Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:45 schreef Disana het volgende:
Hoi Bong, fijn je weer te zien (ja ik volg MED)
Nog niet, zal straks kijken of ie suitable for picture is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar is![]()
Heb je er een foto van?
Morgen is toch de grote dag?
Maar volgende week word het weer warmer en vanmiddag was het ook al heerlijk in de tuinquote:
Ik denk dat je aan iemand anders denktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een klus he, maar wel leuk de taart eindelijk klaar is![]()
Heb je er een foto van?
Morgen is toch de grote dag?
ja heerlijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh lekker Lies!Dat wil ik ook. Ik wacht nog ff op mijn hubs die werk aan het wegbrengen is. Heb taart gemaakt voor mijn jarige. Was echt een K*Tklus dit keer.
Maar wel leerzaam, dat wel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog niet, zal straks kijken of ie suitable for picture is.
Eu ja, morgen wordt ie 8 mijn prulleke.![]()
Ik weet niet wie je bedoelt aan wie ik zou denkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan iemand anders denkt![]()
Over verjaardagen: Huubs dochter is op dezelfde dag geboren als mijn vriend.
Nou ik heb geen taart gebakken, maar de buuv welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt aan wie ik zou denken![]()
Maar dan wel een paar jaartjes later
Ik zie nu pas dat ik jou heb zitten quoten i.p.v. buuvquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik heb geen taart gebakken, maar de buuv wel
Ja, 38 jaartjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
ik kom niet veel verder dan kwarktaart en zelfs dan zit de kwark tegen de keukenkastjes
We gingen niet zuipen Gert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie ik dit wel voor me ja.
Maar ik heb dan wél weer plezier in kokenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie ik dit wel voor me ja.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wél weer plezier in koken
Wat zit je nou weer te stoken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb iik ook altijd, als ik met een fles wijn in m'n mik kwarktaarten ga maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het ook als een sneer hoor
Jeetje Buuv, dat is een waar kunstwerkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! daar is het gewraakte object.Met kersencreme en tobleronemousse als vulling. en dat gekriebel dat is zijn onherkenbaar gemaakte naam.
Haha wat gaaf!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! daar is het gewraakte object.Met kersencreme en tobleronemousse als vulling. en dat gekriebel dat is zijn onherkenbaar gemaakte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |