Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Proud to be American. Hier woon ik. "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin. - "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Angels komen terug van een 5-1 achterstand en verslaan de Yankees met 6-10
Proud to be American. Hier woon ik. "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin. - "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Sanchez . Hij was zijn plekje in de rotation kwijt geraakt aan Bryan Sadowski. Gisteravond kon hij starten in plaats van Randy Johnsen. Prompt, een no-hitter. Perfect game kwijt door error
Vandaag op het strand naar de wedstrijd geluisterd.... was een heerlijk warme dag, ideaal om in de oceaan te zitten.
Volgend jaar, 2010, is het in Angel Stadium trouwens.....
Als je fan van Baseball bent is de allstar game altijd een goed moment om een paar dagen weg te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Allstar game is gewoon voor plezier, leuk om te zien..... het heeft trouwens wel een effect: De winnende league krijgt straks home field advantage tijdens de World Series.
Wel opvallend dat Yankees na een goede serie drie keer verliezen van de Angels. Maar ja, dat is al jaren een angstgegner van NYY
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."