Lekker Fantastisch!quote:
We hebben het niet over Belgische bieren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Magere_Gein het volgende:
Jupiler, Stella Artois (nee, ik ben geen Belg).
Stellaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Magere_Gein het volgende:
Jupiler, Stella Artois (nee, ik ben geen Belg).
FUCK! IK KOM NIET UIT FRIESLAND!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker Fantastisch!
Wat drinkt onze Freis dan? Zeker standaard Heineken zoals elk café in Friesland dat doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Jezus, Jupiler is echt gehypet pisbier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Blommaert het volgende:
Maar ik ga liever over naar JUPILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ×2
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Hetiszover het volgende:
Kijk die aflevering van de Keuringsdienst van Waarde maar eens waar ze bier gaan proeven en kom dan nog eens terug.
Oei typische Heineken drinker die geen verstand heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jezus, Jupiler is echt gehypet pisbier.
Als je dan Belgisch bier drinkt, drink dan iets fatsoenlijks.
Tsing Tsao is een bazenbiertje!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
In Hong Kong dronk ik vorige week Tsing Tsao, en dat was prima te drinken (veel beter dan Amstel en Heineken enzo).
Jamaar die bierdeskundige niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
de HJ brouwer haalt wel mooi zijn eigen bier eruit
Gewoon, omdat het kan!quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jezus, Jupiler is echt gehypet pisbier.
Als je dan Belgisch bier drinkt, drink dan iets fatsoenlijks.
Tsing Tao is inderdaad heel erg lekker!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
In Hong Kong dronk ik vorige week Tsing Tsao, en dat was prima te drinken (veel beter dan Amstel en Heineken enzo).
edit: de goede naam is TsingTao. My bad, maar goed, heb het maar 1-2x gedronken daar...
En de HJ brouwer lijkt echt te weten waar ie over praat, en dat is bij die van bavaria niet zo..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat lag geheel aan de proefopstelling.quote:
Leuk ook om de HJ brouwerij in Arcen te bezoekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de HJ brouwer lijkt echt te weten waar ie over praat, en dat is bij die van bavaria niet zo..
Ben al eens in de brouwerij van Erdinger geweest, was erg interessantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Leuk ook om de HJ brouwerij in Arcen te bezoeken
Sorry is al laat hè, maarre om deze discussie even een zwengel te geven Beste bier ter wereld komt uit Belgiëquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
We hebben het niet over Belgische bieren.
Kankersmerig? Je weet niet eens hoe tumorvocht smaakt kerelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Grolsch het smerigste bier ter wereld dat alleen in Tukkerland enige reputatie geniet ( die zouden hun eigen pis nog drinken) Hertog jan een goede tweede . Kankersmerig
Ik denk een stuk beter dan Grolschquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kankersmerig? Je weet niet eens hoe tumorvocht smaakt kerel
Kankermongoolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Grolsch het smerigste bier ter wereld dat alleen in Tukkerland enige reputatie geniet ( die zouden hun eigen pis nog drinken) Hertog jan een goede tweede . Kankersmerig
Bieren 3 tm 5 zijn volgens mij geen normaal pils.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:08 schreef Deetch het volgende:
Als de keuze is grolsch of water dan drink ik water.
Ranking the beers by DeetchAlfa Hertog Jan Leffe Blond Westvleteren Tripel Franziskaner Weiszen
Grolsch is gewoon goed bier, stukken beter als Amstel danwel Heineken (Wat gewoon hetzelfde is, word in de zelfde brouwerij gebrouwen)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Ga lekker Pacman spelen en Oranjeboom drinken kneus!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Hahaha ben je op je Twentse mini-penis getrapt , smakeloos stuk strontquote:
Corona biatch . Kun jij vast niet betalen van je uitkeringquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga lekker Pacman spelen en Oranjeboom drinken kneus!
Hhahahahaahah ja man, ik ben echt op mijn mini-penis getrapt, je stapte GROLSCH de grond in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hahaha ben je op je Twentse mini-penis getrapt , smakeloos stuk stront
Wat moet jij een kleine lul hebben, anders hoef je hier niet met zo'n grote bek te gaan lopen compenseren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hahaha ben je op je Twentse mini-penis getrapt , smakeloos stuk stront
En dat durf jij bier te noemen?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Corona biatch . Kun jij vast niet betalen van je uitkering
Ja en nu weer zuigen hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hhahahahaahah ja man, ik ben echt op mijn mini-penis getrapt, je stapte GROLSCH de grond in.
OHNEE DIE WESTERLING TOCH
aan die lekkere grolsch jeweet.quote:
Stereotype Grolschdrinker inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dat durf jij bier te noemen?!En ja ik drink lekker elke week mijn kratje Grolsch van jouw belastinggeld
Niet nodig mijn piemol is dik en sappig . Stuur je vriendin maar een SMS . Ze zal het bevestigenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet jij een kleine lul hebben, anders hoef je hier niet met zo'n grote bek te gaan lopen compenseren.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Stereotype Grolschdrinker inderdaad
Ik ga hier geeneens meer op reageren, te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Niet nodig mijn piemol is dik en sappig . Stuur je vriendin maar een SMS . Ze zal het bevestigen
Graag gedaan hoor , die paar rotcenten meer of minder merk ik toch niet aan het einde van de maandquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Maar bedankt alsnog,smaakt me prima van jouw geld
houdt hij dat bijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Robinhoo het volgende:
Pacmaniac welke topics waren het actiefst deze avond?
Jij tevreden, ik tevredenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor , die paar rotcenten meer of minder merk ik toch niet aan het einde van de maand
Hij zit de hele vrijdagavond op FOK ipv sociale life dus..quote:
Ik moet bijna huilen echt, waarom post je een foto van 5 jaar geleden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Heb je die nieuwe Grolsch reclame al gezien?
[ afbeelding ]
Ze beginnen het eindelijk door te krijgen die paupertukkers!
Serieus , ga een leven zoekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij zit de hele vrijdagavond op FOK ipv sociale life dus..
Omdat het relevant is voor dit topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen echt, waarom post je een foto van 5 jaar geleden?
Oohja ik vind Grolsch vies omdat er paar kratten op de straat lagen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omdat het relevant is voor dit topic.
Kanker je moeder in je aarsquote:
I, en oude flesjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen echt, waarom post je een foto van 5 jaar geleden?
Je moeder lag te snurken?quote:
Grolschkanker?quote:
Dat kanker wat je in je zaadbal hebtquote:
Je Nederlands is ook niet al te best he ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat kanker wat je in je zaadbal hebt
Moet ik me daar zorgen om gaan maken kankerneus?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je Nederlands is ook niet al te best he ?
Waarom nou weer de haat naar neuzen?Je zal er wel Ajax-supporter mee bedoelen neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Moet ik me daar zorgen om gaan maken kankerneus?
Jij zit hier de hele avond al![]()
Ga zo door, ik rook nog een peuk en ga slapen
doei schatje
ROFL uit welke probleemwijk hebben ze jou vandaan getoverdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Moet ik me daar zorgen om gaan maken kankerneus?
Jij zit hier de hele avond al![]()
Ga zo door, ik rook nog een peuk en ga slapen
doei schatje
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
ROFL uit welke probleemwijk hebben ze jou vandaan getoverd
Ach van roken ga je dood dus het probleem lost zichzelf op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom nou weer de haat naar neuzen?Je zal er wel Ajax-supporter mee bedoelen neem ik aan?
Rotterdam Zuid? Elke dag door mocro's geplaagd en hier uithuilen zekerquote:
Oke je moeder heeft baarmoedekanker, ze wou je niet. Sorry. Zal ermee ophouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ach van roken ga je dood dus het probleem lost zichzelf op.
Denk dat die zelfs misschien al kanker heeft en behoefte heeft om er met iemand over te praten. Waarom zou je anders in elke zin 3 x kanker moeten zeggen?
Bijna.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid? Elke dag door mocro's geplaagd en hier uithuilen zeker
Ga nou maar gewoon slapen nerdje . Met je tumor in je humorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke je moeder heeft baarmoedekanker, ze wou je niet. Sorry. Zal ermee ophouden.
Tjonge jonge, ik zat nog wel in jouw kamp omdat je Grolsch dronk, maar jij bent ook wel een zielig figuur zegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat maar heb het al.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bijna.
Ik post morgen foto's van me huis. Sukkel.
Ja Grolschmatties he . Zo gaat dat helaas vaak bij tokkies onderling .quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tjonge jonge, ik zat nog wel in jouw kamp omdat je Grolsch dronk, maar jij bent ook wel een zielig figuur zeg
Jij kan ook wel weer overdrijvenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:46 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja Grolschmatties he . Zo gaat dat helaas vaak bij tokkies onderling .
Glanenburg enschede.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bijna.
Ik post morgen foto's van me huis. Sukkel.
Ben er nog nooit geweest maar heb genoeg gehoord om er ook nooit heen te gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat die buurt in Enschede waar ze nog steeds in tenten wonen?
Gast, elke week probeer ik diverse soorten Belgisch bier uit. Heineken drink ik (bijna) nooit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Oei typische Heineken drinker die geen verstand heeft.
Een goede tweede.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Natuurlijk is Hertog Jan het beste Nederlandsche bier, maar Grolsch is een goede tweede.
Idd, tegenover een niet al te slecht merk ook (jupiler). Die zogenaamde bierkenner was een complete mongool en mag zich mijns inziens biermongool ipv kenner noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Jup gedaan das echt wel ff tof hoor, PS Grolsch is echt bocht....evenals Heineken en Amstel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Leuk ook om de HJ brouwerij in Arcen te bezoeken
Baarmoedekanker, is dat zoiets als armoedekanker?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jupiler is de koning onder de pilsners.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gast, elke week probeer ik diverse soorten Belgisch bier uit. Heineken drink ik (bijna) nooit.
Maar dat Jupiler gehypet pisbier is, is een feit.
Mijn favorieten zijn Chimay, Rochefort en onze eigen Lamme Goedzak.
Qua 'normaal' bier drink ik vooral Grolsch of Hertog Jan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef gateway het volgende:
Grolsch en Warsteiner zijn goed te drinken
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:19 schreef sandermans het volgende:
Mensen die interessant proberen te doen door iets anders te drinken dan heineken
Vooral doorgaan met Heineken blijven drinken!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:19 schreef sandermans het volgende:
Mensen die interessant proberen te doen door iets anders te drinken dan heineken
Donder op man, strontboerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die schrik hebben voor de strijders uit het gelderse achterland
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef sandermans het volgende:
[..]
Donder op man, strontboer![]()
Blijf voortaan van de koeienzeik af.
Bij de slijtert! Tegelijk met een flesje 45% alcohol of meerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
jah want echte mannen die kopen hun bier bij de supert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |