Kolere Nonniquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey Parker en Matt Stone?
Dat zit al vast ingebakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:30 schreef starla het volgende:
Grappig dat sommige mensen achter elk antwoord toch een vraagteken plaatsen. Dit is toch typisch zo'n geval van je weet het of niet. Hoe kun je nu heel specifiek Matt Stone en Trey Parker gokken?
Hmmmm....ik weet niet zeker, misschien Matt Stone en Trey Parker?![]()
Niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar valt me op dat zelfs bij de simpelste vragen/antwoorden mensen nog vraagtekens neerzetten.
Het is wel zo dat Matt Stone vroeger een heel ander kapsel had.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:30 schreef starla het volgende:
Grappig dat sommige mensen achter elk antwoord toch een vraagteken plaatsen. Dit is toch typisch zo'n geval van je weet het of niet. Hoe kun je nu heel specifiek Matt Stone en Trey Parker gokken?
Hmmmm....ik weet niet zeker, misschien Matt Stone en Trey Parker?![]()
Niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar valt me op dat zelfs bij de simpelste vragen/antwoorden mensen nog vraagtekens neerzetten.
Heb je je vinger per ongeluk vastgelijmd aan de F5-knop?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Terpentin07 het volgende:
dollar biljet
Gevalltje "Ik wil er nooit meer aan herinnerd worden"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Matt Stone vroeger een heel ander kapsel had.![]()
[ afbeelding ]
true!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Matt Stone vroeger een heel ander kapsel had.![]()
[ afbeelding ]
Nee.Eerder de enige met zonder internetproblemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je je vinger per ongeluk vastgelijmd aan de F5-knop?
Wil ik doen, maar ik heb mijn vingers nodig voor andere werkzaamheden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je je vinger per ongeluk vastgelijmd aan de F5-knop?
Terpentin07 +1quote:
Dan neem je je F5 knop toch gewoon meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil ik doen, maar ik heb mijn vingers nodig voor andere werkzaamheden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil ik doen, maar ik heb mijn vingers nodig voor andere werkzaamheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |