Vanwege Lillith zeker? Nee, geen personages uit Cheers. Maar Lillith Crane is duidelijk op deze Lillith gebaseerd.....quote:
Sommige komen in de bijbel voor andere niet. Maar het zijn geen bijbelse figuren zoals je verwacht.....quote:
Nee, hoewel sommige in films voorkomen zijn het niet per definitie characters uit films of boeken. Ze stammen uit de oudheid. Ze komen niet uit hetzelfde gebied maar hebben 2 dingen gemeen....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Personages uit 'The Chronicles of Narnia'?
Uit de onderwereld.....quote:
Ik reken hem goed. Zijn allemaal vrouwelijke demonen. Sommige zijn geestverschijningen andere meer half vrouw half monster idd. De Lamia speelt een rol in de film Drag me to hell die nu in de bios draait.quote:
Niles verwoordde het ooit heel mooi:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja dat klopt in het geval van Lilith Crane ook wel aardig
Dat zijn mermaids en sirens idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef Neleos het volgende:
Van die zingende nimfen waardoor boten op de klippen lopen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niles verwoordde het ooit heel mooi:
"How strange. I usually get some sign when Lilith is in town—dogs forming into packs; blood weeping from the walls."
Ohja dat kan ik me wel herinnerenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niles verwoordde het ooit heel mooi:
"How strange. I usually get some sign when Lilith is in town—dogs forming into packs; blood weeping from the walls."
ja die denk ik ook.quote:
Jawel!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ghandi?
Nee, veel bekender nummer. En het komt minder duidelijk in de titel naar voren.quote:
quote:
Hoewel die ook lekkere solo heeft nee.quote:
Die staat helemaal niet in de Top 2000 volgens mij.quote:
Dat was het favoriete nummer van Charles Mansonquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:06 schreef slaveloos het volgende:
helter skelter van de beatles?
precies daarom dacht ik eraanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat was het favoriete nummer van Charles Manson
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:09 schreef Neleos het volgende:
Eagles - Hotel California? Hoewel die mij niet echt satanisch lijkt...
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Zwitserse voetballers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |