Begreep dit verkeerd....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:48 schreef MaJo het volgende:
Mooie statistiekvraag? Heb daar maandag tentamen over
Ik verleen MaJo voorrang.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:14 schreef Induhskaai het volgende:
China, Mandarijnie (waar ligt dat?) Bananie (!) en Indonesie allemaal niet goed, maar wel goed werelddeel.
Mandarin Airlines (華信航空) is een regionale en lokale luchtvaartmaatschappij in Taiwan.quote:
Ontario?quote:
Die haal ik vaak door elkaar....quote:
Engelse en Russen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tegen troepen van welke landen vochten de Franse en Bataafse troepen tijdens de Slag bij Castricum?
quote:
Neen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Duitsers?
Britten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neen.
De troepen die samen met de Engelsen vochten zouden niet echt blij zijn geweest als je hen Engels had genoemd.![]()
Dat zocht ik.quote:
Ik kon me dat plaatje uit van Nul tot Nu nog herinneren. Zag je een Brit en een Rus de zee in rennen terwijl er op ze geschoten werd en die schutters riepen: Rot op Engelse Dropslierten en neem die Russische Eitjes mee.quote:
Van Nul tot nu was schitterend!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon me dat plaatje uit van Nul tot Nu nog herinneren. Zag je een Brit en een Rus de zee in rennen terwijl er op ze geschoten werd en die schutters riepen: Rot op Engelse Dropslierten en neem die Russische Eitjes mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |