Wat heb jij je best gedaan buuf , taart met wel 2 auto's...., even kijken, 8 jaar . Leuk gelukt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! daar is het gewraakte object.Met kersencreme en tobleronemousse als vulling. en dat gekriebel dat is zijn onherkenbaar gemaakte naam.
Nee logisch.. beetje jammer dat het geen snelweg is en dat er geen tankstation bijzit (met af- en oprit), voor de rest: puik gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
bedankt voor alle complimentjes.![]()
Ik ben duidelijk nog niet zo tevreden.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee logisch.. beetje jammer dat het geen snelweg is en dat er geen tankstation bijzit (met af- en oprit), voor de rest: puik gedaan.
Wat kun jij beter?quote:
Ik kan heel niet enom snel strijken. Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat kun jij beter?
(behalve enorm snel strijken)
Deze schoot me te binnen, best leuk om weer eens te horen! Vind ik dan.
Je creatie is in ieder geval vereeuwigd.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan heel niet enom snel strijken. Was het maar zo'n feest.Maar kritiek leveren op mijzelf. dat kan ik beter. Ben nogal perfectionistisch geloof ik
![]()
Enniehoe, kan nu ff geen tjoepjes luisteren want geen zin om m'n oordoppen te zoeken en de tv staat aan.
ga zo maar eens pitten, Jarig jobje gaat vast vroeg wakker worden.
Ja maar.. ja maar.. daar lijk IK helemaal niet op!quote:Op zondag 12 juli 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Weten jullie welke ik altijd tof vond? En de zanger?
![]()
naja nog steeds wel geloof ik.![]()
Nee jij bent niet echt het prototype jeugdidoolquote:Op zondag 12 juli 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar.. daar lijk IK helemaal niet op!![]()
Keej.. next:<--- muziek, niet de neukability van de zanger
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij bent niet echt het prototype jeugdidool
niet tevreden? niet tevreden?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
bedankt voor alle complimentjes.![]()
Ik ben duidelijk nog niet zo tevreden.Maar wel weer een hoop dingen geleerd.
Ik mis APK, 'k vind het maar nix dat die twee zakkenwassers de brui eraan gevenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks lopen ze allemaal rond als Coos, met geschoren ballen en geschoren torso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |