Als je geen leven hebt, heb je alle tijd om een goede OP te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef TwyLight het volgende:
De koffie is nog niet klaar dus het duurde 3 minuten om de OP te typen. (ben a.t.m. op energy niveau 22%)
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je geen leven hebt, heb je alle tijd om een goede OP te maken.
Bierdrinken doe je toch niet met je kuiten? Als je koffie kan slikken kun je bier ook slikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:22 schreef TwyLight het volgende:
Jullie vragen je natuurlijk af waarom TS niet minstens 15 bier soldaat heeft gemaakt in het uitgaansleven deze avond nou dat komt omdat TS heel last van zijn keel heeft en zijn kuitspier verrekt heeft
Alsof je een excuus nodig hebt voor koffie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet jij nog wakker dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik moest lachen om die overdreven shit in de OP.
En tog uuuuuuber coewlllquote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:05 schreef vogelkooi het volgende:
Paint is niet van TS.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:21 schreef J0ttem het volgende:
Ik kom net terug van het uitgaan
Ik ben best wel lam
Ik heb dit 5x overgetyped
Ik zie de paint van TS
Ik denk "wtf"
Ik zei niet dat ik er ontevreden over wasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:21 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Met mij kun je je no-life delen dan hebben we 2 x zo veel
tssss vliegtuigen zijn voor taliban, echte mannen gebruiken always met .........quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:23 schreef Joran-Joran het volgende:
koffie is voor impotente vliegtuigspotters
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:24 schreef TwyLight het volgende:
wie vindt Speed ook de beste film ooit?
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:18 schreef TwyLight het volgende:
TS zet koffie om 3:15 's nachts om langer op de pc te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |