Heb melij..quote:
quote:
Het zo al opgestuurd heb alleen reader ofzo en daar stond er nix van.. Maar 2 pagina's is nog te doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDFquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny weet jij dit misschien>
Ik wou iets in scannen van 2 pagina;s en dan in een pdfje zetten maar nu maakte die er uiteraard 2 verschillende van maar ik wil beide in 1 pdfje krijgen....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Adobe acrobatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
op de reader na gebruik ik het ook nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die show van Bill Bailey aan het kijken die die "Scale of evil" is echt te fout
Had misschien wel gekunt idd maar heb het gewoon als 2 losse file's gestuurdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Freshcotton 4tha wing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om flink wat threadless shirts te bestellen
Nee jij hebt al een ander t-shirt besteld ofnietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet.
Raap me op. Ik kom niet meer bij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jij hebt al een ander t-shirt besteld ofniet
Hij was super super goed iddquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie moeten het vanaf vanavond 10 uur zonder mij doen. Deze boy is dan party party in Groningen tot Maandag.
Lineup een beetje vet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:01 schreef RitseB het volgende:
En ik ga vanavond naar Hiphop in duketown
Ik hoop voor je dat die James er niet is. Wat een drama vent is datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:
Meeste ken ik niet, maar ik kijk wel uit naar de fakkelbrigade ja
Does the pope shit in the woodsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
Poit hoe goed ben jij in die drum trainer in rb2? Dat is leuk om te doen
Zo moet het ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
Date![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ssale_matpartij.html
Tsjeck deze gast op het laatst echt KONING hard losgaan!! heerlijk!!
Jij koning. Hossel die chickies wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:27 schreef Lyzio het volgende:
Vanavond een heerlijk gratis zuip-avondje. Examenfeesten enzo!
quote:I smoke a fat pound of grass and fall on my ass faster than a fat bitch who sat down too fast C'mere slut! (Shady, wait a minute, that's my girl dog!) I don't give a fuck, God sent me to piss the world off!
Minmaal 1000000 keer gezien, kom een keer met iets nieuws. Of kom gewoon een keer met een leuke bijdrage in het topic.quote:
Maakt niet uit. Was ik vroeger trouwens ook niet, was vroeger alleen maar Slipknot en KoRnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben totaal geen fan van Eminem, of rap in zijn geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Minmaal 1000000 keer gezien, kom een keer met iets nieuws. Of kom gewoon een keer met een leuke bijdrage in het topic.
Want van kwaliteitsposts weet jij nog steeds niks.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Lyzio het volgende:
Een Belg en een Hollander komen elkaar na jaren weer eens tegen. Het waren oude studie-vrienden.
Belg: Hee Hollander, hoe is het kerel?
Hollander: Prima! Ik heb vorige week 5 miljoen euro gewonnen in de Staatsloterij!
Belg: Jezus, en wat heb je toen gedaan?
Hollander: Ik ben naar mijn baas gegaan. Heb op zijn bureau gescheten en gezegd dat ik nooit meer kom werken!
Belg: Goh, dat moet ik ook eens proberen. Staatsloterij zei je?
Hollander: Staatsloterij ja.
Een paar maanden gaan voorbij, totdat ze elkaar weer ergens treffen op een terras in Maastricht.
Hollander: Hee Belg, hoe is het met je?
Belg: Geweldig! Ik heb ook zo'n lot bij de Staatsloterij gekocht.
Hollander: En?
Belg: Ik heb 80,000 euro gewonnen!
Hollander: Mooi man! En wat heb je toen gedaan?
Belg: Ik ben naar mijn baas gegaan, heb op zijn bureau gescheten en gezegd dat ik vanaf nu alleen nog maar halve dagen kom werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets vergelijkbaars is wel eens gebeurd dat lijkt me echt geniaal
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ben een redelijk oude zak qua muziek. Oude rock vind ik helemaal geweldig. Status Quo, Black Sabbath, Dire Straits, Roy Orbison, Elvis natuurlijk. Country vind ik ook prachtig; Waylon Jennings, Johnny Cash, Willie Nelson.. dat spul. Zelfs Dolly Parton kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Was ik vroeger trouwens ook niet, was vroeger alleen maar Slipknot en KoRn
Wat voor muziek kan je dan wel waarderen?
Ik sta open voor alle muziek, dus kom een keer met een luistertip!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben een redelijk oude zak qua muziek. Oude rock vind ik helemaal geweldig. Status Quo, Black Sabbath, Dire Straits, Roy Orbison, Elvis natuurlijk. Country vind ik ook prachtig; Waylon Jennings, Johnny Cash, Willie Nelson.. dat spul. Zelfs Dolly Parton kan ik erg waarderen.
Muziek van 'nu' luister ik niet zoveel. Af en toe eens Coldplay, Kings of Leon (vooral toen ze nog niet bekend waren), Evanescense, The Killers. Maar voor de rest interesseert het me niet zoveel.
Wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Enkele klassiekers, of althans dat vind ik zijn:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta open voor alle muziek, dus kom een keer met een luistertip!
Ken je John Frusciante?
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
John Frusciante is de gitarist van de Red Hot Chili Peppers. Moeilijk uit te leggen wat voor muziek hij maakt, ik vind het echt geniaal. De beste man heeft 5 albums in 6 maanden gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Enkele klassiekers, of althans dat vind ik zijn:
Dire Straits - Money for Nothing
Willie Nelson - Blues Eyes Cryin' (In The Rain)
Black Sabbath - Paranoid
Elvis Presley - The Wonder of You
Johnny Cash - The Matador
Dolly Parton - Jolene
Nee, die ken ik niet. Wat maakt hij voor muziek?
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
Oh! De Peppers zijn wel oké ja. Jammer dat ze zo vroeg gepiekt hebben met Californication. Dat niveau hebben ze nooit meer gehaald. Stadium Arcadium was een erg matig album. Op een enkele uitzondering na (Snow).
Under the bridge blijft een geweldig nummerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
Oh! De Peppers zijn wel oké ja. Jammer dat ze zo vroeg gepiekt hebben met Californication. Dat niveau hebben ze nooit meer gehaald. Stadium Arcadium was een erg matig album. Op een enkele uitzondering na (Snow).
Live ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Under the bridge blijft een geweldig nummer
Heb je toevallig The Rock gezien? Film met Sean O'Connery en Nicolas Cage. Matige film, gaat het ook niet om. Maar de 'theme' van de film hebben ze erg mooi in een nummer verwerkt. Deze:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Lyzio,
Dit vind ik echt 1 van z'n beste nummers:
En niet het begin skippen
Dreamtale genoteerd. Heb nog best een lijst van muziek die ik moet luisteren nu
Van m'n Last.FM. Dat zijn dus mijn meest beluisterde artiesten. John met stipt op 1quote:John Frusciante
7,842
Eminem
4,128
Opgezwolle
4,030
Kanye West
3,482
Coldplay
3,089
Sticks & Delic
2,205
Cypress Hill
2,022
Red Hot Chili Peppers
1,851
Interpol
1,741
KoЯn
KUDDE GEDRAG GODVERDIMME!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Tain het volgende:
Grappig dat veel mensen hier dezelfde artiesten goed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |