er uiteraard 2 verschillende van maar ik wil beide in 1 pdfje krijgen....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Adobe acrobatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
op de reader na gebruik ik het ook nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die show van Bill Bailey aan het kijken die die "Scale of evil" is echt te fout
Had misschien wel gekunt idd maar heb het gewoon als 2 losse file's gestuurdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |