Heb melij..quote:
quote:
Het zo al opgestuurd heb alleen reader ofzo en daar stond er nix van.. Maar 2 pagina's is nog te doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDFquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny weet jij dit misschien>
Ik wou iets in scannen van 2 pagina;s en dan in een pdfje zetten maar nu maakte die er uiteraard 2 verschillende van maar ik wil beide in 1 pdfje krijgen....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Adobe acrobatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou even naar je scanner instellingen kijken, ik scan nooit, ik maak altijd fotos van papier
In adobe acrobat kan je t ook wel samenvoegen, maar dan moet je die wel hebben
op de reader na gebruik ik het ook nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben die show van Bill Bailey aan het kijken die die "Scale of evil" is echt te fout
Had misschien wel gekunt idd maar heb het gewoon als 2 losse file's gestuurdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kun je het niet via een omweg doen? je kunt de plaatjes in een word document stoppen en daarna het word document omzetten naar PDF
Freshcotton 4tha wing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om flink wat threadless shirts te bestellen
Nee jij hebt al een ander t-shirt besteld ofnietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet.
Raap me op. Ik kom niet meer bij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jij hebt al een ander t-shirt besteld ofniet
Hij was super super goed iddquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie moeten het vanaf vanavond 10 uur zonder mij doen. Deze boy is dan party party in Groningen tot Maandag.
Lineup een beetje vet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:01 schreef RitseB het volgende:
En ik ga vanavond naar Hiphop in duketown
Ik hoop voor je dat die James er niet is. Wat een drama vent is datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:
Meeste ken ik niet, maar ik kijk wel uit naar de fakkelbrigade ja
Does the pope shit in the woodsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef lkb9000 het volgende:
Poit hoe goed ben jij in die drum trainer in rb2? Dat is leuk om te doen
Zo moet het ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
Date![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ssale_matpartij.html
Tsjeck deze gast op het laatst echt KONING hard losgaan!! heerlijk!!
Jij koning. Hossel die chickies wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:27 schreef Lyzio het volgende:
Vanavond een heerlijk gratis zuip-avondje. Examenfeesten enzo!
quote:I smoke a fat pound of grass and fall on my ass faster than a fat bitch who sat down too fast C'mere slut! (Shady, wait a minute, that's my girl dog!) I don't give a fuck, God sent me to piss the world off!
Minmaal 1000000 keer gezien, kom een keer met iets nieuws. Of kom gewoon een keer met een leuke bijdrage in het topic.quote:
Maakt niet uit. Was ik vroeger trouwens ook niet, was vroeger alleen maar Slipknot en KoRnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben totaal geen fan van Eminem, of rap in zijn geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Minmaal 1000000 keer gezien, kom een keer met iets nieuws. Of kom gewoon een keer met een leuke bijdrage in het topic.
Want van kwaliteitsposts weet jij nog steeds niks.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Lyzio het volgende:
Een Belg en een Hollander komen elkaar na jaren weer eens tegen. Het waren oude studie-vrienden.
Belg: Hee Hollander, hoe is het kerel?
Hollander: Prima! Ik heb vorige week 5 miljoen euro gewonnen in de Staatsloterij!
Belg: Jezus, en wat heb je toen gedaan?
Hollander: Ik ben naar mijn baas gegaan. Heb op zijn bureau gescheten en gezegd dat ik nooit meer kom werken!
Belg: Goh, dat moet ik ook eens proberen. Staatsloterij zei je?
Hollander: Staatsloterij ja.
Een paar maanden gaan voorbij, totdat ze elkaar weer ergens treffen op een terras in Maastricht.
Hollander: Hee Belg, hoe is het met je?
Belg: Geweldig! Ik heb ook zo'n lot bij de Staatsloterij gekocht.
Hollander: En?
Belg: Ik heb 80,000 euro gewonnen!
Hollander: Mooi man! En wat heb je toen gedaan?
Belg: Ik ben naar mijn baas gegaan, heb op zijn bureau gescheten en gezegd dat ik vanaf nu alleen nog maar halve dagen kom werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets vergelijkbaars is wel eens gebeurd dat lijkt me echt geniaal
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ben een redelijk oude zak qua muziek. Oude rock vind ik helemaal geweldig. Status Quo, Black Sabbath, Dire Straits, Roy Orbison, Elvis natuurlijk. Country vind ik ook prachtig; Waylon Jennings, Johnny Cash, Willie Nelson.. dat spul. Zelfs Dolly Parton kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Was ik vroeger trouwens ook niet, was vroeger alleen maar Slipknot en KoRn
Wat voor muziek kan je dan wel waarderen?
Ik sta open voor alle muziek, dus kom een keer met een luistertip!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben een redelijk oude zak qua muziek. Oude rock vind ik helemaal geweldig. Status Quo, Black Sabbath, Dire Straits, Roy Orbison, Elvis natuurlijk. Country vind ik ook prachtig; Waylon Jennings, Johnny Cash, Willie Nelson.. dat spul. Zelfs Dolly Parton kan ik erg waarderen.
Muziek van 'nu' luister ik niet zoveel. Af en toe eens Coldplay, Kings of Leon (vooral toen ze nog niet bekend waren), Evanescense, The Killers. Maar voor de rest interesseert het me niet zoveel.
Wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Enkele klassiekers, of althans dat vind ik zijn:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta open voor alle muziek, dus kom een keer met een luistertip!
Ken je John Frusciante?
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
John Frusciante is de gitarist van de Red Hot Chili Peppers. Moeilijk uit te leggen wat voor muziek hij maakt, ik vind het echt geniaal. De beste man heeft 5 albums in 6 maanden gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Enkele klassiekers, of althans dat vind ik zijn:
Dire Straits - Money for Nothing
Willie Nelson - Blues Eyes Cryin' (In The Rain)
Black Sabbath - Paranoid
Elvis Presley - The Wonder of You
Johnny Cash - The Matador
Dolly Parton - Jolene
Nee, die ken ik niet. Wat maakt hij voor muziek?
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
Oh! De Peppers zijn wel oké ja. Jammer dat ze zo vroeg gepiekt hebben met Californication. Dat niveau hebben ze nooit meer gehaald. Stadium Arcadium was een erg matig album. Op een enkele uitzondering na (Snow).
Under the bridge blijft een geweldig nummerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
Oh! De Peppers zijn wel oké ja. Jammer dat ze zo vroeg gepiekt hebben met Californication. Dat niveau hebben ze nooit meer gehaald. Stadium Arcadium was een erg matig album. Op een enkele uitzondering na (Snow).
Live ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Under the bridge blijft een geweldig nummer
Heb je toevallig The Rock gezien? Film met Sean O'Connery en Nicolas Cage. Matige film, gaat het ook niet om. Maar de 'theme' van de film hebben ze erg mooi in een nummer verwerkt. Deze:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Lyzio,
Dit vind ik echt 1 van z'n beste nummers:
En niet het begin skippen
Dreamtale genoteerd. Heb nog best een lijst van muziek die ik moet luisteren nu
Van m'n Last.FM. Dat zijn dus mijn meest beluisterde artiesten. John met stipt op 1quote:John Frusciante
7,842
Eminem
4,128
Opgezwolle
4,030
Kanye West
3,482
Coldplay
3,089
Sticks & Delic
2,205
Cypress Hill
2,022
Red Hot Chili Peppers
1,851
Interpol
1,741
KoЯn
KUDDE GEDRAG GODVERDIMME!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Tain het volgende:
Grappig dat veel mensen hier dezelfde artiesten goed vinden
Kan wel kloppenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Lyzio het volgende:
Hee, je luistert Interpol! Dat vind ik mooie muziek. Volgens mij heb ik ooit eens op een linkje hier in de SC geklikt van jou. Daarna meteen alles gedownload wat ik kon vinden. Binnenkort eens een album van ze halen.
Wel tof, maar ik zou er niet spontaan naar gaan luisteren. The Rock was best wel een lachen film hoor! Beter dan Con Airquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb je toevallig The Rock gezien? Film met Sean O'Connery en Nicolas Cage. Matige film, gaat het ook niet om. Maar de 'theme' van de film hebben ze erg mooi in een nummer verwerkt. Deze:
Eerst een huisfeest en daarna maar zien. Misschien gaan we morgen ook wel naar Leeuwarden. Wat doe jij vanavond? Rockband ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker brand biertje uit de tap.
Waar ga je allemaal heen ed?
Misschien moet ik het ook maar eens dronken proberen, wellicht kan ik het dan ook wel waarderen. Maar in een hotel gratis bierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:38 schreef lkb9000 het volgende:
Zit nu ff in een hotel gratis brandbier te drinken, later naar een vriend toe bier drinken, dikke kans dat we dan naar mijn huis wandelen (100m verder) rockbanden enzo
Respect!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef lkb9000 het volgende:
Als je de juiste mensen maar kentheerlijk brand biertje van de tap, ik tap t ook zelf
gaat wel snel zo, ik voel m al zitten namelijk
Eeuh.. Jij bent de gast in ons topic hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten the Rock is een super vette film
The Rock speelt toch niet mee in The Rock? het speelt zich wel af op The rockquote:
ga weg man je zou al 10 keer gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eeuh.. Jij bent een gast in dit topic hoor
quote:
Jij zou ook voor altijd wegblijven. Maar je bent toch weer terug gekomen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
En je zou 2 dagen weg zijn van de SC
Jij voor altijdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
En je zou 2 dagen weg zijn van de SC
quote:
Alleen als ik ook fatsoenlijk begroet wordtquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:22 schreef Poit het volgende:
Mogguh
Ik zou het niet weten Damian 5 dubbel d. Is dat trouwens je cupmaat?
Welke pheun heb je Rossdale?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef Rossdale het volgende:
deze reply is getypt vanaf de wcff mijn nieuwe gsm uitproberen
Paar van die gespierde binken stonden net achter de pitt en waren de hele tijd mensen er in aan het duwen. Ook toen we aan het springen waren werden we gewoon in de rug geduwd fucking irritantquote:
Ik ken het inderdaad..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Paar van die gespierde binken stonden net achter de pitt en waren de hele tijd mensen er in aan het duwen. Ook toen we aan het springen waren werden we gewoon in de rug geduwd fucking irritant
Sentenced 25 to life nigga!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
25 topics voelt aan als ''voor altijd''
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef Rossdale het volgende:
deze reply is getypt vanaf de wcff mijn nieuwe gsm uitproberen
Elvenkoning, Bang en Bollie Wollie.quote:
Zekursquote:
Omdat ik dat zeg!quote:
Kater?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
Nog nooit zo ziek geweest.
Ai. Ik heb een tijdje terug ook voor een poos een Samsung gehad (F480 'Touchwiz') en ik was er allesbehalve tevreden mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samsung Ultra Touch. Echt een tof ding
Wrijf het er maar weer inquote:Op zondag 12 juli 2009 15:57 schreef Nebo het volgende:
BUYAKASHAAAAA met de groeten uit Florance! Jullie gaan niet eens zo hard als verwacht hier
Zo dan ga ik nu weer verder chillen met een ijsje...
Succesquote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben net verliefd geworden op de samsung jet... dus ga binnenkort mijn abo maar eens verlengen.
Hiervoor heb ik mijn hele leven op nokia gezworen, dus ik ben benieuwd....
Als jij voor weinig geld een iphone bij mijn telfort abo kan regelen dan vind ik het prima...quote:
Dat is natuurlijk waar. Wat zijn je slechte ervaringen met T-Mobile dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als jij voor weinig geld een iphone bij mijn telfort abo kan regelen dan vind ik het prima...
T-mobile weiger ik naar toe te gaan. Zeer slechte ervaringen mee.
700 euro betalen doe ik ook niet...
Poit je hebt gelijk daarinquote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Poit het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet erg om een voorkeur te hebben voor een bepaald merk of model maar mensen hebben altijd de neiging om al het andere dan keihard af te kraken omdat dat niet hun keuze is..
LG heeft in den beginne echt slechte modellen gehad welke meer dan gemiddeld terug kwamen. Tegenwoordig werkt alles gewoon naar behoren maar blijven ze een beetje die naam hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit je hebt gelijk daarin![]()
En net wat je zegt er bestaan geen slechte telefoons meer!
Maar was LG voorheen wel slecht
Doe ik helemaal niet. Ik zeg ook niks over de technische aspecten van de Samsung. Met de huidige generatie telefoons mag je er van uit gaan dat ze allemaal naar behoren functioneren. En dat doen ze -inclusief Samsung- ook. Waar het nu meer om draait is het 'stijltje' van de telefoon. En die van Samsung trok ik dus totaal niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Poit het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet erg om een voorkeur te hebben voor een bepaald merk of model maar mensen hebben altijd de neiging om al het andere dan keihard af te kraken omdat dat niet hun keuze is..
L to the Zquote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet. Ik zeg ook niks over de technische aspecten van de Samsung. Met de huidige generatie telefoons mag je er van uit gaan dat ze allemaal naar behoren functioneren. En dat doen ze -inclusief Samsung- ook. Waar het nu meer om draait is het 'stijltje' van de telefoon. En die van Samsung trok ik dus totaal niet.
Daar bouw je ook een soort afkeer mee op voor een bepaald merk. Het gaat om smaak. En daar valt niet over te twistenDus als mensen gelukkig zijn met een Samsung, prima. Ik zweer bij een iPhone (of een Nokia).
AQ to the uila!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
L to the Z
Ik wil ook een iPhone maar meer voor de appstore![]()
Ik hou van die onzin van een paar euro
Dat was echt geniaalquote:Op zondag 12 juli 2009 18:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
AQ to the uila!
Dan komt dat goed uit. Want de meeste onzin in de AppStore is gratisOfja.. je kunt het filteren op gratis of betaalde programma's (app's). Ik heb tot dusver nog geen cent aan een app uitgegeven en er staat een hoop onzin op m'n iPhone
Prachtig speeltje. Heerlijk apparaat. Niets maar aan doen. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen!
Nico Dijkshoorn for the win trouwens!
http://www.dumpert.nl/med(...)ets_over_darwin.html
Een buiging, daar buigen we diep voor. Sois. Sans rancune! Geweldigquote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal![]()
Het lijkt er precies op en Mart haat het
Ik bedoel het niet persoonlijk Lyzje. Ik zie het op m'n werk dagelijks gebeuren.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet. Ik zeg ook niks over de technische aspecten van de Samsung. Met de huidige generatie telefoons mag je er van uit gaan dat ze allemaal naar behoren functioneren. En dat doen ze -inclusief Samsung- ook. Waar het nu meer om draait is het 'stijltje' van de telefoon. En die van Samsung trok ik dus totaal niet.
Daar bouw je ook een soort afkeer mee op voor een bepaald merk. Het gaat om smaak. En daar valt niet over te twistenDus als mensen gelukkig zijn met een Samsung, prima. Ik zweer bij een iPhone (of een Nokia).
Filmpje van deze week gezien op dumpert? interviewt zon kerel mart ook en die wordt dan boos enzoquote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een buiging, daar buigen we diep voor. Sois. Sans rancune! GeweldigKijk die arrogante kop van Smeets ook. Heerlijk, kan het niet vaak genoeg zien.
En dan ook zo heerlijk droog toch om een handtekening vragen. Zal die dikke Smeets dan toch wel weer een erectie van krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Filmpje van deze week gezien op dumpert? interviewt zon kerel mart ook en die wordt dan boos enzo
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_meets_pesten.html
Dit was hem![]()
Waar werk je dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet persoonlijk Lyzje. Ik zie het op m'n werk dagelijks gebeuren.
En de stijltjes, tsja ach, ook samsung heeft zijn verschillende series.
Ik heb een keer een nokia een vissenkom in zien gaan en die deed het weer na een paar dagen drogenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
SuccesIk heb in mijn omgeving al minstens 5a6 samsungs zien sneuvelen, en geen enkele nokia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, dat mens in dat filmpje. Mens moet echt een nekschot krijgen. Verschrikkelijk. Schaam me kapot als Nederlander als ik dit zo zie.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html
500 punten geleden zei je "ohhhhh lennart kijk uit ed zit al bijna op 10.000, hij gaat winnen!"quote:
Wat boeit mij het nu wie het eerst de 10000 haaltquote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
500 punten geleden zei je "ohhhhh lennart kijk uit ed zit al bijna op 10.000, hij gaat winnen!"
WELL WHO'S WHOSE BITCH NOW HUH!
Reintji heeft volgens mij geld ingelegd op de race tussen onsquote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nu wie het eerst de 10000 haalt?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Reintji heeft volgens mij geld ingelegd op de race tussen ons
Je moet die aflvering kijken van Nick en Simon dat mens is pas gekquote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, dat mens in dat filmpje. Mens moet echt een nekschot krijgen. Verschrikkelijk. Schaam me kapot als Nederlander als ik dit zo zie.
Mogguhquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:46 schreef SocialDisorder het volgende:
hoe vaak kun je falen in één vraag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:08 schreef Poit het volgende:
Arme breezersletjes in Spanje.. Geen Ritsepenis voor hun
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou nooit naar zo'n soort nederlandse partyplek gaan, vreselijk.
Vorig jaar besloten op vakantie te gaan, een week later reden we met zn 4en richting frankrijk, zonder bestemming, gewoon rijden tot je zin hebt in een biertje en dan een camping in de buurt zoeken. Dat zijn leuke vakanties
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef Reintji het volgende:
Lenny, my point. Ik vermaak me net zo hard twee weekjes op vlieland (stortemelk FTW) als in bloemendaal of een obscuur campinkje in Zuid Frankrijk. Maar seizoenswerk in Lloret gedaan, wat een idioten daar. Het verdiende geen drol, maar ik heb me werkelijk waar bescheurd daar.
Poit!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:50 schreef Poit het volgende:
Fallen!!
Seizoen 2 van True Blood is erg sterk hoor.. Tenminste, tot op heden.
Hoe lang ben je in totaal wakker geweest?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:24 schreef Reintji het volgende:
Weet het nog niet, eerste poging, maar ben redelijk brak
Op een forum vragen wanneer een spel uitkomt omdat je zelf te lui bent om het even op te zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ed wat ben je ook een faalhaas af en toe
Ik heb het ook een keer geprobeerd, ik kwam er ook niet zo goed vanaf. Ik ging toen rond een uur of 8 in de avond slapen, ik was toen 31 uur wakker. Heb wel heerlijk geslapen. Tot 1300 de volgende dagquote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef Reintji het volgende:
ben nu wakker vanaf 10h gister ochtend, beetje gedut op het werk, maar dat mag geen naam hebben. Normaal ga ik tukken nadat ik thuis kom, slaap dan meestal tot een uur of 14/15h. Dan ontbijten met warm eten. Dacht als ik het nu zo doen, kom je enigzins in een normaal ritme. Opstaan, werken, eten, leuke dingen doen, slapen, maar dan verschoven tov de dag. Volgens mij wordt het geen succes.
Dat was natuurlijk ipv een tvp dooiequote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op een forum vragen wanneer een spel uitkomt omdat je zelf te lui bent om het even op te zoeken
Net als die TT die NIEMAND snapte behalve jij en Strolie.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
Dat was natuurlijk ipv een tvp dooie![]()
Je bent nog te stom om los te lopen jijNet als die TT die je niet snapte en Strolie wel meteen
![]()
Flapdrol
Hij was vrij simpel hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Net als die TT die NIEMAND snapte behalve jij en Strolie.
Ik weet niet wat je doel is hoor, maar de irritatie grens is bereikt.
Ik stel voor dat iedereen jou vanaf heden negeert!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was vrij simpel hoor![]()
Hier is de grens ook bereikt ED ik stel voor dat we elkaar vanaf nu negerenDat is wel wat ik ga doen in elk geval
Doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen jou vanaf heden negeert!
Nu pas?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Net als die TT die NIEMAND snapte behalve jij en Strolie.
Ik weet niet wat je doel is hoor, maar de irritatie grens is bereikt.
* SocialDisorder heeft sinds zaterdag weer lang 70's-haarquote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Poit het volgende:
* Poit heeft sinds 12 uur vanmiddag ook milimeterhaar..
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder heeft sinds zaterdag weer lang 70's-haar
Ben nu op m'n werkquote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Dat je nog tijd hebt om hier te reageren met je ION drumkit..
* Poit ziet sinds vorige week trouwens ook groen van jaloezie.
Die lui hadden ook een brief gestuurd naar Gamekings toen een keer dat er te veel gevloekt wasquote:Op maandag 13 juli 2009 14:35 schreef Poit het volgende:
Keihard vloeken blijkt goed tegen de pijn
Godverdomme!! Sta je dan met je bond tegen het vloeken
Stelletje kneuzen!
Afkicken of wat??quote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ben nu op m'n werkGeen drumkit in de buurt.
Na, ik heb het jochie nog een "kans" gegeven. Maar hij zal echt nooit anders gaan posten zo te zien. Gelukkig voor hem is hij nog de enige die om z'n eigen "grappen" kan lachen.quote:
ik zit met m'n voet te kicken op de beat van de bassdrum, m'n linkerhand typt op het ritme van de snaredrum en m'n rechterhand op de cymbal.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit met m'n voet te kicken op de beat van de bassdrum, m'n linkerhand typt op het ritme van de snaredrum en m'n rechterhand op de cymbal.
En m'n baas maar vragen waarom het werk zo lang duurt als ze St. Germain aan hebben staan
dan krijg je build-errors als de motherfuckerquote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet gewoon de spatiebalk onder je voet zetten
Hmm, da's niet handig..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan krijg je build-errors als de motherfucker
Juh, maar we draaien niet zoveel nummers met double bass hieroquote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, da's niet handig..
Doe double bass met rechts hekje sluiten en links hekje openen
Laffe twatten die het zijn.. Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou wasquote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juh, maar we draaien niet zoveel nummers met double bass hierostelletje cultuurbarbaren vinden Metallica S&M al te hard
"Beste baas,quote:Op maandag 13 juli 2009 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Laffe twatten die het zijn.. Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was
Beste ontslagbrief OOITquote:Op maandag 13 juli 2009 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"Beste baas,
aangezien jullie een stel homo's zijn zonder smaak betreffende muziek en Frans Bauer al op de grens van luide schreeuwerige muziek vinden zitten, voel ik mij genoodzaakt een andere functie binnen deze branche te gaan zoeken.
Mvg,
SD"
Hij ziet me aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |