Hoi CC, Ja van de een op de andere dag ineens zat ie vastquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Dat klinkt niet trigger happy, Bong.
Is die finger zo plots in de triggerhouding gesprongen?
Beterschap ermee!
Hier weet de zon nog niet zeker of ze wel of niet tevoorschijn wil komen. Wispelturig wicht.
Terug van de Ikea, zonder ruzie , wel met drie bestekbakken,en een prullenbakje voor in keukenkastje Spanje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Succes denk ik dan!
Waar is Manu eigenlijk? Vakantie of ligt hij weer ergens in een ziekenhuis?![]()
Geen afwasborstels met zuignap?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Terug van de Ikea, zonder ruzie , wel met drie bestekbakken,en een prullenbakje voor in keukenkastje Spanje.![]()
Waar hangt Manu uit, vroeg het me ook al af....
Hoi Deisyy, ja heel vervelend, het gaat iets beter tov gisteren en morgen ga ik naar mn pa (doe ik elke zondag) en misschien dat hij er nog een oplossing voor weet maar rust is idd het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Vervelend Bong, vooral omdat je er graag veel tijd achter je toetsenbord doorbrengt![]()
Wordt het al behandeld of doe je gewoon even rustig aan?
Hallo Dementorquote:
Yo thanks, ben nu voor een nieuw bed aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hallo Dementor
Nog gefeliciteerd dat je geslaagd bent!
Ik las ook iets over cortison-injecties, maar daar zou ik maar niet te snel mee beginnen als ik jou was, misschien zijn er ook wel oefeningetjes voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Deisyy, ja heel vervelend, het gaat iets beter tov gisteren en morgen ga ik naar mn pa (doe ik elke zondag) en misschien dat hij er nog een oplossing voor weet maar rust is idd het belangrijkste
Een nieuw bed omdat je geslaagd bent?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo thanks, ben nu voor een nieuw bed aan het kijken.
Ywquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo thanks, ben nu voor een nieuw bed aan het kijken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las ook iets over cortison-injecties, maar daar zou ik maar niet te snel mee beginnen als ik jou was, misschien zijn er ook wel oefeningetjes voor![]()
Maar misschien weet je vader wel een oplossing, heeft hij ervaring in dat soort dingen?
Succes en beterschap ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wat ontstekingsremmende middelen will do the trick, denk dat het een peesschede ontsteking is, gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter dan gisteren, toen kon ik helemaal niets doen (gaat om mijn rechter middelvinger en ben rechts dus kon nauwelijks aankleden etc.)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ja die ander heb ik van blijdschap kapot gesprongen en in het zwembad gegooid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuw bed omdat je geslaagd bent?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yw
[..]Rust !!! En wat ik hoorde knijpballetjes.. Maar ik had wat anders denk ik deze week maar ook pijnlijk. Denk dat Buurvrouw gelijk had met stressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wat ontstekingsremmende middelen will do the trick, denk dat het een peesschede ontsteking is, gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter dan gisteren, toen kon ik helemaal niets doen (gaat om mijn rechter middelvinger en ben rechts dus kon nauwelijks aankleden etc.)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik las dat jij ook RSI achtige klachten had? Stond me iets van bij dat je met je linkerhand aan het muizen was omdat rechts te pijnlijk was?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Rust !!! En wat ik hoorde knijpballetjes.. Maar ik had wat anders denk ik deze week maar ook pijnlijk. Denk dat Buurvrouw gelijk had met stress
Ja maar die zijn over goddankquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook RSI achtige klachten had? Stond me iets van bij dat je met je linkerhand aan het muizen was omdat rechts te pijnlijk was?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yw
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wat ontstekingsremmende middelen will do the trick, denk dat het een peesschede ontsteking is, gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter dan gisteren, toen kon ik helemaal niets doen (gaat om mijn rechter middelvinger en ben rechts dus kon nauwelijks aankleden etc.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die ander heb ik van blijdschap kapot gesprongen en in het zwembad gegooid.
De soep was opquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe was de soep Coos?![]()
Bij nader inzien eet ik turkse pizza met lekker veel knoflooksaus
Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:45 schreef Disana het volgende:
Hoi Bong, fijn je weer te zien (ja ik volg MED)
Nog niet, zal straks kijken of ie suitable for picture is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar is![]()
Heb je er een foto van?
Morgen is toch de grote dag?
Maar volgende week word het weer warmer en vanmiddag was het ook al heerlijk in de tuinquote:
Ik denk dat je aan iemand anders denktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar is![]()
Heb je er een foto van?
Morgen is toch de grote dag?
ja heerlijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker Lies!Dat wil ik ook. Ik wacht nog ff op mijn hubs die werk aan het wegbrengen is. Heb taart gemaakt voor mijn jarige. Was echt een K*Tklus dit keer.
Maar wel leerzaam, dat wel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog niet, zal straks kijken of ie suitable for picture is.
Eu ja, morgen wordt ie 8 mijn prulleke.![]()
Ik weet niet wie je bedoelt aan wie ik zou denkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan iemand anders denkt![]()
Over verjaardagen: Huubs dochter is op dezelfde dag geboren als mijn vriend.
Nou ik heb geen taart gebakken, maar de buuv welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt aan wie ik zou denken![]()
Maar dan wel een paar jaartjes later
Ik zie nu pas dat ik jou heb zitten quoten i.p.v. buuvquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik heb geen taart gebakken, maar de buuv wel
Ja, 38 jaartjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
ik kom niet veel verder dan kwarktaart en zelfs dan zit de kwark tegen de keukenkastjes
We gingen niet zuipen Gert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie ik dit wel voor me ja.
Maar ik heb dan wél weer plezier in kokenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie ik dit wel voor me ja.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wél weer plezier in koken
Wat zit je nou weer te stoken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb iik ook altijd, als ik met een fles wijn in m'n mik kwarktaarten ga maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het ook als een sneer hoor
Jeetje Buuv, dat is een waar kunstwerkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! daar is het gewraakte object.Met kersencreme en tobleronemousse als vulling. en dat gekriebel dat is zijn onherkenbaar gemaakte naam.
Haha wat gaaf!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! daar is het gewraakte object.Met kersencreme en tobleronemousse als vulling. en dat gekriebel dat is zijn onherkenbaar gemaakte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |